Hmm. De 4.0 versie van FF is nu uit voor Maemo. Eens zien of die beter bevalt...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
idd, werkt ook nog eens snel. Beter dan firefox
Niet eens een uitroepteken!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:16 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Tsk. Niet eens een klapkeyboard?
Volgens de omschrijving zou je het toetsenbord naar wens kunnen veranderenquote:
quote:4.2 inches of capacitive touchscreen display
High screen resolution
Powered with 1.2GHz dual core processor
12 mega pixels autofocus camera
3264 x 2448 pixels of high camera resolution
3G and 4G connectivity
1080P HD video playback support
Inbuilt bluetooth v3.0 connectivity
Java support
Pre-installed WAP 2.0/HTML browser
GPS with aGPS support
Multi format music player
Integrated HDMI output
Mini USB port
Hetzelfde als de N900 schat ik. (Of iets meer) Aangezien de N900 op release aardig prijzig was, maareh. Die speccs zijn wel awesome, Q4 2011?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:32 schreef PiRANiA het volgende:
Maar gaan sparen voor die n950? Wat zou dat ding gaan kosten? Doe eens een schatting?
[..]
Die was gratis voor mijquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hetzelfde als de N900 schat ik. (Of iets meer)
'2011' ergens. Zal wel q4 worden dan...quote:Aangezien de N900 op release aardig prijzig was, maareh. Die speccs zijn wel awesome, Q4 2011?
Draai je de custom kernel?quote:Oja, mijn mobile wifi hotspot doet 't niet meer op m'n N900. Kan iemand mij helpen?
'Internet Connection Failed' ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:18 schreef drumstickNL het volgende:
Inderdaad, ik was een beetje vaag. Ik start hem op, en dan druk je op starten. Dan zegt hij slechts dat het niet gelukt is. Dat was het.
Negeren, door de bridge werkt de internetverbinding op de telefoon met meer zoals hij verwacht. Op 'no' klikken (niet opnieuw proberen) en kijken of je Accesspoint werkt op een laptopquote:
Qua respons? Of internet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:11 schreef drumstickNL het volgende:
Aha. Okay. Heb je misschien tips voor een snellere N900?
Dat maakt hem niet snellerquote:Heb ff een aantal films eraf gegooid
Ik zit al tijden op 900MHz standaardquote:en nu ben ik bezig met applicaties. (oc 800mhz)
Af en toe rebooten wil ook wel helpenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:16 schreef drumstickNL het volgende:
Het openen van dingen zoals telefoon, sms, internet ging traag vandaar. Ik gooi 'm nu ook even op 900mhz.
Ja hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:24 schreef drumstickNL het volgende:
Dat werkte niet helaas, is 1Ghz trouwens mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |