quote:Rot op met je kut vragen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:09 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het zijn serieuze vragen hoor.
quote:Jammer dat ik Meki nooit meer zie; die had er vast wel een paar mooie in de aanbieding.
quote:Een rugtas is overdreven voor kleine dingen. Een handtas is gay en uit mijn broekzakken vallen soms dingen, ik heb hierdoor al 2 telefoons en mijn sleutelbos en heel vaak mijn pakje vloe verloren. Ik wil dus een nektasje hebben. Marokkanen hebben heus geen patent op die dingen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:08 schreef 92Merel het volgende:
Gebruik je broekzakken of koop echte tas, geen marokkanengeval.
quote:"kutvragen".
quote:GraagOp vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
kom in deze jongens hun gezicht zeggen dan
[ afbeelding ]
quote:Die dingen die al die marokkanen en nederlandse wietdealers dragen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef dakraam het volgende:
Wat is een nektasje? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
quote:Een handtas gay?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:11 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Een rugtas is overdreven voor kleine dingen. Een handtas is gay en uit mijn broekzakken vallen soms dingen, ik heb hierdoor al 2 telefoons en mijn sleutelbos en heel vaak mijn pakje vloe verloren. Ik wil dus een nektasje hebben. Marokkanen hebben heus geen patent op die dingen.
quote:Ik vind een handtas een stuk homosexueler ogen dan een nektas.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een handtas gay?
Marokkanen dragen juist een nektasje om aan te duiden dat het islamietjes zijn.
quote:Hangt van de uitstraling af.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:13 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik vind een handtas een stuk homosexueler ogen dan een nektas.
quote:Closet-homo?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Een handtas gay?
Marokkanen dragen juist een nektasje om aan te duiden dat het islamietjes zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |