When Last.fm automatically sends the name of each song played by audio player, they call this scrobbling.quote:
Ben ik ook erg benieuwd naar, Dit zou potentieel de levensverwachting van veel N900's goed kunnen verlengen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef sc00p het volgende:
Al meer info over Myriad Alien Dalvik?
http://myn900.wordpress.c(...)y-targeted-by-nokia/quote:Exciting news. Jukka Elund, Product Manager at Nokia, just announced that Nokia will be officially directing efforts towards supporting MeeGo on the N900 as Developer Edition. For this purpose, there would be a dedicated team within Nokia who will bring full MeeGo support on the N900.
quote:dbus-send --print-reply --system --dest=org.ofono /isimodem org.of ono.MessageManager.SendMessage string:"+71231234567" string:"test smsko"
Thanks, alleen jammer dat de chat niet werkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:21 schreef Dimens het volgende:
Voor de mensen die Hyves gebruiken, HIER is een handige app te downloaden.
Het is niet me sim want hij werkt perfect in me N95. En de sim van me vriendin geeft zelfde probleem in de N900 helaas.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:18 schreef PiRANiA het volgende:
Oei dat klinkt niet zo goed. Geen ervaring mee... Andere SIM werkt wel? Bepaalde sims corroderen vrij snel, misschien is dat het probleem.
Ga naar een Nokia Care Point?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:07 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Het is niet me sim want hij werkt perfect in me N95. En de sim van me vriendin geeft zelfde probleem in de N900 helaas.
N950?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:57 schreef drumstickNL het volgende:
Echt jammer dat er niet eens een fatsoenlijke opvolger van de N900 komt. Het is echt een tof apparaat.
Heb ik ook gehad, opgestuurd naar de verzekering, 3 weken later terug van de reparatie. Geen idee wat het was.... sindsdien (8 maanden) geen problemen meer gehad.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:49 schreef Wisheh het volgende:
Verdomme me N900 doet het niet meer. Soms begint ie te zeuren dat er geen SIM in zit. Voer je pincode opnieuw in en dan doet ie het weer en dan na een tijdje weer geen sim melding en dan weer pin opnieuw invoeren etc.
Iemand zoiets gehad? Anders de verzekering maar bellen en ding laten maken. Hoop dat ik een nieuwe krijg. Die gaat dan gelijk in de verkoop en ga ik weer ff tijdelijk zoals nu terug naar me N95 8GBDan maar kijken voor een andere tweaker phone ipv een N900.
Oeh, eens proberen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:02 schreef PiRANiA het volgende:
http://my-maemo.com/index.php?p=7141&c=20
Opera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |