quote:CheckOp vrijdag 29 oktober 2010 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
We kunnen weer posten, mannen. De lapo is geweest
quote:Ik vind Erik de Zwart vervelend, en die hese bijzettafel naast hem ook! Met zijn kop als een koelkast en een pens als een vriesvak!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is dat Boulevard toch een draak van een programma![]()
Eerst zie ik een item met dokter Schumacher over plastische chirurgie "Royals doen het nu ook, ze ontkennen niet langer dat het wel degelijk om uiterlijk draait"
Zit hij vervolgens foto's te keuren van die royals en zegt-ie "ja, die borsten zijn duidelijk vergroot kijk maar naar die onnatuurlijke lijn en bolling" Nou, goede reclame, Robert.
Vervolgens is Erik de Zwart weer volledig de weg kwijt en zegt dat de demonstratie morgen op het Westergasfabriekterrein zal zijn
quote:hahahaha maar ja over die erik wat een nare vent, en heb van de week al gemerkt, winston en hij zijn geen beste maatjes, beetje sneren naar elkaar toe.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is dat Boulevard toch een draak van een programma![]()
Eerst zie ik een item met dokter Schumacher over plastische chirurgie "Royals doen het nu ook, ze ontkennen niet langer dat het wel degelijk om uiterlijk draait"
Zit hij vervolgens foto's te keuren van die royals en zegt-ie "ja, die borsten zijn duidelijk vergroot kijk maar naar die onnatuurlijke lijn en bolling" Nou, goede reclame, Robert.
Vervolgens is Erik de Zwart weer volledig de weg kwijt en zegt dat de demonstratie morgen op het Westergasfabriekterrein zal zijn
quote:Misschien is-ie ziek maar zover laat je het anders toch niet komen? De hele dag 60 kilo (minimaal) overgewicht meeslepen, ik moet er niet aan denken.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met zijn kop als een koelkast en een pens als een vriesvak!
quote:Ik denk dat Winston het ook niet zo begrepen heeft op coke-snuivers.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha maar ja over die erik wat een nare vent, en heb van de week al gemerkt, winston en hij zijn geen beste maatjes, beetje sneren naar elkaar toe.
quote:60 kilo overgewicht? Dat hangt er alleen al onder zijn gezicht! Of zou ie daar ook verse vis bewaren als een pelikaan?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is-ie ziek maar zover laat je het anders toch niet komen? De hele dag 60 kilo (minimaal) overgewicht meeslepen, ik moet er niet aan denken.
[..]
Ik denk dat Winston het ook niet zo begrepen heeft op coke-snuivers.
quote:Op basis van ? Hij werd op heterdaad betrapt met zijn hoofd in de witte reus?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Cc en ik waren eerder deze week tot die conclusie gekomen.
quote:Op basis van z'n gedrag.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op basis van ? Hij werd op heterdaad betrapt met zijn hoofd in de witte reus?
quote:Dat irritante, arrogante, zelf ingenomen gedrag?
quote:Nou, meer dat-ie als een speer gaat, zo snel dat-ie zichzelf al corrigeert voordat hij de fout gemaakt heeft, weinig in de gaten lijkt te hebben van z'n omgeving, enz. Hadden ze vanavond tijdens de break die dikke vervangen voor Patricia Paay zou het hem niet eens opgevallen zijn, of beter gezegd: het zou hem niet opgevallen zijn dat ze er eerder niet zat.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat irritante, arrogante, zelf ingenomen gedrag?
quote:het enige dat ontbreekt is wat wit poeder onder zn neus?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, meer dat-ie als een speer gaat, zo snel dat-ie zichzelf al corrigeert voordat hij de fout gemaakt heeft, weinig in de gaten lijkt te hebben van z'n omgeving, enz. Hadden ze vanavond tijdens de break die dikke vervangen voor Patricia Paay zou het hem niet eens opgevallen zijn, of beter gezegd: het zou hem niet opgevallen zijn dat ze er eerder niet zat.
quote:Ik zat eigenlijk te wachten tot-ie een bloedneus zou krijgenOp vrijdag 29 oktober 2010 19:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
het enige dat ontbreekt is wat wit poeder onder zn neus?
quote:jeroen van inkel ook, die heeft nog in afkickkliniek in Engeland gezeten.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:47 schreef Deisyy het volgende:
In de tijd dat Erik de Zwart de top-40 presenteerde zat hij al met zijn neus in de poeder.
quote:Owja jij gaat breien...vind ik wel lekker wintersOp vrijdag 29 oktober 2010 19:52 schreef Deisyy het volgende:
O ja Heksje, ik heb hele leuke wol gekocht en gisteravond begonnen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar een beetje hypocriet vind ik jullie wel!
ALSOF JULLIE NOOIT MET JE KOP IN DE COKE HEBBEN GEHANGEN!![]()
Jullie masturberen zeker ook niet?
quote:Ja, je ziet niet zoveel dikke junks! Die naast Erik de Zwart, dat zwijntje, die zit niet aan de coke! Die snuift bakmeel.
quote:nou je hebt coke snuiven en coke snuiven, niet iedereen kiest er dan voor om met zn kop op tv te verschijnenOp vrijdag 29 oktober 2010 19:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jullie masturberen zeker ook niet?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Druk, maar wel heel leuk he hondjes, doe er maar lekker van genieten, van het oma-zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:01 schreef hondjes het volgende:
Allemaal bedankt voor de felicitaties, lieve woordjes , jullie zijn schatjes.
Ik kon niet eerder, ik werd een stoomwals, ziekenhuis, de kleine verzorgen, van creche ophalen en wegbrengen, weer ziekenhuis, ondertussen, koken, wassen, luiers en nog heel veel meer.
Ze is een schatje, 3010 gram, en 50 cm met zwarte haartjes en voorlopig kunnen we
de kleur van ogen niet schatten, blijven ze groenachtig of toch bruin.
Ben nu in eigen huis, morgen komen ze alletwee thuis en kan ik weer verder met kraamhulp spelen.
Maar eerst vannacht heel lang en goed slapen, we zijn doodop.
quote:Ja, heel knus heOp vrijdag 29 oktober 2010 19:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Owja jij gaat breien...vind ik wel lekker winters
quote:Vroeger toen ik nog 3 vrouwen en 5 huizen en 12 auto's had, snoof ik het per kilo!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou je hebt coke snuiven en coke snuiven, niet iedereen kiest er dan voor om met zn kop op tv te verschijnen
quote:Druk druk druk dus...lekker genieten tussen de drukte doorOp vrijdag 29 oktober 2010 20:01 schreef hondjes het volgende:
Ik kon niet eerder, ik werd een stoomwals, ziekenhuis, de kleine verzorgen, van creche ophalen en wegbrengen, weer ziekenhuis, ondertussen, koken, wassen, luiers en nog heel veel meer.
Ze is een schatje, 3010 gram, en 50 cm met zwarte haartjes en voorlopig kunnen we
Ben nu in eigen huis, morgen komen ze alletwee thuis en kan ik weer verder met kraamhulp spelen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:01 schreef hondjes het volgende:
quote:Vroegah? Weet je t zeker?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vroegertoen ik nog 3 vrouwen en 5 huizen en 12 auto's had,snoof ik het per kilo!
Ik had alleen nooit mijn eigen grootste klant moeten worden!
Maar ik heb er wel een mooie enkelband aan overgehouden!
quote:Ah wat een popje, 3 kilo en 50 cmOp vrijdag 29 oktober 2010 20:01 schreef hondjes het volgende:
quote:oke deisyy je weet als je hulp nodig hebt pm me maar.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:52 schreef Deisyy het volgende:
O ja Heksje, ik heb hele leuke wol gekocht en gisteravond begonnen
quote:Vroeger zat ik aan de drugs, nu aan de grond!
quote:Dom wichtOp vrijdag 29 oktober 2010 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik strooi niks, een stoeptegel kunnen ze krijgen, maak je me boos dan maak je me boos, kom niet aan mijn buurtjega lekker bij je moeder voor de deur lopen demonstreren maar niet bij mij
quote:Druk maar genieten. Slaap lekker hondjes.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:01 schreef hondjes het volgende:
quote:KinkyOp vrijdag 29 oktober 2010 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die enkelband heb ik nog wel steeds!
quote:OMG GA EENS VAN ME HYVES AF!
quote:Dat vind ik serieus best mooi al zou ik dat kruis door wat anders vervangen
quote:Die met die cilice om je dijbeen vind ik onsmakelijk hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
OMG GA EENS VAN ME HYVES AF!
quote:Slaap lekker vannacht, als je voor kraamhulp moet spelen zul je het hard nodig hebbenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:01 schreef hondjes het volgende:
quote:Dat hoort nu eenmaal bij het leven van een monnik!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Die met die cilice om je dijbeen vind ik onsmakelijk hoor
quote:Ik vind het ook echt best mooiOp vrijdag 29 oktober 2010 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus best mooi al zou ik dat kruis door wat anders vervangen
quote:En bevalt het celibaat je ook?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoort nu eenmaal bij het leven van een monnik!
quote:Nou dan!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ie jou regelmatig neukt
quote:Sinds wanneer ben ik daar aangebonden dan?
quote:hey Leandra hoe voel je je??Op vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Slaap lekker vannacht, als je voor kraamhulp moet spelen zul je het hard nodig hebben
Wat een ideaal systeem hebben we in NL eigenlijk met de kraamhulp
quote:Bloeddruk was vandaag weer wat beter, dus de pillen lijken hun werk te doen.... vanmiddag wel even vlekken voor m'n ogen en gewoon enorm moe, maar verder gaat het goed, thnx
quote:Hmmmzzz...doe jij ook maar lekker rustig aanOp vrijdag 29 oktober 2010 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bloeddruk was vandaag weer wat beter, dus de pillen lijken hun werk te doen.... vanmiddag wel even vlekken voor m'n ogen en gewoon enorm moe, maar verder gaat het goed, thnx
quote:Ja, komt goed, morgen worden de meubeltjes voor de babykamer inelkaar gezet en ik heb al tegen N. gezegd dat hij onze slaapkamerdeur maar op slot moet doen, dan kan ik er niet uit en me er niet tegenaan bemoeienOp vrijdag 29 oktober 2010 20:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hmmmzzz...doe jij ook maar lekker rustig aan
quote:Goed planOp vrijdag 29 oktober 2010 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, komt goed, morgen worden de meubeltjes voor de babykamer inelkaar gezet en ik heb al tegen N. gezegd dat hij onze slaapkamerdeur maar op slot moet doen, dan kan ik er niet uit en me er niet tegenaan bemoeien
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:49 schreef Jian het volgende:
And the preacher said, "You know you always have the
Lord by your side"
And I was so pleased to be informed of this that I ran
Twenty red lights in his honor
Thank you Jesus, thank you lord
quote:Enemies I be bucking quick
My moms know who I am because she know who she was fucking with
On my skull the 666, no tricks
When I catch fits, my mom picks up the crucifix
And I kill chumps for the cheapest price
I'm rolling with Satan, not Jesus Christ
[...]
and I'm all about taking funds
I'm a stone villian known for killing and raping nuns
Ayo I even kill handicapped and crippled bitches
Look at my scalp real close and you'll see triple sixes
[...] is strictly gunplay
I run through church and pistol-whip the priest every Sunday
Big L - Devil's Son!
quote:oke, nou doe wel lekker rustig aan hoor nog maar een paar weekjes.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bloeddruk was vandaag weer wat beter, dus de pillen lijken hun werk te doen.... vanmiddag wel even vlekken voor m'n ogen en gewoon enorm moe, maar verder gaat het goed, thnx
quote:Ja, ik heb alleen na de afgelopen 1½ week niet meer de overtuiging dat ik de uitgerekende datum voorbij zal gaan.... terwijl ik er eerst vanuitging dat het een dag of 5 later zou worden, maar zoals het er nu voorstaat vermoed ik dat het wellicht niet eens december gaat worden.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, nou doe wel lekker rustig aan hoor nog maar een paar weekjes.
quote:hahaha geef je schoonvader maar de schuld, maar zal er toch niet raar van opkijken hoor als je 42 weken uit moet zitten, en ach als het eerder komt is nu ook niet meer erg, had er 1 van 32 weken en 5 dagen nou is 185 lang en kerngezond.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen na de afgelopen 1½ week niet meer de overtuiging dat ik de uitgerekende datum voorbij zal gaan.... terwijl ik er eerst vanuitging dat het een dag of 5 later zou worden, maar zoals het er nu voorstaat vermoed ik dat het wellicht niet eens december gaat worden.
Het is de schuld van m'n schoonvader, die had in het ontwerp van het kaartje november gezet ipv december
quote:Ow ja, ik zie het. Dan ben ik ook celibairOp vrijdag 29 oktober 2010 20:46 schreef Jian het volgende:
Celibaat is toch gewoon ongehuwd blijven, m.a.w. gewoon verstandig doen, je mag dan toch wel gewoon ketsen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:12 schreef Leandra het volgende:
Overigens; ik heb vorige week woensdag in het ziekenhuis een groeiecho gehad (met 33½ week) en toen liep de baby op alle fronten voor qua groei, afhankelijk van wat er gemeten werd was er een voorsprong van 1 tot 2 weken, en het gewicht werd op dat moment geschat op 2400 gram, dus ook als de bevalling op korte termijn zou plaatsvinden dan ziet het er qua gewicht en groei iig goed uit.
quote:Celibatair of dyslectisch?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik zie het. Dan ben ik ook celibair
quote:dyslectisch heeft niks met onthouding te maken hoor
quote:Dat bedoel ik. Neuken, Heksie?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dyslectisch heeft niks met onthouding te maken hoor
quote:vanavond niet hoor, al dat gedoe ander keertje
quote:Ow ja, ik kom morgen vast niet veilig uit Amsterdam terugOp vrijdag 29 oktober 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vanavond niet hoor, al dat gedoe ander keertje
quote:Ah joh, nog een FOK!baby erbij... is leuk tochOp vrijdag 29 oktober 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vanavond niet hoor, al dat gedoe ander keertje
quote:Een aantal (17+) jaren bedoel jeOp vrijdag 29 oktober 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, nou doe wel lekker rustig aan hoor nog maar een paar weekjes.
quote:Mwah, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar vooralsnog maak ik me over die 17+ jaar niet zo'n zorgen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah joh, nog een FOK!baby erbij... is leuk toch
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal me enig lijken, maar of de kids er ook blij mee zijn hahaha zie die koppen al, hey kindertjes, mama moet jullie wat vertellen
quote:Ja dat geintje ken ik! Na vier kinderen vond ik het wel zat! Knip deed de dokter, heul me piemel eraf!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal me enig lijken, maar of de kids er ook blij mee zijn hahaha zie die koppen al, hey kindertjes, mama moet jullie wat vertellen
quote:hahahaha nee nou niet remlof gaan pesten hoor, straks willen ze papa tegen hem zeggen, oh remlove trek je er maar niks van aan hoor, we gaan eerst flink oefenenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dit is jullie nieuwe vader, het was voor hem ook een verrassing
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:48 schreef Toverheks het volgende:
nou weer genoeg gedolt, nu weer over naar het serieuzere werk, gewoon een diep gesprek over het leven om ons heen.
quote:oei, die heeft een grote bek bbbrrr eng vind ik zo iemand
quote:hij had niet vermoord moeten worden, maar sex met dieren sorryOp vrijdag 29 oktober 2010 21:57 schreef Gert het volgende:
Dit verzin je toch niet?![]()
Nee, dit gebeurt dus echt.![]()
[ afbeelding ]
Als het nou zomaar een ezel was geweest. Maar uitgerekend zijn lievelingetje! Russo!![]()
quote:Ik schrijf het wel op een stoeptegeltje ..Met kleurtjesOp vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je dát Heksie niet te vertellen
quote:kleurtjesOp vrijdag 29 oktober 2010 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schrijf het wel op een stoeptegeltje ..Met kleurtjes
quote:Ik ben kleurenblind en dit ziet er voor mij uit als een regenboog aan de coke!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:09 schreef anufri het volgende:
mijn aankopen van vandaag hangen aan de lijn te drogen, effe door de spoelwas
geragt...
10 paar sokken in alle kleuren![]()
harembroek
t-shirts, hempies en een trui![]()
[ link | afbeelding ]
voor binnenshuis gebruik enzo...
quote:jah.. ik ben niet van dat sombereOp vrijdag 29 oktober 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben kleurenblind en dit ziet er voor mij uit als een regenboog aan de coke!
quote:Jij ziet poedervlekken??Op vrijdag 29 oktober 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben kleurenblind en dit ziet er voor mij uit als een regenboog aan de coke!
quote:ik heb vloeibare robijntjeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij ziet poedervlekken??
Dat spoelwasje zal toch zonder poeder zijn geweest?!
quote:Goed om te lezen dat het weer wat beter met je gaat, maakte me al zorgenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij ziet poedervlekken??
Dat spoelwasje zal toch zonder poeder zijn geweest?!
quote:Dan ben ik benieuwd waar die coke-verdenkingen van DK dan vandaan komenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:14 schreef anufri het volgende:
[..]
ik heb vloeibare robijntje![]()
dus geen poeder
quote:Das lief, thnx.... maar t komt vast allemaal wel goed, iig met een paar wekenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat het weer wat beter met je gaat, maakte me al zorgen
quote:Ach welnee.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij had niet vermoord moeten worden, maar sex met dieren sorrydan spoor je gewoon van geen kant als je er alleen al aan denkt, nee levenslang opsluiten had beter geweest
quote:Yep, gaat snel nuOp vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das lief, thnx.... maar t komt vast allemaal wel goed, iig met een paar weken
quote:Ben je cliniclown of zo?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:14 schreef anufri het volgende:
[..]
ik heb vloeibare robijntje![]()
dus geen poeder
quote:Met die kleuren denk ik eerder aan paddenstoelen of lsd!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd waar die coke-verdenkingen van DK dan vandaan komen
quote:Ja, maar het was niet zijn eigen Iejoor hè..... het was de Iejoor van een ander, en dan ook nog eens de favoriete Iejoor van die ander, dan zijn er toch meerdere grenzen overschredenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach welnee.
OK, als je gewoon zómaar lomp een ezel gaat neuken wel. Maar hij had zich speciaal voor Iejoor in een lingeriesetje gehesen en zijn mooiste teenslippers aangetrokken!
Die teenslippers hebben hem natuurlijk verraden! Dat geklepper over het erf valt op.
quote:ik had alleen een soja shake (dat is een soort milkshake maar dan van sojaOp vrijdag 29 oktober 2010 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met die kleuren denk ik eerder aan paddenstoelen of lsd!
quote:Komt dat uit de soja-koe?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:21 schreef anufri het volgende:
[..]
ik had alleen een soja shake (dat is een soort milkshake maar dan van soja)
quote:Gezien dat groenige kan ik de link met paddenstoelen nog begrijpen, maar wat voor kleur heeft LSD eigenlijk?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met die kleuren denk ik eerder aan paddenstoelen of lsd!
quote:LCD weet ik welOp vrijdag 29 oktober 2010 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezien dat groenige kan ik de link met paddenstoelen nog begrijpen, maar wat voor kleur heeft LSD eigenlijk?
quote:Ze lokken het ook zelluf uit die ezeltjesOp vrijdag 29 oktober 2010 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet zijn eigen Iejoor hè..... het was de Iejoor van een ander, en dan ook nog eens de favoriete Iejoor van die ander, dan zijn er toch meerdere grenzen overschreden
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:24 schreef anufri het volgende:
[..]
Ze lokken het ook zelluf uit die ezeltjes![]()
[ _iejoor-16_gif.jpg]afbeelding ]
met zijn hoerige strik
quote:Dit is de link!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezien dat groenige kan ik de link met paddenstoelen nog begrijpen, maar wat voor kleur heeft LSD eigenlijk?
quote:ooohhhhOp vrijdag 29 oktober 2010 22:24 schreef anufri het volgende:
[..]
Ze lokken het ook zelluf uit die ezeltjes![]()
[ _iejoor-16_gif.jpg]afbeelding ]
met zijn hoerige strik
quote:Morgen even checken!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef Gert het volgende:
Cc: de nieuwe NERD is op de luisterpaal.
Niet dat ik 'm luister, ben een paar albums verderop bij Brian Eno aan het wegzweven.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef anufri het volgende:
[..]
http://www.soya.be/nl/sojamelk.php
quote:zo ziet het er wel smerig uit, maar er zit vers fruit in, wordt gemaakt waar je bij staatOp vrijdag 29 oktober 2010 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een glaasje half lauw zaad voor mevrouw?
quote:Vrolijke kleurtjes FannOp vrijdag 29 oktober 2010 22:09 schreef anufri het volgende:
mijn aankopen van vandaag hangen aan de lijn te drogen, effe door de spoelwas
geragt...
10 paar sokken in alle kleuren![]()
harembroek
t-shirts, hempies en een trui![]()
[ link | afbeelding ]
voor binnenshuis gebruik enzo...
quote:ja toch ???
quote:Bah! Het is gewoon bah!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef anufri het volgende:
[..]
zo ziet het er wel smerig uit, maar er zit vers fruit in, wordt gemaakt waar je bij staat![]()
hele bakken fruit, ik had een halve liter
quote:voor jou is het echt wat de boer niet kent dat vreet ie niet
quote:Neuh hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor jou is het echt wat de boer niet kent dat vreet ie niet
quote:Absoluut, maar om dan meteen maar hopakee zo iemand de keel door te snijden.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet zijn eigen Iejoor hè..... het was de Iejoor van een ander, en dan ook nog eens de favoriete Iejoor van die ander, dan zijn er toch meerdere grenzen overschreden
quote:is een uitdrukking, maar vraag eens of je balkenbrij voor hem mag maken??/ gisteren van noek geleerd wat er allemaal in zit
quote:Ik drink melk uit de tap!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor jou is het echt wat de boer niet kent dat vreet ie niet
quote:Ziet eruit als pastis met water. Lekker aperitief.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een glaasje half lauw zaad voor mevrouw?
quote:Dat kreeg ik bij opa en oma vroegerOp vrijdag 29 oktober 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is een uitdrukking, maar vraag eens of je balkenbrij voor hem mag maken??/ gisteren van noek geleerd wat er allemaal in zit
quote:nee dank je dat lust ik zelf nietOp vrijdag 29 oktober 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is een uitdrukking, maar vraag eens of je balkenbrij voor hem mag maken??/ gisteren van noek geleerd wat er allemaal in zit
quote:is ECHT ECHT ECHT heel lekker...
quote:oh dus je kent het, ja ik had er nog nooit van gehoord, maar je meisje lust het dus niet lees ik.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kreeg ik bij opa en oma vroeger
quote:Als je hiet woont dan heb je het meestal weleens moeten etenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus je kent het, ja ik had er nog nooit van gehoord, maar je meisje lust het dus niet lees ik.
quote:Ja, je bent een Brabantse boer of je bent het niet hè!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus je kent het, ja ik had er nog nooit van gehoord, maar je meisje lust het dus niet lees ik.
quote:sojamelk help ook beter dat je goed kan poepenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:37 schreef anufri het volgende:
[..]
is ECHT ECHT ECHT heel lekker...![]()
je proeft ook niks van die melk, lijkt op een gewone milkshake qua smaak
heel klein pietsie anders, maar wel een stuk gezonder enzo
maak ik mezelf dan maar wijsdat het gezond is enzo..
![]()
heb ik een smoes om een halve lite milkshake naar achteren te klokken
quote:lekker poepen is ook een voordeelOp vrijdag 29 oktober 2010 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sojamelk help ook beter dat je goed kan poepenmaar heb het nog nooit geproeft, zag wel ze hebben er zelf chocolademelk van
quote:nou als ik kom wil ik wel eens proevenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, je bent een Brabantse boer of je bent het niet hè!
quote:Die ezel was toch niet van D_K?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor jou is het echt wat de boer niet kent datvreetdoet ie niet
quote:Niet in mijn huis whahaha....nee dat moet je zelf maar eens bakkenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als ik kom wil ik wel eens proeven
quote:beter nog !Op vrijdag 29 oktober 2010 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is het ook goed voor de botjes zoals standaard koeienmelk?
quote:Ehm.. je nóg meer kapot ergeren denk ik.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag mij toch af wanneer deze pagina automatisch gaat scrollen, hoef ik helemaal niets meer te doen
quote:zie je welOp vrijdag 29 oktober 2010 22:39 schreef anufri het volgende:
[..]
lekker poepen is ook een voordeel
zie je nou !alleen maar voordelen !
quote:Mwa alles wentOp vrijdag 29 oktober 2010 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ehm.. je nóg meer kapot ergeren denk ik.
quote:Kweenie, waar zie jij dat dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
Borst melk is toch ook zo waterig of zien ik dat verkeerd?
[..]
quote:Ik weet dat sojamelk een beetje waterig is, v/d borst weet ik niet, vandaar
quote:Chemische zooi dus!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef anufri het volgende:
[..]
beter nog !![]()
Gewone sojamelk is erg voedzaam: het is een uitstekende bron van hoge kwaliteit eiwitten, vezels, isoflavonen en B-vitamines. De isoflavonen zouden aderverkalking en botontkalking helpen voorkomen. Verder is sojamelk vetarm en bevat het geen cholesterol. Meestal wordt sojamelk verrijkt met extra calcium en vitamines om de voedingswaarde van koemelk te benaderen. Het is ook een goed alternatief voor mensen met melkeiwitallergie of lactose-intolerantie.
quote:Ik dacht even dat je ergens borstvoeding zagOp vrijdag 29 oktober 2010 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet dat sojamelk een beetje waterig is, v/d borst weet ik niet, vandaar
quote:Iemand de strot doorsnijden is idd een beetje een pittige straf, je zou je bijna gaan afvragen hoever de liefde van de eigenaar voor Iejoor eigenlijk gaat.... als hij zo emotioneel reageertOp vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Absoluut, maar om dan meteen maar hopakee zo iemand de keel door te snijden.
Een gepaste straf met behulp van een grootgeschapen stier was meer op zijn plaats geweest.
Hoewel, misschien had hij dat wel kirrend van genot ondergaan, in z'n lingeriesetje.
quote:hangt er van af, je hebt voormelk en achtermelk, dan heb jij het over voormelk denk ik?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:43 schreef HiDiHo het volgende:
Borst melk is toch ook zo waterig of zien ik dat verkeerd?
quote:Borstmelk is qua samenstelling zelfs afhankelijk van de leeftijd van de baby... bij een prematuur kindje is de borstvoeding ook geschikt voor het kind, maar wel anders qua samenstelling dan bij een baby van 2 maanden oud.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet dat sojamelk een beetje waterig is, v/d borst weet ik niet, vandaar
quote:ok, weer wat geleerdOp vrijdag 29 oktober 2010 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Borstmelk is qua samenstelling zelfs afhankelijk van de leeftijd van de baby... bij een prematuur kindje is de borstvoeding ook geschikt voor het kind, maar wel anders qua samenstelling dan bij een baby van 2 maanden oud.
Bij borstmelk komt er vaak eerst wat melk vrij die wateriger is en daarna de melk die minder waterig is en meer voedingsstoffen bevat.
Edit: wat Marrije zegt dus.
quote:Ja ach, gezond, goedkoop en altijd beschikbaar en op de juiste temperatuur....Op vrijdag 29 oktober 2010 23:05 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog niet ontaardde moeders
quote:Jep, lig al een paar uur met laptop in bed. Erg handig iddOp vrijdag 29 oktober 2010 23:12 schreef Toverheks het volgende:
ik wil een lap top, lig heerlijk op bed te Fokken, wat een uitkomst zo een ding.
quote:ja ga eens op zoek naar leuk goedkoop laptoppie, maar het nadeel is dan dat ik tot diep in de nacht dan ook ga Fokken enzo, maar ach maakt niks uit het is weekendOp vrijdag 29 oktober 2010 23:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jep, lig al een paar uur met laptop in bed. Erg handig idd
quote:Ik zet hem meestal naast me op een stoel als ik ga liggen om te slapen en dan gaat ie vanzelf uitOp vrijdag 29 oktober 2010 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ga eens op zoek naar leuk goedkoop laptoppie, maar het nadeel is dan dat ik tot diep in de nacht dan ook ga Fokken enzo, maar ach maakt niks uit het is weekend
quote:Verschillende browsers is de oplossing, dan kun je onder verschillende users ingelogd blijven.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:17 schreef Leandra het volgende:
Ik lig de hele dag al op bed (behalve toen ik vanmorgen naar het ziekenhuis was) en ik was zo keurig van m'n laptop afgebleven, en toen wilde ik ergens wat posten, maar de laptop was onder een andere account ingelogd en dat was bij de oude layouts geen probleem, maar met een andere account posten zonder de ingelogde account uit te loggen is met de nieuwe layout niet meer mogelijk![]()
Das mooi balen.... we gebruiken hier elkaars laptop nogal eens.
Maar goed, toen ik dus toch mezelf had ingelogd kon ik net zo goed gaan liggen FOK!ken
quote:Ik doe dat ook op recept en ik ben niet de enige.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:22 schreef Marrije het volgende:
Luiwammesen hier![]()
Behalve Lea, die doet dat op recept![]()
En ik maar achter mn bureautje zitten
quote:Heerlijk, lekker in bed, tv aan (v/d vorst ziet sterren) en fokken!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:22 schreef Marrije het volgende:
Luiwammesen hier![]()
quote:zit ook normaal gewoon in de kamer hoor, achter mijn tafeltje op zo een rotstoel waar je op het laatst een harde kont van krijgtOp vrijdag 29 oktober 2010 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik doe dat ook op recept en ik ben niet de enige.
quote:60 stuks temazepam! Ik zal vannacht knorren als een dolle!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:25 schreef Laysa het volgende:
Als ik in bed ga laptoppen slaap ik heel slecht daarna....dus ik doe het liever niet meer...
quote:je gaat ze toch niet allemaal tegelijk in nemen heOp vrijdag 29 oktober 2010 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
60 stuks temazepam! Ik zal vannacht knorren als een dolle!
quote:Zolang ik nadenkt bij het tikken, rust ik niet echt. Dan moet ik echt gaan liggen en alleen TV kijken, dan vallen vanzelf mijn oogjes dichtOp vrijdag 29 oktober 2010 23:25 schreef Laysa het volgende:
Als ik in bed ga laptoppen slaap ik heel slecht daarna....dus ik doe het liever niet meer...
quote:Dan ga ik spaans pratenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
60 stuks temazepam! Ik zal vannacht knorren als een dolle!
quote:Ja okay, maar ik baal wel dat die optie er in de nieuwe layout simpelweg niet is...Op vrijdag 29 oktober 2010 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Verschillende browsers is de oplossing, dan kun je onder verschillende users ingelogd blijven.
quote:Nee, want dat combineert zo slecht met meneer morfine!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je gaat ze toch niet allemaal tegelijk in nemen he
quote:Wel lekker rustig morgen...en overmorgenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je gaat ze toch niet allemaal tegelijk in nemen he
quote:Ja, en ik ga me eens aan de voorgeschreven rust houden.... laptoploos dusOp vrijdag 29 oktober 2010 23:22 schreef Marrije het volgende:
Luiwammesen hier![]()
quote:DoeinOp vrijdag 29 oktober 2010 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik ga me eens aan de voorgeschreven rust houden.... laptoploos dus![]()
![]()
quote:Ja ok, maar dan moest je nog steeds opnieuw in- en uitloggen. Ik gebruik gewoon Opera en IE door elkaar heen.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay, maar ik baal wel dat die optie er in de nieuwe layout simpelweg niet is...
Ongeacht of het met het gebruiken van meerdere browsers op te lossen is.
quote:TrusteOp vrijdag 29 oktober 2010 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
quote:hahahahhaaOp vrijdag 29 oktober 2010 23:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel lekker rustig morgen...en overmorgen
quote:slaap lekker was even leuk LeandraOp vrijdag 29 oktober 2010 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
quote:jij bent ook nog laat op Marrije, hoelaat komt die kleine tegenwoordig s`nachts???
quote:Ja, ik kijk nog ff wat TV en zet laptop naast me
quote:Er komen steeds meer boerinnen die een man zoeken, grijp je kansOp zaterdag 30 oktober 2010 01:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor vrouwen die boeren
quote:Laten die dan ook geluidruchtig gas ontsnappen uit hun luchtpijp?Op zaterdag 30 oktober 2010 03:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er komen steeds meer boerinnen die een man zoeken, grijp je kans
quote:Boeren is was boeren en boerinnen doen. Gas laten ontsnappen doen ze vermoedelijk ook wel op z'n tijdOp zaterdag 30 oktober 2010 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten die dan ook geluidruchtig gas ontsnappen uit hun luchtpijp?
quote:Ik moet er al om 1 uur uit morgenOp zaterdag 30 oktober 2010 03:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben moe, tijd voor slapen-lang slapen-uitslapen
quote:zo dat was dan een snelle bevalling Hondjes. maar een ruggeprik? doen ze dat gewoon in Spanje?Op zaterdag 30 oktober 2010 09:37 schreef hondjes het volgende:
Borstvoeding is gewoon het beste voor de baby, zit alles in en dit zo lang mogelijk.. liefst langer dan een jaar.
(mits de bostvoeding goed is)
Ik neem altijd soja-yoghurt, met bosvruchten......mmmmm
Van gewone yoghurt krijg ik maagpijn.
Leandra lekker rustig aan doen hoor, je krijgt het nog druk genoeg.
Bij de vorige baby , was de bloeddruk ook te hoog, en toch kwam ze 10 dagen te laat, maar harstikke gezond , dus gewoon ..doen he..bedoel ..rustig aan....niet sjouwen vandaag ..of morgen, overmorgen ook niet..![]()
En de nieuwe baby was er binnen 3 uur, en dochterlief zegt, stelde geen moer voor, ze was binnen, kreeg een ruggenprik, en hopla, daar was ze.
Dat het vandaag rustig mag blijven in Amsterdam..niemand heeft er wat aan.
quote:Het is in Spanje de gewoonste zaak van de wereld.Op zaterdag 30 oktober 2010 09:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo dat was dan een snelle bevalling Hondjes. maar een ruggeprik? doen ze dat gewoon in Spanje?
quote:ja hier gebeurt het ook nog op de ouderwetse manier hoor, puffen en persen, als ik er nog aan terugdenk, wat een helOp zaterdag 30 oktober 2010 10:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is in Spanje de gewoonste zaak van de wereld.
Bijna was te laat binnen, omdat het zo snel ging, en dan kan geen ruggenprik meer.
Waarom weet ik niet, weet niet zoveel van ruggenprikken.![]()
In mijn tijd was het werken aan de geboorte.
quote:Gefeliciteerd Diego, de grootste voetballer aller tijdenOp zaterdag 30 oktober 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Hieperdepiep en Hoera, GOD is vandaag 50 jaar geworden
![]()
![]()
![]()
quote:Ik lees het nu. En je vond 'm zeker ook nog echt mooi?Op zaterdag 30 oktober 2010 10:47 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag heen en weer treinen naar Groningen.
Cc had je nog gelezen dat ik blij ben met de magneet?
quote:Ehm nee, dat uitloggen is dan niet nodig, het gaat me er juist om dat de bestaande inlog kan blijven bestaan terwijl je met diezelfde browser ook een losse post met een andere account doet, en dat was met de oude layouts geen enkel probleem.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan moest je nog steeds opnieuw in- en uitloggen. Ik gebruik gewoon Opera en IE door elkaar heen.
quote:Gewoon iemand bezwangeren...Op zaterdag 30 oktober 2010 01:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor vrouwen die boeren
quote:In NL bestaat het ook pas een paar jaar tot de vrijwel standaard mogelijkheden, en dan is nog niet eens alle ziekenhuizen mogelijk om 24 uur per dag een ruggenprik te krijgen... sommige ziekenhuizen hebben nog niet permanent een anesthesist aanwezig, en als die er niet is, is het geen optie op dat moment.Op zaterdag 30 oktober 2010 10:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is in Spanje de gewoonste zaak van de wereld.
Bijna was te laat binnen, omdat het zo snel ging, en dan kan geen ruggenprik meer.
Waarom weet ik niet, weet niet zoveel van ruggenprikken.![]()
In mijn tijd was het werken aan de geboorte.
quote:demonstratie voor en tegenstanders van Wilders.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Waarom wordt het vandaag eigenlijk knokken in Amsterdam?
quote:GezelligOp zaterdag 30 oktober 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
demonstratie voor en tegenstanders van Wilders.
2 groepen in westelijkhavengebied, de ajaxsupporters bij sloterdijk en dan nog een groep bij de dokwerker.
quote:Kunnen ze niet gewoon al die groepen op dezelfde plek laten demonstreren, en dan gewoon geen politie en dergelijke inzetten?
quote:Ik heb mn kindjes anders ook niet cadeau gekregen, dat was zo hard werken dat het ze (nou ja 2 van de 3 dan) bijna fataal werd.Op zaterdag 30 oktober 2010 10:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hier gebeurt het ook nog op de ouderwetse manier hoor, puffen en persen, als ik er nog aan terugdenk, wat een hel
quote:van der Laan heeft ze al apart gezet, komt ook een Engelse groep, en die zijn van het rellen etc.etc. gister was op nieuws in westelijkhavengebied waren ze al het rondslingert puin stenen en balken enzo aan het weghalen, dus de gemeente doet er alles aan, maar ja verbieden van mij had het gemogen, maar valt zeker ook onder vrijheidvan meningsuiting.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon al die groepen op dezelfde plek laten demonstreren, en dan gewoon geen politie en dergelijke inzetten?
Altijd dat pappen en nathouden en in bedwang houden van partijen die eigenlijk niets liever willen dan een ander de kop inslaan is ook zo vermoeiend aan het worden, en misschien ruimt het nog een beetje op![]()
quote:Het is ook een groot wonder, hoe alles zo gaat..Op zaterdag 30 oktober 2010 11:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb mn kindjes anders ook niet cadeau gekregen, dat was zo hard werken dat het ze (nou ja 2 van de 3 dan) bijna fataal werd.
quote:Wat moet een Engelse groep hier hun recht op de vrijheid van meningsuiting verdedigen?Op zaterdag 30 oktober 2010 12:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van der Laan heeft ze al apart gezet, komt ook een Engelse groep, en die zijn van het rellen etc.etc. gister was op nieuws in westelijkhavengebied waren ze al het rondslingert puin stenen en balken enzo aan het weghalen, dus de gemeente doet er alles aan, maar ja verbieden van mij had het gemogen, maar valt zeker ook onder vrijheidvan meningsuiting.
quote:Ik denk dat jij beide keren veel liever een "normale" bevalling zonder pijnbestrijding zou hebben gehad dan de bevallingen die je hebt gehad.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb mn kindjes anders ook niet cadeau gekregen, dat was zo hard werken dat het ze (nou ja 2 van de 3 dan) bijna fataal werd.
quote:Vermoedelijk omdat het niet echt gaat om de vrijheid van meningsuiting maar meer om het uitje en het relletje.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat moet een Engelse groep hier hun recht op de vrijheid van meningsuiting verdedigen?
quote:Schrijft nou die ene clown die andere een bon? Of zou ie het adres van een goede psychiater opschrijven?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooralsnog is de stemming nog vredig
[ afbeelding ]
quote:Het zijn beide undercover-agenten. De één bij de Rebelclowns, de ander bij de Ajax-fans.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schrijft nou die ene clown die andere een bon? Of zou ie het adres van een goede psychiater opschrijven?
Clowns zijn debiel labiel!
quote:SO SORRY...zal het niet meer doen.
quote:Gewoon een keizersnee nemen.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
SO SORRY...zal het niet meer doen.
Het is gewoon de spanning en de naweeen, van iets.....belangrijks en moois en
Godverdomme, kan het niet gewoon met de post gestuurd worden..die babies....
Nu hou ik erover op..ja.echt.
quote:krokodillen zijn ook gek op baby-olifantenOp zaterdag 30 oktober 2010 13:41 schreef Noek het volgende:
Als ik moest kiezen dan nam ik een baby olifant.
[ afbeelding ]
Of een baby orang oetan
Zo'n groooooooteeeeeeee!
[ afbeelding ]
Ik had een Mowgli moeten worden.
quote:Da's die van Anton Corbijn toch?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:55 schreef Jian het volgende:
The American van George Clooney gezien. Best een aparte film. Een beetje donker, 80-er jaren, Alain Delon sfeertje zak maar zegge.... Ik vond het wel wat
quote:Verbaast me niks, tering beesten dat het zijn.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:48 schreef Jian het volgende:
[..]
krokodillen zijn ook gek op baby-olifanten![]()
Krokodil pakt olifant
Ja, van Anton Corbijn inderdaad. R5 inderdaad, goeie kwaliteit, met Nederlandse ondertiteling !quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's die van Anton Corbijn toch?
En dan moet je op R5 zoeken dus?
Sowieso in nieuwsgroep: a.b.movies.divx onder de naam ; theamericansrtextern (Divx) die heb ik gezien en in alt.binaries.ftn onder de naam: amx29okt2010 (DVD5)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's die van Anton Corbijn toch?
En dan moet je op R5 zoeken dus?
In wezen doen ze hetzelfde als andere carnivoren/omivoren, maar bij die lelijke griezels is het wel héél basaal. Vreten erin, slapen tot het verteerd is, schijten, en weer een nieuw slachtoffer in stukken scheuren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Verbaast me niks, tering beesten dat het zijn.
Vind ze compleet nutteloos en lelijk. Als baby zijn ze ook niet schattig.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
In wezen doen ze hetzelfde als andere carnivoren/omivoren, maar bij die lelijke griezels is het wel héél basaal. Vreten erin, slapen tot het verteerd is, schijten, en weer een nieuw slachtoffer in stukken scheuren.
Kunnen ze niets aan doen. Daar kan God wat aan doen, aan het idee dat je leven moet nemen om door te leven. Leuk ontwerp joh, hulde.
Het olifantje is gered door zijn mama en tantes dus ik moest dit keer niet huilenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Vind ze compleet nutteloos en lelijk. Als baby zijn ze ook niet schattig.
Nou bedankt God, voor het doden van dat olifantje. Karma is een bitch, ooit pakt Allah hem wel aan. Of de duivel! Mwoehahaha
Ik heb er niet naar gekeken. Ik voel te groots, voor ik weet lig ik jankend onder te tafel in een foetushouding. Dus laat maar!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Het olifantje is gered door zijn mama en tantes dus ik moest dit keer niet huilen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:12 schreef Leandra het volgende:
Zo.... behalve het dweilen van de babykamer (nadat N. de stofzuiger er doorheen gehaald had) en Jr. ophalen van het station heb ik nog keurig niets gedaan, en zit ik braaf op de bank terwijl ze boven met z'n drieën bezig zijn de diverse meubeltjes in elkaar te zetten, en ja dat "niet mee bemoeien" is best lastig
Behoorlijk opgefokt sfeertje als je het mij vraagt. Als dat maar goed gaat komen...quote:
Ja, en dan zit ik sinds ik Jr. opgehaald heb beneden.... toen ze met de eerste kast bezig waren zat ik boven, in de kamer ernaast, dat was pas echt lastig, nu heb ik tenminste een trap als extra hindernisquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zou jij graag naar boven willen rennen
En wat zien ze er ruig uit... als het weer beter was zou je zo een paar kleedjes en picknickmanden verwachten.quote:
dat wordt dringen voor een plaatsje vooraanquote:
Gaan ze op dát veldje, in die niet nader genoemde stad in Noord-Holland, naar elkaar schreeuwen en boos kijken?quote:
Dat was ik wel van plan ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:19 schreef Gert het volgende:
Gaan ze op dát veldje, in die niet nader genoemde stad in Noord-Holland, naar elkaar schreeuwen en boos kijken?
Ik houd m'n <3 vast!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Behoorlijk opgefokt sfeertje als je het mij vraagt. Als dat maar goed gaat komen...
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Behoorlijk opgefokt sfeertje als je het mij vraagt. Als dat maar goed gaat komen...
Zwaai effe dan, tussen het schreeuwen door. Wel even eraan denken om vriendelijk te lachen hè! Meteen na het uitspugen van "smerig goor fascistenzwijn" met een vertrokken bek in de camera kijken is niet charmant!quote:
Ik weet nog niet voor wie ik ben. Ik sluit me aan bij de sterktste!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Zwaai effe dan, tussen het schreeuwen door. Wel even eraan denken om vriendelijk te lachen hè! Meteen na het uitspugen van "smerig goor fascistenzwijn" met een vertrokken bek in de camera kijken is niet charmant!
Komt goed. Behalve de overduidelijk zichtbare agenten zijn die twee in het midden volgens mij agenten in burger en links van hen staat een fotograaf. De andere groepjes om hen heen staan daar net als op een schoolfeestje aan de kant van de dansvloer naar elkaar te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:22 schreef Jian het volgende:
Wilders: doodhongeren dieren onaanvaardbaar
DEN HAAG - De PVV wil snel duidelijkheid over de vraag of de grote grazers in natuurgebied Oostvaardersplassen deze winter opnieuw worden bijgevoerd. PVV-leider Geert Wilders vindt het onaanvaardbaar als dit jaar dieren doodhongeren in het gebied.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rdbaar___.html?p=2,2
Geert is lieffff, hij is een dierenvriend
Geert is lief.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:22 schreef Jian het volgende:
Geert is lieffff, hij is een dierenvriend
Is het de schuld van die beesten dat dat gebied te klein isquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Geert is lief.
Geert moet draaien op een hardcorefeest.
Opeens gaan sommige tegen elkaar aanspringen.
Ze roepen:"Pogo Pogo!"
Geert wordt boos, stopt z'n platen weg en gaat naar huis.
Geert zit immers niet op een rock feest!
Het kan hard gaan ineens hè.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Komt goed. Behalve de overduidelijk zichtbare agenten zijn die twee in het midden volgens mij agenten in burger en links van hen staat een fotograaf. De andere groepjes om hen heen staan daar net als op een schoolfeestje aan de kant van de dansvloer naar elkaar te kijken.
vorig jaar zijn ze bijgevoerdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:30 schreef Leandra het volgende:
Als er vorig jaar dieren doodgehongerd zijn in een gebied waar de beesten niet kunnen vertrekken (en er dus ook geen dieren naartoe kunnen trekken), hoe kan het dan zijn dat de populatie nu al te groot is??
Hebben ze weer dieren uitgezet na de winter?
Ze hebben seks gehad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:30 schreef Leandra het volgende:
Als er vorig jaar dieren doodgehongerd zijn in een gebied waar de beesten niet kunnen vertrekken (en er dus ook geen dieren naartoe kunnen trekken), hoe kan het dan zijn dat de populatie nu al te groot is??
Hebben ze weer dieren uitgezet na de winter?
Sow heej, 't lijken wel echte Kruisridders, best indrukwekkendquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, daar zijn ze dan eindelijk. Met z'n drieën. Dit wordt een makkie voor Ajax.
Die zijn gevaarlijk hoor!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Sow heej, 't lijken wel echte Kruisridders, best indrukwekkend
ps, die middelste is volgens mij een Turk![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:37 schreef Gert het volgende:
Die zijn gevaarlijk hoor!
[ afbeelding ]
quote:De opportunist!Op zaterdag 30 oktober 2010 14:41 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Ik mocht vroeger niet met een Turk thuiskomen van mijn paps. Bang dat ik mee moest naar Turkije natuurlijk. Dat deden ze vroeger ofzo. Totdat hij een Alfa Romeo kocht en ik een Turkse monteur tegenkwam. Ik werd bijna uitgehuwelijkt.
quote:Eerst is het Vlemmix Open Podium begonnen.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
De opportunist!![]()
O.. ik moet weg! Willen jullie me op de hoogte houden als het daar Braveheart wordt?
quote:ik kom net thuis uit de stad, niks gemerktOp zaterdag 30 oktober 2010 15:40 schreef Toverheks het volgende:
hangt wel steeds een helicopter in de lucht rondjes te draaien, maar daar blijft het wel bij denk ik.
quote:Storm in een glas water dus, die drukte om die demonstraties? Of moet het echte feest nog komen?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:40 schreef Toverheks het volgende:
hangt wel steeds een helicopter in de lucht rondjes te draaien, maar daar blijft het wel bij denk ik.
quote:hahahaha,Op zaterdag 30 oktober 2010 15:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Anufri drinkt een soja shake
Bah, zegt DK
Lekker, zegt anufri.
DK moet spugen van de geur van de soja shake
Bah, zegt Anufri
Anufri heeft geen trek meer in de soja shake.
quote:duur heOp zaterdag 30 oktober 2010 15:51 schreef anufri het volgende:
[..]
ik kom net thuis uit de stad, niks gemerkt![]()
maar ik was op de Nieuwendijk, er was wel een hele grote groep engelse jongens
ze hadden allemaal een zwarte afro pruik op en ze hadden een opblaaspop bij zich,
dus kan ook wel weer zo'n stomme vrijgezellenfeestje zijn geweest of ze gaan ''daar''
naar toe daweetikniet...
Een nieuw zooltje onder je hak van je laars laten zetten kost gewoon 10,90 euro![]()
en dan niet ook een nieuwe zool onder je laars neehee gewoon alleen zo'n klein kuthakkie ..
vond ik best duur![]()
maar jah... most effe gebeuren ..
en ik heb twee halve liters sojashakes meegenomen![]()
eentje voor vanavond onder de film en eentje voor morgen...
maar kan ook zijn dat ze vanavond al allebei op zijn
quote:Anufri segt...Op zaterdag 30 oktober 2010 15:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Anufri drinkt een soja shake
Bah, zegt DK
Lekker, zegt anufri.
DK moet spugen van de geur van de soja shake
Bah, zegt Anufri
Anufri heeft geen trek meer in de soja shake.
quote:dat hakkie ?
quote:ja je hakkie, weet niet wat je sojashakes kosten, koop je dat kant en klaar dan??
quote:die kosten bijna 5 euro per stukOp zaterdag 30 oktober 2010 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja je hakkie, weet niet wat je sojashakes kosten, koop je dat kant en klaar dan??
quote:Gewoon uit het pak!Op zaterdag 30 oktober 2010 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja je hakkie, weet niet wat je sojashakes kosten, koop je dat kant en klaar dan??
nee gewoon zo'n milkshake beker met een rietje enzoquote:
ging toch fruit ook in, koop een blender kan je zelf shaken doe ik vaak yogurt slagroom en fruit lekker hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:03 schreef anufri het volgende:
[..]
die kosten bijna 5 euro per stuk![]()
maar dat vind ik dan minder erg, omdat ik het zo lekker vind,
maar is ook achterlijk duur
jah... moet ik ook doen, ga we effe knoeien van de week maar ben een beetje luiquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ging toch fruit ook in, koop een blender kan je zelf shaken doe ik vaak yogurt slagroom en fruit lekker hoor
ja nouhouquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
5 euro?
Dat is bijna een halve hak voor een laars
ach ben ook wel zo hoor, als ik ergens wat lekker vind kan het me niet zoveel schelen wat het kost, maar zoals van die hakjes dan ben ik daar wel ziek van haha snap je.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:07 schreef anufri het volgende:
[..]
jah... moet ik ook doen, ga we effe knoeien van de week maar ben een beetje lui
nuhad geen zin in dat gedoe...
Ik krijg gewoon extra geld van de gemeente! Als het goed is zo maar 100 euro!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach ben ook wel zo hoor, als ik ergens wat lekker vind kan het me niet zoveel schelen wat het kost, maar zoals van die hakjes dan ben ik daar wel ziek van haha snap je.
aan de ene kant vind je het duur an aan de andere kant geef je het geld uit.
Daar kun je flinke hakken voor kopenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon extra geld van de gemeente! Als het goed is zo maar 100 euro!
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar kun je flinke hakken voor kopen
ja, mijn gemeente heeft geen geld meer, alles is op aan al die agenten en ME van vandaag, wat denk je dat dat allemaal extra kostquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon extra geld van de gemeente! Als het goed is zo maar 100 euro!
Als je er voor betaald hebt dan moet het ook gebruikt worden! Speciaal voor jou hoop ik dat de ME wat tandjes bij mensen uit de bek ramt en dat de agenten wat knieschuiven kapot schieten! Anders is het ook zonde van het geld!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, mijn gemeente heeft geen geld meer, alles is op aan al die agenten en ME van vandaag, wat denk je dat dat allemaal extra kost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |