quote:Wat zij zei!
quote:Kut voor jeOp vrijdag 29 oktober 2010 21:31 schreef Joene het volgende:
De verkansie is om dus . Sterker nog ben alweer standby
quote:Zuigt idd wel altijd dat terugkomen van vakantie en dan dezelfde avond weer bereikbaar moeten zijn maja.
quote:Volgens mij gebeuren dat soort dingen juist met mensen die een vak geleerd hebben. Die krijgen verantwoordelijkheden enzo
quote:Zou ook kennen als ik geen vak had geleerd had ik idd lekker hersenloos zakjes groente in dat kratje wat ik geautomatiseerd door die fabriek laat glijden kunnen flikkerenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij gebeuren dat soort dingen juist met mensen die een vak geleerd hebben. Die krijgen verantwoordelijkheden enzo
quote:Voor minder dan helft van wat je nu verdientOp vrijdag 29 oktober 2010 22:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou ook kennen als ik geen vak had geleerd had ik idd lekker hersenloos zakjes groente in dat kratje wat ik geautomatiseerd door die fabriek laat glijden kunnen flikkeren
quote:Ja klopt , maar soms lijkt zo een baantje me zo lekker swets , lekker niet nadenken maar doen , deur achter je dicht klaar uitgewerktOp vrijdag 29 oktober 2010 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor minder dan helft van wat je nu verdient
quote:Dat LIJKT heel lekker ja. Ik heb zo'n baantje gehad als Ambtenaar. God wat heb ik me verveeld en wat duurde die dagen lang.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja klopt , maar soms lijkt zo een baantje me zo lekker swets , lekker niet nadenken maar doen , deur achter je dicht klaar uitgewerkt
quote:Het lijkt vooral lekker op dit soort dagen als vandaag dat je thuis komt van vakantie, het eerste wat je doet je mail lezen en bereikbaar zijn. Of op zware dagen op het werk maar over het algemeen ben ik echt heel dankbaar en blij met de baan en de verantwoording die ik voor die groentetoko draagOp vrijdag 29 oktober 2010 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat LIJKT heel lekker ja. Ik heb zo'n baantje gehad als Ambtenaar. God wat heb ik me verveeld en wat duurde die dagen lang.
quote:Wat een homo.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:59 schreef Joene het volgende:
ik hoor net op POWNEWS dat JK bang is van haring !
quote:Uhuh. Gelukkig gaat E.T. zich ook weer voorzichtig in het arbeidsproces storten.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:22 schreef KingOfMars het volgende:
Is weer eens iets anders dan een Nintendo of Sega S.
quote:Ook niet verkeerd.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:39 schreef Tally het volgende:
Wij hebben net een dakkapel gekocht voor over de gehele achterkant van de zolder
Over een maand of 5...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:38 schreef Joene het volgende:
Hallo gefeliciteerd met de aankoop Swets, wanneer mag je er in rijden ?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:58 schreef Joene het volgende:
Dat schiet altijd zo lekker op met nieuwe auo's , volgens de tv en shit verkopen ze haast geen auto's kom je erom mot je 5 maanden wachten.
Des te beter wordt mijn inruilprijs!quote:
Dit is ook het langste wat ik ooit op een auto heb moeten wachten. Nieuwe Seat Altea had ik in een maand en nieuwe Fiat Punto had ik in een week.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:28 schreef Joene het volgende:
fuck je inruilprijs swets, als je zo een ding besteld wil je hem rijden ook.
ik heb deze week De Afghanistan Missie van Andy Mcnab gelezen. (net uit dus)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:25 schreef KingOfMars het volgende:
GVD nog geen zak chips in huis J. Helegaar niks.
Wat lees je?
Mja ik ben er echt ff klaar mee J.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:35 schreef Joene het volgende:
http://www.start78.nl/start78/frames/tvjl/tvjl.html grmbl
ik heb nog 2000 e-books die ik uit moet lezen...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:23 schreef Joene het volgende:
Ik zit nog an de koffie . Maar een biertje en een zak chips is ook wel wat.
En ben ff een nieuw boek an het kopen dus.
check het nieuws J.quote:
alleen voor databases shit j.quote:
Ons "oude" erp systeem gebruikt nog forms vanuit domino , die worden nu omgebouwd en worden straks meegenomen in het Dynamics pakket.quote:
Als dát geen neuken wor!quote:Op maandag 1 november 2010 09:15 schreef Tally het volgende:
Die nieuwe is begonnen. Hij houdt van voetbal
Totaaaaaaal niet.quote:
Als ik er Pots J is het dat altijd waard ?quote:
Zou die daarom zo stinken ?quote:Op maandag 1 november 2010 15:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Die was toch best oud qua schimmel enzo?
Ik zit al thuis J. Zo ff naar de lokale supermarche ! en dan kennen we vanavond nog wat eten ook! !quote:
Bones natuurlijk.quote:
Hierrrrrrrrrquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?
Moet ik ze eerst hebben hequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, geef maar een seintje wanneer je die voor mij op de post doet, dan kan ik al zo'n miniSim regelen.
Mwoach, beter nu 40 miljoen dan later een miljard:quote:Op woensdag 3 november 2010 18:59 schreef Joene het volgende:
35 fucking miljoen naar de kloten Nooc. En dan moeten de projectontwikkelaars nog claimen.
OFwel minimaal 40 miljoen gewoon in zo een put geflikkerd.
Zo'n provincie die wel even garant staat uiteindelijk voor een miljard en voor dat bedrag het schip ingaat, daar word je ook niet vrolijk van J, dunkt me.quote:Het stoppen van het Wieringerrandmeerproject heeft vooral te maken met de hoge financiële risico's. Ook zijn er te weinig investeerders bereid in het project te stappen. In totaal zou er een investering van een miljard euro mee gemoeid zijn.
Klopt JK ,alleen ze hadden het al eerder moeten stoppenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwoach, beter nu 40 miljoen dan later een miljard:
[..]
Zo'n provincie die wel even garant staat uiteindelijk voor een miljard en voor dat bedrag het schip ingaat, daar word je ook niet vrolijk van J, dunkt me.
Zo met marocs ?quote:Op donderdag 4 november 2010 00:08 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! M'n reeks leeft nog zie ik?
Ik moet morgen op knuffelcursus, elkaars piemols vasthouden enzo. Zin in ook.
Ze passen nog net in mijn bh-hempjequote:
Met die tepels vooruit J. Zo dwars door het hempie heen!quote:
Ze zijn zo stijf dat als ik een paar keer zou wiebelen ze er vanzelf doorheen komen.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:06 schreef Joene het volgende:
Zodat je zo met een stift er rondjes om ken tekenen , shirt uit doen rondjes eruit knippen en zo de knoppen er door ?
Ja *rammel rammel*quote:Op donderdag 4 november 2010 09:07 schreef KingOfMars het volgende:
Hebben jullie allemaal de kleutert gezien op de twittert achter de Megadrive gisteren?.
Precies en ze krijgt er hippe vriendjes van ! Zo van die retro guys !quote:
De meeste durven niet in haar broekje. Dus ze blijft maagd tot dr 30ste als ze geluk heeft! Anders tot dr doodquote:Op donderdag 4 november 2010 09:32 schreef KingOfMars het volgende:
Nerds zijn relatief onschadelijk J. Er zijn ergere dingen te bedenken!!
Waar teken ik?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
De meeste durven niet in haar broekje. Dus ze blijft maagd tot dr 30ste als ze geluk heeft! Anders tot dr dood
Bij de slotenmaker. Waar je net daarvoor een kuisheidsgordel hebt besteld.quote:
Wordt dat dan direct geleverd met het touw dat ervoor zorgt dat ze de keuken niet uit kan?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij de slotenmaker. Waar je net daarvoor een kuisheidsgordel hebt besteld.
Waarom zou je Anna in de keuken willen houden J. loopt ze alleen maar voor den poten.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wordt dat dan direct geleverd met het touw dat ervoor zorgt dat ze de keuken niet uit kan?
Een ketting kan je ook meteen aanschaffen lijkt me! Zo 1 die moeilijk door te knippen is door een betonschaar.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wordt dat dan direct geleverd met het touw dat ervoor zorgt dat ze de keuken niet uit kan?
Die nieuwe ?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:30 schreef Tally het volgende:
Wat een onzin ouwehoert mijn collega zeg. Half luisteren. Meteen bleren.
Beetje tof doe t.o. de stagiaire. Ik ben er klaar mee
Is het al half 3? Dan heb ik weekend
Als jou jaarbonus onder andere daar vanaf zou hangen wrs welquote:Op donderdag 4 november 2010 11:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ik trek me uiteraard geen reet aan van iets onbenulligs als een budget!.
Ik ben uiteindelijk gewoon een systeembeheerder in loondienst J. Het is mijn táák om onzinnig veel geld aan software en gadgets uit te geven hier.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Als jou jaarbonus onder andere daar vanaf zou hangen wrs wel
Wheheheh jaquote:Op donderdag 4 november 2010 11:17 schreef KingOfMars het volgende:
Wij hebben net een c700 enclosure vol met blades opgehangen, de EVA6400 tot z'n nek toe uitgebreid en een Cisco 4500 volledig (redundant) uitgevoerd neergezet. Ik denk dat het geld wel opkomt dit jaar.
Nee die oude.quote:
Zo ver ben ik wel ja.quote:
Samen met je vriendin? Men das nog vaster als trouwen hoor!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi.
Ik ga ook nog binnenkort een huis kopen.
Ja, we gaan dan allemaal samenlevingscontracten enzo tekenenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:43 schreef Tally het volgende:
Samen met je vriendin? Men das nog vaster als trouwen hoor!
Mijn jesters komen niet bij hem in de buurt. Die gunst verleen ik hem niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, dat niet. Maar naast dat Talie iemand gaat meppen met haar jesters, ga ik ook nog een huis kopen.
Zoiets.
Je kan ook een partnerschapsregistratie doenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, we gaan dan allemaal samenlevingscontracten enzo tekenen![]()
![]()
.
Eigen CSS in Fok!Silver stijl FTW.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:28 schreef KingOfMars het volgende:
Mja. Het mot maar he. Met genoeg aanpassingen is het te doen. Dus al die icoontjes gewoon vastzetten, geen timeout schermen als je ff 10 tellen wat anders doet en die domme auto update uit...
Ja, maar dan sta je weer geregistreerd bij 'ze'.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:45 schreef Tally het volgende:
Je kan ook een partnerschapsregistratie doenDat hebben wij gedaan
Kostte maar 35 euro ipv een samenlevingscontract
Jaha.. Dat wel natuurlijk!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, maar dan sta je weer geregistreerd bij 'ze'.
Mja zo'n registratie is eigenlijk hetzelfde.quote:
Nu al weer 11 jaar bij elkaarquote:Op donderdag 4 november 2010 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, kom ik aankakken met bijna 6.
Dat gaat goed man!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog even en dan ben ik dat weer. -14.5KG nu
Goed bezig!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog even en dan ben ik dat weer. -14.5KG nu
Owh dat is vandaag maar een topje van de ijsberg en ik ben het even helemaal zat. Maar gelukkig over 15 minuten ga ik naar huis en heb ik weekend.quote:
Koninginnedag komend jaar 10 jaar bijelkaar , de tyfus.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, kom ik aankakken met bijna 6.
Je vinger ?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Er zit godverdomme wat in mijn oog. Krijg er knetterende koppijn van
Tijdens...?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:20 schreef Tally het volgende:
Over ongelukkige timing gesproken
Ik werd net betraptMaar goed dat t niet door 1 van mn ouders is
Niet tijdens een spelletje pim pam petquote:
Jup en dan niet aan t hakenquote:
Bedankt voor de ondertiteling JK.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, Talie lag te fappen en de buuf kwam binnen.
Helaas. Als hij het druk heeft op zijn werk hoef ik dat soort dingen niet te vragen.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:31 schreef KingOfMars het volgende:
A. heeft het even direct van je overgenomen neem ik dan aan?
Well like duh.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bier en chips gaan dan even boven batsen.
Wat J zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |