quote:Wat zij zei!
quote:Kut voor jeOp vrijdag 29 oktober 2010 21:31 schreef Joene het volgende:
De verkansie is om dus . Sterker nog ben alweer standby
quote:Zuigt idd wel altijd dat terugkomen van vakantie en dan dezelfde avond weer bereikbaar moeten zijn maja.
quote:Volgens mij gebeuren dat soort dingen juist met mensen die een vak geleerd hebben. Die krijgen verantwoordelijkheden enzo
quote:Zou ook kennen als ik geen vak had geleerd had ik idd lekker hersenloos zakjes groente in dat kratje wat ik geautomatiseerd door die fabriek laat glijden kunnen flikkerenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij gebeuren dat soort dingen juist met mensen die een vak geleerd hebben. Die krijgen verantwoordelijkheden enzo
quote:Voor minder dan helft van wat je nu verdientOp vrijdag 29 oktober 2010 22:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou ook kennen als ik geen vak had geleerd had ik idd lekker hersenloos zakjes groente in dat kratje wat ik geautomatiseerd door die fabriek laat glijden kunnen flikkeren
quote:Ja klopt , maar soms lijkt zo een baantje me zo lekker swets , lekker niet nadenken maar doen , deur achter je dicht klaar uitgewerktOp vrijdag 29 oktober 2010 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor minder dan helft van wat je nu verdient
quote:Dat LIJKT heel lekker ja. Ik heb zo'n baantje gehad als Ambtenaar. God wat heb ik me verveeld en wat duurde die dagen lang.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja klopt , maar soms lijkt zo een baantje me zo lekker swets , lekker niet nadenken maar doen , deur achter je dicht klaar uitgewerkt
quote:Het lijkt vooral lekker op dit soort dagen als vandaag dat je thuis komt van vakantie, het eerste wat je doet je mail lezen en bereikbaar zijn. Of op zware dagen op het werk maar over het algemeen ben ik echt heel dankbaar en blij met de baan en de verantwoording die ik voor die groentetoko draagOp vrijdag 29 oktober 2010 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat LIJKT heel lekker ja. Ik heb zo'n baantje gehad als Ambtenaar. God wat heb ik me verveeld en wat duurde die dagen lang.
quote:Wat een homo.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:59 schreef Joene het volgende:
ik hoor net op POWNEWS dat JK bang is van haring !
quote:Uhuh. Gelukkig gaat E.T. zich ook weer voorzichtig in het arbeidsproces storten.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:22 schreef KingOfMars het volgende:
Is weer eens iets anders dan een Nintendo of Sega S.
quote:Ook niet verkeerd.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:39 schreef Tally het volgende:
Wij hebben net een dakkapel gekocht voor over de gehele achterkant van de zolder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |