quote:Geen idee, als laatste update staat er:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:28 schreef kwiwi het volgende:
Is ie niet gewoon in een sorteercentrum?
quote:Ja zou misschien geen slecht idee zijn de volgende keer.
quote:Het enige wat ik heb is dat verzendbewijsje, waar overigens niet eens een postcode op staat (vreemd). Alleen het pakketnummer, het gewicht, het betaalde tarief en het land.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef Joe-Momma het volgende:
Dit is wel balen.
Kun je nog aantonen naar welk adres je het verstuurt hebt?
Meteen maar de klantenservice bellen morgen.
Wat een puinhoop bij die TNT
quote:Zou voor de zekerheid ook mailen naar amazon icl het tracking nr vermelden en morgen de klantenservice bellen. (Van tnt)Op vrijdag 29 oktober 2010 18:34 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ja zou misschien geen slecht idee zijn de volgende keer.
[..]
Het enige wat ik heb is dat verzendbewijsje, waar overigens niet eens een postcode op staat (vreemd). Alleen het pakketnummer, het gewicht, het betaalde tarief en het land.![]()
quote:Heb klantenservice van Amazon.fr ook maar even ingelicht inderdaad (wel in het Engels, mijn Frans is nou niet bepaald geweldigOp vrijdag 29 oktober 2010 18:45 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Zou voor de zekerheid ook mailen naar amazon icl het tracking nr vermelden en morgen de klantenservice bellen. (Van tnt)
quote:
quote:Als je bij TNT gaat afwachten dan heeft David Laurent binnen een paar dagen een leuk cadeau.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Ik laat je zien dat je niet meteen met zweet op je voorhoofd en handjes een topic hoeft te openen op fok en gewoon moet afwachten.
quote:"Zending gesorteerd voor het land van bestemming" zou logischerwijs betekenen dat het pakket nog niet is aangekomen op de plaats van bestemming, maar in een sorteercentrum is.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:33 schreef Gauner het volgende:
[..]
Geen idee, als laatste update staat er:
Zending gesorteerd voor het land van bestemming.
Maar geadresseerde is toch waar het pakket uiteindelijk naartoe gaat, dan zou daar toch het juiste adres moeten staan lijkt me? Als een pakket naar mij komt staat er bij Geadresseerde ook altijd mijn gegevens..
quote:True, hij is ook nog in Nederland (of niet natuurlijk, aangezien die update van gisteren is), het gaat er echter om dat er bij Geadresseerde het verkeerde adres en de verkeerde persoon staat.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Zending gesorteerd voor het land van bestemming" zou logischerwijs betekenen dat het pakket nog niet is aangekomen op de plaats van bestemming, maar in een sorteercentrum is.
quote:Ah zo.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:58 schreef Gauner het volgende:
[..]
True, hij is ook nog in Nederland (of niet natuurlijk, aangezien die update van gisteren is), het gaat er echter om dat er bij Geadresseerde het verkeerde adres en de verkeerde persoon staat.
quote:TNT klantenservice gebeld:
quote:En amazon bellen? Misschien wordt post voor adres A wel automatisch doorgestuurd naar adres B om de een of andere reden.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:29 schreef Gauner het volgende:
[..]
TNT klantenservice gebeld:
"Ik weet ook niet waarom het pakket daar naartoe gaat meneer, ik kan vanuit deze positie helaas niets voor U betekenen."
quote:Daar heb ik vanmorgen ook een reactie terug van gehad:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En amazon bellen? Misschien wordt post voor adres A wel automatisch doorgestuurd naar adres B om de een of andere reden.
quote:In ieder geval een printscreentje maken van het adres waar het naartoe is gestuurd. Eventueel TNT nog eens opnieuw bellen over dat het pakket naar een verkeerd adres gaat, en of ze je kunnen door doorverbinden met iemand die wel kan helpen om het op het goede adres te krijgen?Op zaterdag 30 oktober 2010 12:51 schreef Gauner het volgende:
[..]
Daar heb ik vanmorgen ook een reactie terug van gehad:
"Therefore, in order to resolve your problem, we request you to contact the transporter in order to get the return shipped to the right address i.e the address given as follows :
Amazon.fr
Service retours produits
Site des 3 arches
300 route de Pithiviers
45962 Orleans Cedex 9
France"
Dus heb nu eigenlijk geen idee wat ik moet/kan doen..
quote:Dat laatste is haast onmogelijk, maar het is vreemd. De postcode waar het naar toegaat staat wel op je afleverbrief! Verder laat TNT het kwijt raken, het is toch verzekerd? Dus je kan dan gewoon het geld van dat produkte retour eisen.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In ieder geval een printscreentje maken van het adres waar het naartoe is gestuurd. Eventueel TNT nog eens opnieuw bellen over dat het pakket naar een verkeerd adres gaat, en of ze je kunnen door doorverbinden met iemand die wel kan helpen om het op het goede adres te krijgen?
Ja weet ik, maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:43 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat laatste is haast onmogelijk, maar het is vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |