Net een paar wel maar nu weer niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 09:22 schreef robertapeldoorn het volgende:
Kan al vanaf gisteren geen apps van Android market af halen... iemand zelfde probleem?
In de VS zijn ze veel meer ingeburgerd, hier hebben niet zoveel mensen een credit card. Dat bedoel ik. Daarom moeten ze paypal doen, dat kan je gewoon aan je betaalrekening koppelen.quote:
Dat was nog niet zo erg geweest, maar hij doet het helemaal niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ding is idd traag. Soms moet je tijden wachten.
Zie hierboven, of MyTracks...quote:Op maandag 1 november 2010 10:03 schreef LostFormat het volgende:
Hoi, ik zoek een app die bijhoudt welke route ik heb gefietst, hoe hard ik heb gefiets, totale afstand en zulke dingen. Iemand enig idee wat daar het best voor werkt?
TripTrack!quote:Op maandag 1 november 2010 10:03 schreef LostFormat het volgende:
Hoi, ik zoek een app die bijhoudt welke route ik heb gefietst, hoe hard ik heb gefiets, totale afstand en zulke dingen. Iemand enig idee wat daar het best voor werkt?
De app heet AppBrain, van de bijbehorende site AppBrain.comquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:27 schreef Kn0x het volgende:
Hoe heet die app waarmee jij je apps kan tonen aan andere Android gebruikers?
Kansloosquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)Android__.html?p=2,1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |