quote:Bij de zorg zit er een met HBO-V en 15 jaar ervaring, da's dan wel OK (maar niks nevenfuncties of wat ook). Maar Willie Dille (Op vrijdag 29 oktober 2010 23:30 schreef TAV74 het volgende:
Ik verwacht minimaal werkervaring op niveau op een beetje maatschappelijk relevant terrein inderdaad.
quote:Een dinges ?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:27 schreef krakkemieke het volgende:
Een dinges van fijngesneden tomaat met mascarpone erop. Geen recept, ik heb het ooit gegeten.
B&G wortelsoep met ongezoete slagroom
Navarin, lamssstoofpot
Kaas
Daarna wordt het een grand dessert want ik kan niet kiezen.
Ik denk perzik met bitterkoekjes en amarettorroom, chocolade meringue met frambozen en nog iets wat ik vannacht bedacht.
quote:Ah! Vergeten mijn jeugd-EHBO diploma te vermelden op mijn CV.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Dus.
[..]
Bij de zorg zit er een met HBO-V en 15 jaar ervaring, da's dan wel OK (maar niks nevenfuncties of wat ook). Maar Willie Dille () zet haar cursus sondevoeding op haar CV. Séreius
Doe dan ook ff je strikdiploma erbij
quote:Trusten!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef Sarabi het volgende:
ik ga zo maar eens naar bedje toemijn fles wijn is bijna op
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Dus.
[..]
Bij de zorg zit er een met HBO-V en 15 jaar ervaring, da's dan wel OK (maar niks nevenfuncties of wat ook). Maar Willie Dille () zet haar cursus sondevoeding op haar CV. Sérieus
Doe dan ook ff je strikdiploma erbij
quote:Zeker een prima achtergrond, maar als je in de tweede kamer zit is het wel mooi als je toch ook een beetje bestuurlijke of management ervaring hebt. Anders verzuip je er toch in lijkt me, een zeker abstractieniveau in denken is wel een must.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij de zorg zit er een met HBO-V en 15 jaar ervaring, da's dan wel OK (maar niks nevenfuncties of wat ook).
quote:Cursus conflicthantering, *check. Cursus werken met takels en hijskranen, *check.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ah! Vergeten mijn jeugd-EHBO diploma te vermelden op mijn CV.
* krakkemieke ijverig typt
quote:Ja precies. Je weet dan goed hoe de zorg werkt, maar kun je ook debatteren?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker een prima achtergrond, maar als je in de tweede kamer zit is het wel mooi als je toch ook een beetje bestuurlijke of management ervaring hebt. Anders verzuip je er toch in lijkt me, een zeker abstractieniveau in denken is wel een must.
quote:Kleine blokjes tomaat, soort salade.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een dinges ?![]()
En de wortelsoep
Lam is wat minder, maar je bent goed bezig. Krijg je veel pieps?
quote:Ik zit met open mond te luisterenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Die Bosma![]()
Echt.. ik snap het gewoon echt niet.. het ontgaat me totaal..
quote:Doe mij V&W maarOp vrijdag 29 oktober 2010 23:40 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb ooit een certificaat gekregen voor een of andere calamiteitentraining, die moet ook maar op mijn CV, voor het ministerie van Defensie of Justitie draai ik mijn hand niet om
quote:En belangrijker, kun je ook de vertaalslag naar uitvoerbaar beleid maken.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja precies. Je weet dan goed hoe de zorg werkt, maar kun je ook debatteren?
quote:Which reminds me......Op vrijdag 29 oktober 2010 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cursus conflicthantering, *check. Cursus werken met takels en hijskranen, *check.
Ik kan zo de politiek in
quote:ik vind dit soort types echt eng
quote:Ik krijg een flashback van een scene uit een film die ik ooit zag. Setting is zuidelijk VS, KKK-familie die naar Seamstraat kijken en de opmerking wordt gemaakt: 'Dat moeten we de kinderen maar niet meer laten zien met al die negerkinderen in beeld.'
quote:volksdansen bindt mensenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Which reminds me......
3 maanden Spaans, volksdansen, cursus verkoopster (niks van geleerd na 6 jaar praktijk)
Hmmm, gemeenteraadslid is al in zicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |