quote:Je vermeldt hieronder je eigen conclusie die ongefundeerd en nergens op gebaseerd is. Meer dan een aanname is het niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:37 schreef Nadine26 het volgende:
Vertel mij dan eens wat er zo respectloos is aan mijn mening. Of is elke mening die afwijkt van de jouwe respectloos
quote:Zo'n houding komt manipulerend over en heeft niets met discussieren, begrijpend lezen, een andere mening of respect te maken.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:39 schreef Nadine26 het volgende:
Jij houdt hier al geen rekening meer met de mogelijke onschuld van Clotteman.
quote:Dank u, dat vind ik een mooi compliment.Wel probeer ik me een mening te vormen over de zaak waar ik geen topic over ben gestart en ik vind de berichten van Mysta en Marie30 daarom dan ook erg interessant om te lezen.
Het zou interessant zijn als Mysta en Marie30 wat meer vertellen over de vermeende daderkennis waar Vermassen het over had.
quote:Ik ga de bron eens zoeken hé. I'll be back.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:18 schreef zoefbust het volgende:
Heeft EC tegen MS gezegd: "Het moest nu gebeuren."
Dat heeft ze tegen hem gezegd ?
Waren daar getuigen bij ?
quote:Dat heeft ze tegen hem gezegd, er staat niet bij of er andere getuigen bij waren of niet: bronOp vrijdag 29 oktober 2010 21:18 schreef zoefbust het volgende:
Heeft EC tegen MS gezegd: "Het moest nu gebeuren."
Dat heeft ze tegen hem gezegd ?
Waren daar getuigen bij ?
quote:Neen getuige Didier Geraerts verklaarde: hysterischOp vrijdag 29 oktober 2010 21:28 schreef zoefbust het volgende:
hier dik je het vehaal nog wat aan door zelf hysterisch toe te voegen
quote:Niet de zaken door elkaar halen hé. Indien ze hysterisch reageert als men rechtstreeks en duidelijk zegt: "je vriendin is dood" dan is dat uiteraard normaal. Maar het gaat erover dat ze nog maar DRIE woorden zeiden en niet eens dat ze dood was en dan Clottemans al hysterisch op de grond viel wat dus wees op dader kennis.ik vind dat niet z'n overdreven & vreemde reactie ,het was toch haar vriendin?
Clottermans had toch zelf ook gezien dat EVD naar beneden stortte !
quote:LOLOp vrijdag 29 oktober 2010 21:28 schreef zoefbust het volgende:
hier dik je het vehaal nog wat aan door zelf hysterisch toe te voegen
Clottemans gooit zich huilend en hysterisch op de grond als de omroeper op de paraclub nog maar drie woorden heeft gesproken en er dus bij niemand anders al doordrong dat EVD overleden was (was zelfs nog niet uitgesproken door de man)
Dit is wat Edith Suurmeijer voor de rechtbank zei :
Ik had niet meteen door dat Els overleden was. Na de eerste drie woorden al viel Clottemans op de betonnen vloer te huilen. Het was vreemd. Ik vond het een overdreven reactie,
ik vind dat niet z'n overdreven & vreemde reactie ,het was toch haar vriendin?
Clottermans had toch zelf ook gezien dat EVD naar beneden stortte !
quote:Maar allé, is er nu niemand die dit wil inzien.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:52 schreef zoefbust het volgende:
Ze geraakte niet bij de formatie ,maar vanuit de lucht kon ze natuurlijk wel zien dat die parachute niet werkte .Dus ze heeft EvD gewoon zien neer storten .
Welke 3 woorden zeiden ze dan ?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 00:01 schreef Musti het volgende:
[..]
LOL
M.a.w. de pot verwijt de ketel!
BTW wist je ook al dat de brandweer zelf ook touwtjes doorgeknipt heeft? Of is je dit ontgaan, in alle berichtgeving.
Trouwens zoveel empathisch vermogen heeft Marske nu ook niet!
"Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen"
uit het verhoor van Marcel Somers17:27 Verslaggever: Rechter Jordens: “U sprong met die groep uit het vliegtuig. Hoe hebt u de rest van de sprong ervaren?”
Somers: “Ik moest echt moeite doen om bij de rest te komen en op het laatste moment lukte het. Maar plots miste ik iemand. Ik zag Els niet meer. Ik keek onder mij en zag iemand aan een witte parachute hangen. Toen zag ik iets geel en wist ik dat het Els was.
Ik sloeg in paniek en probeerde meteen zo dichtbij mogelijk te landen. Zelf heb ik Els niet zien vallen want ik moest mij volledig concentreren op mijn landing, die erg moeilijk was. Uiteindelijk ben ik geland en probeerde ik Els te bellen. Ze nam niet op en dan ben ik haar gaan zoeken. Ik kwam twee mannen tegen en probeerde uit te leggen waar Els gevallen moest zijn. En toen kwam de MUG langs. Ik ben die gevolgd en toen ik aan het huis aankwam, weerhield iemand mij en zei hij dat ik dat niet wilde zien.
Maar ik ben naar Els gelopen en heb de helm aan de kant gelegd omdat ik wist dat daar de beelden in zaten. Ik geloofde het niet, mijn leven was over op dat moment.”
http://www.hbvl.be/dossie(...)et-verhoor-live.aspx
Somers als ervaren rot moest veel moeite doen om bij de formatie te komen.
Maar EC daarentegen die zou het beter moeten doen volgens jullie redenering!?
Vinden jullie deze redenering nog normaal?![]()
![]()
![]()
En het feit dat ze de pilote chute moest volgen om hem later te kunnen traceren?
In de club werd ze verweten van een sleche springer te zijn(werd ze uitgelachen), maar op deze dag deed ze plotseling alle handelingen juist????????? Boven de springers blijven en de pilote chute volgen? Toch wel serieuze vorderingen voor iemand die als lomperik beschouwd wordt.![]()
![]()
![]()
...
quote:http://syndication.vmma.b(...)D=HLN&autoplay=falseOp vrijdag 29 oktober 2010 22:08 schreef Musti het volgende:
Familie Els Van Doren krijgt vergoeding van 115.000 euro
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-115-000-euro.dhtml
Weduwnaar Jan De Wilde met zijn kinderen Karol en Vincent © photo news
HLN update De nabestaanden van Els Van Doren krijgen in totaal 115.000 euro schadevergoeding toegewezen. Dat is vandaag in Tongeren uitgesproken. De familie van het slachtoffer in het proces rond de parachutemoord had 200.000 euro morele schadevergoeding van Els Clottemans geëist.
Echtgenoot Jan De Wilde kreeg 40.000 euro toegewezen en de kinderen Vincent en Karol elk 25.000 euro. Voor de zussen Ann en Inge ging het om elk 5.000 euro schadevergoeding en voor de vader van Els, Jan Van Doren, is het schadebedrag bepaald op 15.000 euro.
Clottemans werd vorige week tot dertig jaar cel veroordeeld, maar ze blijft haar onschuld uitschreeuwen en tekende cassatie aan tegen het arrest. Haar advocaat Katrien Van der Straeten liet meteen weten dat ze ook tegen de uitspraak op burgerlijk gebied in cassatie gaat.
"Tegen de uitspraak op burgerlijk gebied gaan we meteen in cassatie, als je weet dat we ook cassatieberoep aantekenden tegen het arrest. Els Clottemans blijft het intussen moeilijk hebben met de uitspraak van het hof van assisen. Het is goed dat ze nu een job heeft in de keuken van de gevangenis in Hasselt. Zo kan ze haar zinnen verzetten in plaats van alleen maar op haar cel te zitten piekeren en peinzen. Ze hoopt nu op een gunstig advies van haar cassatieadvocaat met het oog op een verbreking van het arrest", aldus meester Katrien Van der Straeten. (belga/ka/sps)
quote:Dat probeer ik ook al een hele tijd te zeggen maar dan word je natuurlijk genegeerd, of er wordt gewoonweg niet op geantwoord. Wat ik dan ook weer vreemd vind. Terwijl ze natuurlijk wel naar de krant lopen (gemaskerdOp vrijdag 29 oktober 2010 22:39 schreef zoefbust het volgende:
@Musti
In de club is er wel niemand die ook maar 1 goed woord over EC kan zeggen.
Ja heel opmerkelijk is dat , terwijl als je de foto's ziet, je het tegendeel zou beweren .
Op deze foto lijkt ze erg geliefd zelfs
[ afbeelding ]
quote:Zoefbust, ben je het al vergeten?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:26 schreef zoefbust het volgende:
Stephen Hilder was a 20-year-old Officer Cadet at the Defence Academy of the United Kingdom in Shrivenham, Wiltshire, England. On 4 July 2003, Hilder fell 4,000 metres (13,000 ft) to his death when, during a skydive, both his main and reserve parachutes failed.
Investigation
The police initially reported that his parachute had been sabotaged, with the risers (fabric connectors between the harness and lines) for his reserve parachute having been cut.[1] A 10-month search for a murderer with a motive ensued, with two of Hilder's friends, Adrian Blair and David Mason, being arrested at one point and later released without charge.[2] However, from the results of DNA tests on the parachute straps, which revealed the presence of Hilder's DNA alone, the police concluded that Hilder had cut the straps himself.[3][4] A coroner's inquest recorded an open verdict on the cause of Hilder's death
Stewart Atkinson refused to accept that the death was a suicide after a forensic scientist testified that the lack of DNA could be attributable to a saboteur wearing gloves. Atkinson also stated that there was no proof that someone else was responsible for the straps being cut, either.[5]
Meer hier :
http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Hilder
In die zaak (Stephen Hilder) hebben ze uitvoerig DNA onderzoek gedaan ,hebben ze dat ook in deze zaak gedaan en wat waren de resultaten ?
Is de doorgeknipte ( band ) forensisch onderzocht of die wel werkelijk met een schaar doorgeknipt is ?
Ja, natuurlijk! Maar op de schaar van MS zaten geen sporen.
Ook hier maakte EC zich ook weer verdacht, in haar verklaring liet ze het stukje wissen dat ze die zaterdagochtend de schaar van Ms had afgewassen
Hoofd van EVD???? Een beetje respect voor het slachtoffer is misschien op zijn plaats.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:08 schreef zoefbust het volgende:
schade vergoeding
De families De Wilde en Van Doren, hadden 200.000 euro geëist. Uiteindelijk moet Clottemans 115.000 euro ophoesten. 'Echtgenoot Jan De Wilde krijgt 40.000 euro, Els' kinderen Karol en Vincent elk 25.000 euro, vader Jan 15.000 euro en zussen Ann en Inge elk 5.000 euro',
Dat zijn nog flinke geld wolven ook ,denken ze dat EC dat geld heeft ?
Die heeft pas 1 1/2 jaar gewerkt als school juf .
Was een een levensverzekering op het hoofd van EvD ?
Is die al uitbetaald ?
Waar betaald de Wilde zo'n dure advocaat van ?
Is er onderzoek gedaan naar die latere vriendin ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |