Instellingen > Synchronisatie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:24 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij moet je hem dan eerst hard-resetten als ik mij niet vergis. Want je huidige gmailaccount zit ingebakken in alle functies van je toestel...
Ik was in de veronderstelling dat hij zijn oude gmail eruit wou gooien en dat is volgens mij onmogelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Instellingen > Synchronisatie?
Klopt, ik wil m'n oude e-mailadres vervangen voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat hij zijn oude gmail eruit wou gooien en dat is volgens mij onmogelijk.
https://www.3vcash.nl/quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik wil graag dingen uit de market halen.
Hoorde iets over prepaid credit kaarten.
Is dat te doen? En vanaf hoeveel euro haal je zon ding dan?
En kan ik die als 15-jarige aanvragen? iemand ervaring?
Sinds 2.1 ofzo kun je volgens mij meerdere accounts hebben? En dan dus het oude en het nieuwe account aanhouden, en synchronisatie uitschakelen voor de oude.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:24 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij moet je hem dan eerst hard-resetten als ik mij niet vergis. Want je huidige gmailaccount zit ingebakken in alle functies van je toestel...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef Assassin92 het volgende:
HTC Desire hier. Opeens zijn AL mijn smsjes weg, wat echt een paar duizend waren.
quote:Op maandag 22 november 2010 12:55 schreef Sjowhan het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Angry Birds Peace Treaty
Ik gebruik hem wel op m'n Desire voor m'n iTunes op de iMac. Heb je Wifi wel aan staan?quote:Op zondag 21 november 2010 15:52 schreef skittelman het volgende:
weet iemand nog een goeie remote app.
wil met mn android mn itunes (mac) bedienen.
gremote heb ik alleen voor de pc kunnen vinden
tunes remote werkt niet
iTunes remote for android zegt nadat ik hem gekocht heb telkens dat het niet de goede versie is?
Kan pas bij Froyo volgens mij (2.2)quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:25 schreef zlakto het volgende:
Ik heb een telefoon met daarop Android 2.0 OS. Op deze telefoon kan ik maar een beperkt aantal apps downloaden, omdat na verloop van tijd het interne geheugen vol raakt. Is er een mogelijkheid apps op een sd-kaart te installeren?
Ja en zelfs dan lukt het niet altijdquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Kan pas bij Froyo volgens mij (2.2)
Ach ja, misschien dat de app ook geschreven moet zijn voor 2.2 en hoger om ergens anders geinstalleerd te kunnen worden?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:10 schreef zlakto het volgende:
Ok, dat is dan wel een flinke tekortkoming van Android. Toch jammer moet ik wat selectiever worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop