Goede tip! Dank!quote:
hangt er ook van af welke provider je hebtquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:23 schreef Gkhn het volgende:
11 november zou Gingerbread toch uitkomen?
Het is nu 12 november en ik heb nog niets gezien?
Oh ja joh?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
hangt er ook van af welke provider je hebt
Misschien dat het uit zou komen, maar dan moete alle fabrikanten er nog mee gaan testen, implementeren, uitrollen e.d.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:23 schreef Gkhn het volgende:
11 november zou Gingerbread toch uitkomen?
Het is nu 12 november en ik heb nog niets gezien?
quote:
Precies, ik zie het sowieso niet naar huidige modellen meer komen om die reden. Tegen de tijd dat ze klaar zijn met het aanpassen e.d. zijn modellen zoals de huidige Desire, Legend, Galaxy S en Wildfire al hevig verouderd. Misschien dat ze het op de Desire HD & Z brengen, maar verder zou ik niks kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Misschien dat het uit zou komen, maar dan moete alle fabrikanten er nog mee gaan testen, implementeren, uitrollen e.d.
Was niet juist het idee van Gingerbread dat heel het aanpassen door fabrikanten niet meer nodig zou zijn?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, ik zie het sowieso niet naar huidige modellen meer komen om die reden. Tegen de tijd dat ze klaar zijn met het aanpassen e.d. zijn modellen zoals de huidige Desire, Legend, Galaxy S en Wildfire al hevig verouderd. Misschien dat ze het op de Desire HD & Z brengen, maar verder zou ik niks kunnen bedenken.
Ze zullen het nog wel moeten testen, omdat iedereens' hardware anders is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:16 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Was niet juist het idee van Gingerbread dat heel het aanpassen door fabrikanten niet meer nodig zou zijn?
Ja ze willen wel uniformere uitstraling, maar zie jij HTC ineens hun Sense opgeven?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:16 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Was niet juist het idee van Gingerbread dat heel het aanpassen door fabrikanten niet meer nodig zou zijn?
Goed punt inderdaad. Ach, ik zie vanzelf wel een leuke Gingerbread ROM verschijnenquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze willen wel uniformere uitstraling, maar zie jij HTC ineens hun Sense opgeven?
Zou toch mooi zijn als Sense voortaan een schil is die je aan of uit kan zetten en dat je niet meer afhankelijk bent van de fabrikant voor updates van Android.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze willen wel uniformere uitstraling, maar zie jij HTC ineens hun Sense opgeven?
Sense kan je nu ook wel uitzetten hoor...quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als Sense voortaan een schil is die je aan of uit kan zetten en dat je niet meer afhankelijk bent van de fabrikant voor updates van Android.
Je kan het gewoon uitzetten, gewoon het programma Sense quitten volgens mij... Ik weet het niet zo precies want ik heb mijn Legend Geroot en heb nu geen Sense meer..quote:Op zondag 14 november 2010 14:01 schreef Schanulleke het volgende:
Dat hoor ik voor het eerst. Ik ken mijn instellingenmenu ook redelijk goed maar zo'n optie heb ik nog nooit gezien. Althans, niet in mijn herinnering.
Ja het is wel andersquote:Op zondag 14 november 2010 15:16 schreef kikoooooo het volgende:
Is android 'normaal' echt totaal anders dan Sense?
Ik vind sense eigenlijk wel oke werken..
Ja ik ook. Sense biedt toch wat dingen die in stock android niet zitten of onhandig zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 15:16 schreef kikoooooo het volgende:
Is android 'normaal' echt totaal anders dan Sense?
Ik vind sense eigenlijk wel oke werken..
SE heeft Peggle standaard! Hoezo heb je nog spellen nodig?quote:Op zondag 14 november 2010 20:19 schreef neo2000 het volgende:
Vriendin heeft een SE Touch Mini Pro gescoord. (die MET qwerty keyboard vanwege het haten van typen op OSK)
Do's en don'ts op spelletjes gebied?Algemene tips, misschien specifiek voor de telefoon iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |