Als USB hostmode eenmaal goed werkt is het enige wat nog ontbreekt de mogelijkheid tot simkaarten beschrijven... en dan ben ik tevredenquote:
Bij de belcompany geweest, die heeft geadviseerd om de code en kopie van bon te sturen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:11 schreef djayzz het volgende:
Mail terug:
Hello,
Could you please provide me with product code and any proof of purchase (invoice, photo of bill, email or something similar)?
In case of any questions, please don't hesitate to contact me.
Thank you.
Best regards,
Michal Vajicek
Sygic Technical Support
Ik wacht wel even totdat ik langs de belcompany ben geweest met het sturen van die code
Aka, je hebt een dure SD kaart gekocht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:06 schreef djayzz het volgende:
Zojuist antwoord gekregen van support@sygic.com
Heb een download gekregen (1.8gb), geïnstalleerd en met een nieuwe productcode geactiveerd.
Blijkbaar verkopen ze de SD-cards wel voor de N900, maar de installatiefile staat er niet op voor maemo.
Nu heb ik dus een SD-card die ik vrij kan gebruiken (4GB) en het programma zelf op mijn intern geheugen staan.
Conclusie: Omslachtig maar het werkt
Nee, want de navigatie plus SD kaart kost 79 euro, en de online prijs van alleen de navigatie is 69 euro. Nu heb ik dus de SD kaart over, en navigatie op mijn telefoonquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:29 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Aka, je hebt een dure SD kaart gekocht.
Bij mij is hij beter dan mijn lenovo-laptop.quote:Op maandag 29 november 2010 11:01 schreef Auti het volgende:
Beste mensen, ik wil graag weten of de WiFi een beetje goed bereik heeft op deze telefoon?
En of er misschien een versterker op aangesloten kan worden?
Is het WiFi bereik een beetje te vergelijken met dat van een netwerkadapter in een notebook/netbook?
Mijn bereik is minstens zo goed als op mijn laptop. weet niet of er een versterker op aangesloten kan worden..quote:Op maandag 29 november 2010 11:01 schreef Auti het volgende:
Beste mensen, ik wil graag weten of de WiFi een beetje goed bereik heeft op deze telefoon?
En of er misschien een versterker op aangesloten kan worden?
Is het WiFi bereik een beetje te vergelijken met dat van een netwerkadapter in een notebook/netbook?
Dankuquote:Op woensdag 1 december 2010 02:35 schreef lkb9000 het volgende:
Cameraknopje als ik het me goed herinner
Het is gewoon een standaard micro-usb lader, dus die zal je overal kunnen vinden!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:19 schreef Athlon64x het volgende:
Ben me oplader kwijt![]()
*#_#*##+ verkopen ze bij MM oplader voor N900? Heb het zo snel mogelijk nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |