abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:26:28 #51
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88123999
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 22:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Nog eentje dan.

Al weer jááren terug waren ICT-ers broodnodig. Gingen mijn broer en ik bij de telefoon zitten. Mijn broer belde dan een groot uitzendburo op en vertelde dat hij net afgestudeerd ICT-er (of zoiets) was. Of ze geïnteresseerd waren. Nou, dat waren ze zeker! Of hij één momentje had? Mijn broer werd in de wacht gezet.

Toen nam ik de telefoon over. Toen de medewerkster van het uitzendburo terugkwam zei ik: "Met pianohandel Reuvers, wat kan ik voor u doen?" Zij: "eh.... ik dacht dat ik R.W. aan de telefoon had?"
Ik nogmaals: "Wat kan ik voor u doen?" Zij: "Oh, momentje, verkeerde knopje." Zat ze te puzzelen onder welke knop ze die bijzonder interessante werknemer had gezet. Maar mijn broer kwam niet terug! Want na opnieuw in de wacht gezet te zijn en er weer uitgehaald te zijn zei ik: "Met Luyckx Conserven, zegt u 't maar!" En ze kon mijn broer dus niet meer 'terugvinden' tot grote paniek!
Mooie tijd zonder nummermelders. _O-
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_88146287
Ik deed dat altijd met mijn grote zus. Ik kon het echt niet :') ik pleurde altijd (bijna) in de sloot, maar ik was ook nog klein. O-) Dus meestal gooide mijn zus mij eerst erover :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 oktober 2010 @ 12:35:11 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_88169504
vooral slootje in lazeren natuurlijk :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')