weet iemand dit misschien?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat?.. Is dat een automatisch proces? of moet dit handmatig gebeuren?..
Kerel kappen nu met jezelf quoten. Als iemand antwoord WIL geven dan zal die persoon zelf wel reageren.quote:
Klopt, ik heb hetzelfde probleem. Dit zie je ook?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:40 schreef Dimens het volgende:
Ik zit nu via mijn N900 op Fok! en hij laadt continue de mobile versie. In deze versie kan ik geen reacties lezen en moeilijk naar topics zoeken dus ik wil weer naar de normale desktop wergaven, hoe doe ik dit?
Dat zie ik ook! Ik heb veel liever de gewone layout.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, ik heb hetzelfde probleem. Dit zie je ook?
[ afbeelding ]
Ga naar voorkeuren. tabblad overige en geef aan dat je deze layout ook op je mobiel wil gebruiken.
Bij mij is er nog minder te zien, ik kan geen enkel topic zien, en ik kom ook niet in m'n voorkeuren!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, ik heb hetzelfde probleem. Dit zie je ook?
[ afbeelding ]
Ga naar voorkeuren. tabblad overige en geef aan dat je deze layout ook op je mobiel wil gebruiken.
Ik heb 2 kleine vlekjes ja, en een vriend van me veel meer. Ik stoor me er niet echt aan omdat ze alleen onder een hoek echt te zien zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef drumstickNL het volgende:
Hebben meer mensen hier last van witte vlekjes op het beeldscherm? Zo ja, valt dit onder de garantie?
Toen m'n telefoon ineens niet meer aan wou heb ik de batterij eruit gehaald, en het bleek dat m'n simkaart niet meer vergrendeld zat. Toen dat weer goed zat deed m'n ledje en toetsenbordverlichting het ook weer!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:32 schreef lkb9000 het volgende:
M'n toetsenbordverlichting werkt niet meer, vreselijk irritant
Het led lampje doet ook niet meer wat ie hoort.
Als ik de lader uit m'n telefoon haal zie je een heel licht oranje puntje. En als de telefoon uit staat met de lader eraan, dan brandt hij wel zo fel als hij hoort (kort oranje).
Dus ik ga er van uit dat het allemaal software matig is, binnenkort maar eens een vers begin maken, gedoe weer
De proximity sensor werkt wel helemaal naar behoren!
Weet ik niet precies, er komt van alles langs waar meego op zou gaan draaien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef drumstickNL het volgende:
Is er al een opvolger van de N900?
http://tweakers.net/nieuw(...)-meego-mogelijk.htmlquote:Een applicatie van het Duitse bedrijf Myriad maakt het draaien van Android-applicaties op Maemo en MeeGo mogelijk. Alien Dalvik komt later dit jaar uit. Het is onduidelijk of de software ook voor andere platforms zal verschijnen.
Android-apps verschijnen als gewone applicaties in het hoofdmenu, maar draaien in feite virtueel in Alien Dalvik. Daardoor moeten gebruikers geen verschil zien, meldt Myriad. Dankzij Dalvik-versneller Turbo, dat vorig jaar door Myriad werd gepresenteerd, moeten apps een redelijke snelheid hebben. In een uitlegfilmpje blijkt dat de snelheid te vergelijken is met die van een HTC Legend, die een veel minder krachtige processor heeft dan de Nokia N900, waarop Alien Dalvik wordt gedemonstreerd.
Hoewel de interface grotendeels dezelfde blijft als die op Android-toestellen, worden de hardwareknoppen Menu en Terug vooralsnog onderaan het scherm van de N900 weergegeven. De popupmenu's van de apps zien er hetzelfde uit. Het is nog onduidelijk hoe het zit met zaken als OpenGL ES-ondersteuning en notificaties.
Myriad zal Alien Dalvik demonstreren op een Nokia N900 met Maemo 5 tijdens het Mobile World Congress, een telecombeurs die volgende week in Barcelona wordt gehouden. Later dit jaar komt een versie voor MeeGo uit. Eerder ging het gerucht dat Nokia Android-apps compatibel wilde maken met zijn MeeGo-smartphone N9. Het is onbekend of de fabrikant daarbij op deze techniek doelde.
Ik vraag mij af of deze apps ook net zo smooth zullen draaien in een virtuele omgeving op de N900, maar ik ben zeker geïnteresseerd in deze app.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef Triggershot het volgende:
Heilige stront.![]()
Software maakt Android-apps op Maemo en MeeGo mogelijk
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)-meego-mogelijk.html
Jazeker:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of deze apps ook net zo smooth zullen draaien in een virtuele omgeving op de N900, maar ik ben zeker geïnteresseerd in deze app.
Theoretisch gezien wel ja. Als er binnen het virtueel domein wordt toegestaan dat er smsjes worden gestuurd, dan wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zouden we dan ook WhatsApp kunnen gebruiken?
Ik kan niet wachten tot deze applicatie uit komt voor Maemoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Theoretisch gezien wel ja. Als er binnen het virtueel domein wordt toegestaan dat er smsjes worden gestuurd, dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |