Oke, Thrillogy...Verwachting: geen sfeer, kut geluid, kutmuziek, gezelligheid i.v.m. vriendengroep.
Rond half 11 waren we binnen in de Brabanthallen en daar stond ik gelijk voor de moeilijkste keuze van de hele avond: Eek vs. Detonator (ze draaiden Hardtechno in de zaal van Nosferatu), Fausto (Hardtrance in de zaal van Isaac) en Gary D (Early Hardstyle bij Noisecontrollers)

Mijn vriendengroep had het meeste zin in
Gary D, dus ik mee. Geen spijt van gehad, beetje vage muziek allemaal wel, maar fijn om in te komen. Geluid stond nog erg schel en ik dacht al....KUT
The Pitcher begon om 23.30 en draaide me toch fijne plaatjes! Strange Love, Sleeping. Het geluid ging ineens over van nog wat zacht en schel naar snoeihard en loepzuiver. Publiek ging als een dolle tekeer en ik was sehr froh van het bier wat lekker aankwam
Mijn vrienden verbaasden me door te zeggen: ja, we gaan naar
Isaac (ze zijn normaal niet zo van de Early Hardstyle) en ikke natuurlijk mee. Vanaf dat moment weet ik niet precies wie wanneer draaiden, maar HELD Isaac heeft daar gestaan in zijn eentje, samen met
Balistic en samen met
Luna. Deze 2,5 uur waren zo fijn

ALLEEN maar Early Hardstyle, de sfeer was uitmuntend en het ging echt lekker los. Ik waande me even in 2004 en man man man, wat is dat lekker zeg

oa zijn langsgekomen, Pump it loud, Our power, Listen to me mama, Thriller, Bigger better louder, ja eigenlijk alle vette klappers van die tijd.
Toen
D-Block & S-Te-Fan begonnen ben ik maar weggegaan onder het "genot" van MMA (Popiehouse-hardstyle Remix)

Even wat gaan eten, rondje lopen om uiteindelijk het einde van de set van de mannen weer terug te komen. Sfeertje was nog steeds super, muziek niet echt geweldig maar dat mocht de pret niet drukken.
Zany kwam op het podium voor een fraai raw setje (compleet voorspelbaar, maar toch erg lekker zoals gewoonlijk)
De tijd vloog voorbij en het was alweer tijd voor
Steve "The Darkraver" Sweet om lekker over te schakelen naar de Early Hardcore, en ook dat deed het erg goed. Het ging nog steeds heerlijk los.
Toch besloot ik om na een half uurtje te gaan kijken naar
Noisecontrollers vs. Tatanka omdat laatstgenoemde mij op Ansarat enorm had verrast met veel oude platen. En ja hoor, oude platen, goed geluid en nog steeds goede sfeer. Ondanks dat ik nog nooit zoveel drugsgebruikers bij elkaar had gezien in die zaal ging het nog steeds los! Wat een positieve vibe hing daar

Lekker in mijn eentje naar linksvoor en heerlijk lopen stampen.
Daarna tijd voor de
Donkeys, wederom rammen, niet meer niet minder. Het laatste uurtje besloot ik nog wat te gaan eten en wat rond te lopen, omdat ik alleen maar mainstream-hardcore-hitjes hoorde
Voor iedereen die niet is geweest (iedereen hier dus

) kan ik jullie aanraden om volgend jaar wel te komen, WAT een tof feest
Overigens nog met veel mensen staan praten. Mensen even geholpen toen ze met hun flesje water aan het bellen waren, hun peuk niet meer aankregen, smsjes niet meer konden lezen en daardoor hun vrienden kwijt waren.
Zo, dat was het weer voor vandaag!