quote:Rot op met je kut vragen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:09 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het zijn serieuze vragen hoor.
quote:Jammer dat ik Meki nooit meer zie; die had er vast wel een paar mooie in de aanbieding.
quote:Een rugtas is overdreven voor kleine dingen. Een handtas is gay en uit mijn broekzakken vallen soms dingen, ik heb hierdoor al 2 telefoons en mijn sleutelbos en heel vaak mijn pakje vloe verloren. Ik wil dus een nektasje hebben. Marokkanen hebben heus geen patent op die dingen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:08 schreef 92Merel het volgende:
Gebruik je broekzakken of koop echte tas, geen marokkanengeval.
quote:"kutvragen".
quote:GraagOp vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
kom in deze jongens hun gezicht zeggen dan
[ afbeelding ]
quote:Die dingen die al die marokkanen en nederlandse wietdealers dragen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef dakraam het volgende:
Wat is een nektasje? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
quote:Een handtas gay?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Een rugtas is overdreven voor kleine dingen. Een handtas is gay en uit mijn broekzakken vallen soms dingen, ik heb hierdoor al 2 telefoons en mijn sleutelbos en heel vaak mijn pakje vloe verloren. Ik wil dus een nektasje hebben. Marokkanen hebben heus geen patent op die dingen.
quote:Ik vind een handtas een stuk homosexueler ogen dan een nektas.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een handtas gay?
Marokkanen dragen juist een nektasje om aan te duiden dat het islamietjes zijn.
quote:Hangt van de uitstraling af.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:13 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik vind een handtas een stuk homosexueler ogen dan een nektas.
quote:Closet-homo?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een handtas gay?
Marokkanen dragen juist een nektasje om aan te duiden dat het islamietjes zijn.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:13 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik vind een handtas een stuk homosexueler ogen dan een nektas.
quote:Tfoe zemmer je weet nikzzz.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:16 schreef dakraam het volgende:
Volgens mij vind je die dingen onbewust zelf ook gay, anders zou je het geen nektasje noemen.
quote:Ja, hallo... zijn er wel heteroseksuele, mannelijke catwalkmodellen?
quote:Tip: Kom dan in godsnaam niet naar Fok! en al helemaal niet naar ONZ. En google het gewoon.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:17 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Tfoe zemmer je weet nikzzz.
Ik weet simpelweg de echte naam niet.
quote:Gozer, je bent een gewoon een choco prins maar je durft het niet toe te geven.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, hallo... zijn er wel heteroseksuele, mannelijke catwalkmodellen?
quote:Maar dat negerjongetje en die blanke uit de reclame kregen allemaal tjikkies.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:18 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Gozer, je bent een gewoon een choco prins maar je durft het niet toe te geven.
quote:Jij denkt dat ik het niet eerder heb geprobeerd te googlen? Daarbij vind ik de reacties wel vermakelijk. Ik hoop alleen dat er ook iemand is die me echt antwoord kan geven.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:18 schreef dakraam het volgende:
[..]
Tip: Kom dan in godsnaam niet naar Fok! en al helemaal niet naar ONZ. En google het gewoon.
quote:doe nog 1x hard danOp vrijdag 29 oktober 2010 18:18 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat tasje heeft 1 voordeel: je hoeft niet veel moeite te doen om zo'n klapidioot te verwurgen
quote:Keuteldeukert... Doe nou niet zo gepikeerd.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:18 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Gozer, je bent een gewoon een choco prins maar je durft het niet toe te geven.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:18 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat tasje heeft 1 voordeel: je hoeft niet veel moeite te doen om zo'n klapidioot te verwurgen
quote:Ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, hallo... zijn er wel heteroseksuele, mannelijke catwalkmodellen?
quote:fixed.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:19 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Maar dat negerjongetje en die blanke uit de reclame kregen allemaal shemales.
quote:Iets zegt mij dat jij dat nog nooit hebt gedaan.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:18 schreef Spouwerranger het volgende:
quote:Zolang er nog skinniejeans voor mannen en carrotjeans bestaan, is een verbod op nektasjes onverkoopbaar.
quote:Oehhhh jeetje wat intimiderend!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:24 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kom haten dan boeler, 0598-zuid op je dak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |