abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:51:17 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88104061
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88106196
Ik vind het vrij opmerkelijk in deze zaak dat je mensen kunt veroordelen op basis van aannames.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:28:45 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88107647
terugvindpilotchute

het blijft een merkwaardige zaak, klassiek geval van hoe iets niet te doen, ongeacht of ze het gedaan heeft of niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:42:11 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88108134
en nog wat belangrijk leesvoer als het om argumentatiefouten gaat in de rechtspraak

http://www.skepsis.nl/7-argumentatiefouten.html

denk dat ze op alle punten te hoog scoren in deze zaak
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88112273
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:37 schreef Nadine26 het volgende:

Vertel mij dan eens wat er zo respectloos is aan mijn mening. Of is elke mening die afwijkt van de jouwe respectloos :?
Je vermeldt hieronder je eigen conclusie die ongefundeerd en nergens op gebaseerd is. Meer dan een aanname is het niet.

quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 00:39 schreef Nadine26 het volgende:

Jij houdt hier al geen rekening meer met de mogelijke onschuld van Clotteman.
Zo'n houding komt manipulerend over en heeft niets met discussieren, begrijpend lezen, een andere mening of respect te maken.
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:09:11 #6
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_88120305
quote:
Wel probeer ik me een mening te vormen over de zaak waar ik geen topic over ben gestart en ik vind de berichten van Mysta en Marie30 daarom dan ook erg interessant om te lezen.

Het zou interessant zijn als Mysta en Marie30 wat meer vertellen over de vermeende daderkennis waar Vermassen het over had. c_/
Dank u, dat vind ik een mooi compliment. :*

Zover ik weet was de vermeende dader kennis als volgt:

- Clottemans gooit zich huilend en hysterisch op de grond als de omroeper op de paraclub nog maar drie woorden heeft gesproken en er dus bij niemand anders al doordrong dat EVD overleden was (was zelfs nog niet uitgesproken door de man) Bron

- Het terug vinden van de pilot chute op die eigenaardige en toevallige wijze (na dat bewuste telefoongesprek) en de daar op betrekking hebbende leugens door haar verteld wijzen ook op dader kennis zoals in deze bron beschreven staat.

- Enkele dagen na het smartelijke ongeval en voor men al van sabotage uitging heeft EC tegen MS gezegd: "Het moest nu gebeuren." (Omdat de parachute het weekend erop naar de rigger - is controleur - ging)

- Voor de speurders haar vertelden hoe de parachute gesaboteerd was, heeft zij gezegd dat de linten doorgeknipt waren, wat dus ook zo bleek te zijn, dat kon zij onmogelijk weten en wijst dus ook op dader kennis...

Ik geloof dat er nog meer was, maar ik kom er eventjes niet op. Indien ik het nog bedenk zal ik het nog posten.
Are you fokking to me?
pi_88120758
Heeft EC tegen MS gezegd: "Het moest nu gebeuren."
Dat heeft ze tegen hem gezegd ?
Waren daar getuigen bij ?
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:20:24 #8
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_88120834
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 21:18 schreef zoefbust het volgende:
Ik ga de bron eens zoeken hé. I'll be back.
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:23:34 #9
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_88120962
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 21:18 schreef zoefbust het volgende:
Dat heeft ze tegen hem gezegd, er staat niet bij of er andere getuigen bij waren of niet: bron

Extra punt wat beschouwd werd als dader kennis wat ook in deze bron staat: EC wist hoe de pilot chute van EVD eruit zag. Dat wist niemand van de andere parachutisten van andere hun chute.
Are you fokking to me?
pi_88121205
hier dik je het vehaal nog wat aan door zelf hysterisch toe te voegen

Clottemans gooit zich huilend en hysterisch op de grond als de omroeper op de paraclub nog maar drie woorden heeft gesproken en er dus bij niemand anders al doordrong dat EVD overleden was (was zelfs nog niet uitgesproken door de man)

Dit is wat Edith Suurmeijer voor de rechtbank zei :

Ik had niet meteen door dat Els overleden was. Na de eerste drie woorden al viel Clottemans op de betonnen vloer te huilen. Het was vreemd. Ik vond het een overdreven reactie,

ik vind dat niet z'n overdreven & vreemde reactie ,het was toch haar vriendin?
Clottermans had toch zelf ook gezien dat EVD naar beneden stortte !
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:43:28 #11
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_88121904
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 21:28 schreef zoefbust het volgende:
Neen getuige Didier Geraerts verklaarde: hysterisch
Bron

quote:
Niet de zaken door elkaar halen hé. Indien ze hysterisch reageert als men rechtstreeks en duidelijk zegt: "je vriendin is dood" dan is dat uiteraard normaal. Maar het gaat erover dat ze nog maar DRIE woorden zeiden en niet eens dat ze dood was en dan Clottemans al hysterisch op de grond viel wat dus wees op dader kennis.
Ze had het NIET gezien dat EVD neerstortte, ze geraakte namelijk volgens haar niet bij de formatie...
Are you fokking to me?
pi_88122232
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 21:28 schreef zoefbust het volgende:

Clottemans gooit zich huilend en hysterisch op de grond als de omroeper op de paraclub nog maar drie woorden heeft gesproken en er dus bij niemand anders al doordrong dat EVD overleden was (was zelfs nog niet uitgesproken door de man)

Dit is wat Edith Suurmeijer voor de rechtbank zei :

Ik had niet meteen door dat Els overleden was. Na de eerste drie woorden al viel Clottemans op de betonnen vloer te huilen. Het was vreemd. Ik vond het een overdreven reactie,

LOL

Marie30 is er ook van overtuigd dat EC de dader is.

In de club is er wel niemand die ook maar 1 goed woord over EC kan zeggen.
Wat zou jouw eerste gedachte zijn mochten ze zeggen dat er een sprong van iemand niet gelukt is? Ik zou veronderstellen dat die persoon niet meer onder ons is. Of is dit een onlogische gedachte? :?
Waarom belt Marcel niet naar Els Clottemans om te vertellen dat EVD dood is. Op dat moment was er nog HELEMAAL GEEN SPRAKE VAN MOORD. Wanneer werd die club verwittigd en wanneer werd JDW opgebeld door MS?
Terwijl hij wel zo slim/aangedaan is van het ongeluk dat ie alle berichtjes tussen hem en haar wist.
Hoe geraakt EC met haar parachute terug in de club? Als ze opgepikt werd door iemand van de club, waarom wordt er dan niet naar de plaats van het ongeluk gereden? }:|

En waarom zou EC de kleur niet kennen van de pilote chute van EVD? Vind dat eigenlijk vreemd dat je dit niet zou weten of herkent van een vriend/in. :)
pi_88122290
Ze geraakte niet bij de formatie ,maar vanuit de lucht kon ze natuurlijk wel zien dat die parachute niet werkte .Dus ze heeft EvD gewoon zien neer storten .
Welke 3 woorden zeiden ze dan ?
pi_88122959
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 21:52 schreef zoefbust het volgende:
Ze geraakte niet bij de formatie ,maar vanuit de lucht kon ze natuurlijk wel zien dat die parachute niet werkte .Dus ze heeft EvD gewoon zien neer storten .
Welke 3 woorden zeiden ze dan ?
Maar allé, is er nu niemand die dit wil inzien. o|O 8)7
EC was een slechte springer, had zelfs een bijnaam hierdoor.
Zo landde ze in bomen en etc, maar hier zou ze EN EVD zien neerstorten hebben EN op de koop toe was ze zelfs in staat om de pilote chute te volgen.
Is dat chinees voor iemand? Hoe wordt zij ineens een prof?

Marcel Somers zegt zelf in de rechtbank dat ie met moeite bij de formatie geraakte!
En hij was dan een zéér ervaren springer.
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 00:01 schreef Musti het volgende:

[..]

LOL
M.a.w. de pot verwijt de ketel!

BTW wist je ook al dat de brandweer zelf ook touwtjes doorgeknipt heeft? Of is je dit ontgaan, in alle berichtgeving.

Trouwens zoveel empathisch vermogen heeft Marske nu ook niet!
"Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen"
uit het verhoor van Marcel Somers17:27 Verslaggever: Rechter Jordens: “U sprong met die groep uit het vliegtuig. Hoe hebt u de rest van de sprong ervaren?”
Somers: “Ik moest echt moeite doen om bij de rest te komen en op het laatste moment lukte het. Maar plots miste ik iemand. Ik zag Els niet meer. Ik keek onder mij en zag iemand aan een witte parachute hangen. Toen zag ik iets geel en wist ik dat het Els was.
Ik sloeg in paniek en probeerde meteen zo dichtbij mogelijk te landen. Zelf heb ik Els niet zien vallen want ik moest mij volledig concentreren op mijn landing, die erg moeilijk was. Uiteindelijk ben ik geland en probeerde ik Els te bellen. Ze nam niet op en dan ben ik haar gaan zoeken. Ik kwam twee mannen tegen en probeerde uit te leggen waar Els gevallen moest zijn. En toen kwam de MUG langs. Ik ben die gevolgd en toen ik aan het huis aankwam, weerhield iemand mij en zei hij dat ik dat niet wilde zien.
Maar ik ben naar Els gelopen en heb de helm aan de kant gelegd omdat ik wist dat daar de beelden in zaten. Ik geloofde het niet, mijn leven was over op dat moment.”

http://www.hbvl.be/dossie(...)et-verhoor-live.aspx
Somers als ervaren rot moest veel moeite doen om bij de formatie te komen.
Maar EC daarentegen die zou het beter moeten doen volgens jullie redenering!?
Vinden jullie deze redenering nog normaal? 8)7 o|O :|W
En het feit dat ze de pilote chute moest volgen om hem later te kunnen traceren?
In de club werd ze verweten van een sleche springer te zijn(werd ze uitgelachen), maar op deze dag deed ze plotseling alle handelingen juist????????? Boven de springers blijven en de pilote chute volgen? Toch wel serieuze vorderingen voor iemand die als lomperik beschouwd wordt. _O- }) }:|

...
pi_88123116
Familie Els Van Doren krijgt vergoeding van 115.000 euro

http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-115-000-euro.dhtml

Weduwnaar Jan De Wilde met zijn kinderen Karol en Vincent © photo news
HLN update De nabestaanden van Els Van Doren krijgen in totaal 115.000 euro schadevergoeding toegewezen. Dat is vandaag in Tongeren uitgesproken. De familie van het slachtoffer in het proces rond de parachutemoord had 200.000 euro morele schadevergoeding van Els Clottemans geëist.

Echtgenoot Jan De Wilde kreeg 40.000 euro toegewezen en de kinderen Vincent en Karol elk 25.000 euro. Voor de zussen Ann en Inge ging het om elk 5.000 euro schadevergoeding en voor de vader van Els, Jan Van Doren, is het schadebedrag bepaald op 15.000 euro.

Clottemans werd vorige week tot dertig jaar cel veroordeeld, maar ze blijft haar onschuld uitschreeuwen en tekende cassatie aan tegen het arrest. Haar advocaat Katrien Van der Straeten liet meteen weten dat ze ook tegen de uitspraak op burgerlijk gebied in cassatie gaat.

"Tegen de uitspraak op burgerlijk gebied gaan we meteen in cassatie, als je weet dat we ook cassatieberoep aantekenden tegen het arrest. Els Clottemans blijft het intussen moeilijk hebben met de uitspraak van het hof van assisen. Het is goed dat ze nu een job heeft in de keuken van de gevangenis in Hasselt. Zo kan ze haar zinnen verzetten in plaats van alleen maar op haar cel te zitten piekeren en peinzen. Ze hoopt nu op een gunstig advies van haar cassatieadvocaat met het oog op een verbreking van het arrest", aldus meester Katrien Van der Straeten. (belga/ka/sps)
pi_88123191
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 22:08 schreef Musti het volgende:
Familie Els Van Doren krijgt vergoeding van 115.000 euro

http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-115-000-euro.dhtml

Weduwnaar Jan De Wilde met zijn kinderen Karol en Vincent © photo news
HLN update De nabestaanden van Els Van Doren krijgen in totaal 115.000 euro schadevergoeding toegewezen. Dat is vandaag in Tongeren uitgesproken. De familie van het slachtoffer in het proces rond de parachutemoord had 200.000 euro morele schadevergoeding van Els Clottemans geëist.

Echtgenoot Jan De Wilde kreeg 40.000 euro toegewezen en de kinderen Vincent en Karol elk 25.000 euro. Voor de zussen Ann en Inge ging het om elk 5.000 euro schadevergoeding en voor de vader van Els, Jan Van Doren, is het schadebedrag bepaald op 15.000 euro.

Clottemans werd vorige week tot dertig jaar cel veroordeeld, maar ze blijft haar onschuld uitschreeuwen en tekende cassatie aan tegen het arrest. Haar advocaat Katrien Van der Straeten liet meteen weten dat ze ook tegen de uitspraak op burgerlijk gebied in cassatie gaat.

"Tegen de uitspraak op burgerlijk gebied gaan we meteen in cassatie, als je weet dat we ook cassatieberoep aantekenden tegen het arrest. Els Clottemans blijft het intussen moeilijk hebben met de uitspraak van het hof van assisen. Het is goed dat ze nu een job heeft in de keuken van de gevangenis in Hasselt. Zo kan ze haar zinnen verzetten in plaats van alleen maar op haar cel te zitten piekeren en peinzen. Ze hoopt nu op een gunstig advies van haar cassatieadvocaat met het oog op een verbreking van het arrest", aldus meester Katrien Van der Straeten. (belga/ka/sps)
http://syndication.vmma.b(...)D=HLN&autoplay=false

http://syndication.vmma.b(...)D=HLN&autoplay=false
pi_88124565
@Musti
Ja heel opmerkelijk is dat , terwijl als je de foto's ziet, je het tegendeel zou beweren .
Op deze foto lijkt ze erg geliefd zelfs

pi_88125911
Dit hier vat het allemaal nog het best samen.

http://knack.rnews.be/nl/(...)le-1194838232205.htm

J.DV | 19 oktober 2010

NancyD | Hier en elders op fora lijkt u wel erg overtuigd van de schuld van EC. U bent aanwezig in de zaal? Volgt het proces van zeer nabij? Hebt inzake in het dossier? U bent juridisch geschoold? Ons rechtssysteem is zo: geen bewijs = onschuldig. Zo’n proces zou door beroepsrechters moeten behandeld worden, die zijn ervoor opgeleid, houden zich aan feiten en laten zich niet intimideren door welbespraakte advocaten. De juryleden dragen een verpletterende verantwoordelijkheid. Ongehoord dat men dat op hun schouders legt. Mensen uit hun dagdagelijkse leven geplukt om een mening te komen vormen over feiten en vreemde mensen. Ik begrijp trouwens nog steeds niet waarom de echtgenoot en schoonzus (ex-vrouw van Patrick Dewael, daarom het proces in Tongeren?) van bij het begin van het proces aanwezig mochten zijn en de moeder van EC niet. Ik begrijp ook niet waarom de familie van het slachtoffer een peperdure advocaat moest inhuren, zij zijn toch niet in beschuldiging gesteld. En die hele sliert ‘getuigen’ die over de moraliteit van EC hun visie mochten of moesten komen geven. Maar hoe zat het met de moraliteit van het slachtoffer? Een ideaal huwelijk en koppel zei stiefmama. Het is maar hoe je het bekijkt. U zegt dat alleen EC de gelegenheid had die parachute te saboteren. Maar ik meen begrepen te hebben dat die parachute zowel bij het slachtoffer thuis heeft gestaan, op de paraclub en bij Somers. Als het slachtoffer op vrijdag in feestkleding bij Somers is komen aanzetten en niet op zaterdag, zoals gebruikelijk kan dat diverse redenen gehad hebben. Ze had dringend behoefte aan Somers of ze wou Somers en EC “betrappen”? Wie zal het zeggen. Nuchter bekeken: EC kan het gedaan hebben, de echtgenoot, zelf valschermspringer, kan het gedaan hebben, Somers kan het gedaan hebben, toch bij de pinken om direct na de val smsjes te wissen, het slachtoffer zelf kan het gedaan hebben en de laatste minuten in de lucht zich bedacht hebben, of iemand van de paraclub wou het slachtoffer “een lesje” leren, NIET om het fataal te laten aflopen, Els van Doren was een ervaren en geoefende valschermsprinster en had zich kunnen redden in moeilijke omstandigheden. NancyD u bent inderdaad het schoolvoorbeeld om een lekenjury af te schaffen. Ik zou mij niet eens durven uitspreken over schuld of onschuld tenzij ik er getuige van zou zijn.
Waarom werd het proces in Tongeren (Limburg)gevoerd, hallo? EC is van Ternat (Vlaams-Brabant)

Politiek en bestuur Tongeren
Burgemeester Patrick Dewael (Open VLD)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Patrick_Dewael

Ik zal jullie helpen, EVD was de schoonzus van onze bekende minister Patrick Dewael. Vandaar ook de belangstelling voor het proces, dit wordt natuurlijk niet in de kranten vermeld maar dit speelt een zeer grote rol.(media die de kant kiest van JDW)
Zo konden bv de zus en de echtgenoot en de kinderen aanwezig zijn op het proces. Wat de moeder van EC verboden was, tot ze haar getuigenis had afgelegd. Moet er nog meer zand zijn.

Peter Vandermeersch
http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Vandermeersch

Peter Vandermeersch in De Wereld Draait Door!
http://dewerelddraaitdoor(...)4a72a3262e3a7b4f6553

J.DV | 20 oktober 2010

Maar beste NancyD, ik geloof niet dat hier EC fans tussen zitten, hoe komt u daarbij? Maar iemand beschuldigen zonder kennis van zaken, sympathiek of onsympathiek, dik, dun, borderline, labiel, jaloers, psychopaat, en nog het een en ander, geen echt bewijs voor moord, tja dan kan men toch maar alleen, voor alle zekerheid, het rechtssysteem toepassen. Maar u bent duidelijk geen ‘fan’, zoveel is zeker. Heeft men u op andere fora verwijderd of zo, dat u nu hier van katoen komt geven, of kreeg u ook daar geen gelijk? Hoe wilt u nu dat men van achter een pc scherm schuld of onschuld uitspreekt zonder ook maar 1 letter van het dossier gelezen te hebben. Niemand schrijft hier toch specifiek dat EC onschuldig is, er wordt alleen aangevoerd dat er geen harde bewijzen zijn. Ik weet niet of een vermoeden van schuld voldoende is om iemand tot levenslang te laten veroordelen. Stel dat ze het echt niet heeft gedaan? Er zijn toch wel wat voorbeelden van gerechtelijke dwalingen, niet?

Zo staat het vast dat bepaalde media (groep) niet alles toelaten (posts) wat ook maar positief is voor EC! M.a.w. dat posts gewoon niet verschijnen.
pi_88126368
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 22:39 schreef zoefbust het volgende:
@Musti
Ja heel opmerkelijk is dat , terwijl als je de foto's ziet, je het tegendeel zou beweren .
Op deze foto lijkt ze erg geliefd zelfs

[ afbeelding ]
Dat probeer ik ook al een hele tijd te zeggen maar dan word je natuurlijk genegeerd, of er wordt gewoonweg niet op geantwoord. Wat ik dan ook weer vreemd vind. Terwijl ze natuurlijk wel naar de krant lopen (gemaskerd _O- ):O ) en dan in de rechtszaak worden aanhoord als professional)
Als je dan haar streekgenoten en collega's van het werk aanhoord, blijkt ze helemaal niet zo slecht te zijn.
In het vorige topic heb ik ook eens de vermelding gemaakt dat er bv met Marcel Somers moest opgepast worden (omdat het gene gewone gast is; mensen hebben schrik om iets verkeerds te zeggen m.a.w. ze hebben schrik voor represailles.) Maar ook daar word verder met geen woord over gerept.
Jamaar, zo is het niet moeilijk hé, om dan alles te laten terechtkomen op 1 persoon.
Voor diegenen die weer zitten te zagen om een bron. Ga misschien zelf eens op zoek.
Buiten Marie30 dan!
pi_88126402
Stephen Hilder was a 20-year-old Officer Cadet at the Defence Academy of the United Kingdom in Shrivenham, Wiltshire, England. On 4 July 2003, Hilder fell 4,000 metres (13,000 ft) to his death when, during a skydive, both his main and reserve parachutes failed.

Investigation

The police initially reported that his parachute had been sabotaged, with the risers (fabric connectors between the harness and lines) for his reserve parachute having been cut.[1] A 10-month search for a murderer with a motive ensued, with two of Hilder's friends, Adrian Blair and David Mason, being arrested at one point and later released without charge.[2] However, from the results of DNA tests on the parachute straps, which revealed the presence of Hilder's DNA alone, the police concluded that Hilder had cut the straps himself.[3][4] A coroner's inquest recorded an open verdict on the cause of Hilder's death

Stewart Atkinson refused to accept that the death was a suicide after a forensic scientist testified that the lack of DNA could be attributable to a saboteur wearing gloves. Atkinson also stated that there was no proof that someone else was responsible for the straps being cut, either.[5]

Meer hier :
http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Hilder

In die zaak (Stephen Hilder) hebben ze uitvoerig DNA onderzoek gedaan ,hebben ze dat ook in deze zaak gedaan en wat waren de resultaten ?

Is de doorgeknipte ( band ) forensisch onderzocht of die wel werkelijk met een schaar doorgeknipt is ?
pi_88127965
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 23:26 schreef zoefbust het volgende:
Stephen Hilder was a 20-year-old Officer Cadet at the Defence Academy of the United Kingdom in Shrivenham, Wiltshire, England. On 4 July 2003, Hilder fell 4,000 metres (13,000 ft) to his death when, during a skydive, both his main and reserve parachutes failed.

Investigation

The police initially reported that his parachute had been sabotaged, with the risers (fabric connectors between the harness and lines) for his reserve parachute having been cut.[1] A 10-month search for a murderer with a motive ensued, with two of Hilder's friends, Adrian Blair and David Mason, being arrested at one point and later released without charge.[2] However, from the results of DNA tests on the parachute straps, which revealed the presence of Hilder's DNA alone, the police concluded that Hilder had cut the straps himself.[3][4] A coroner's inquest recorded an open verdict on the cause of Hilder's death

Stewart Atkinson refused to accept that the death was a suicide after a forensic scientist testified that the lack of DNA could be attributable to a saboteur wearing gloves. Atkinson also stated that there was no proof that someone else was responsible for the straps being cut, either.[5]

Meer hier :
http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Hilder

In die zaak (Stephen Hilder) hebben ze uitvoerig DNA onderzoek gedaan ,hebben ze dat ook in deze zaak gedaan en wat waren de resultaten ?

Is de doorgeknipte ( band ) forensisch onderzocht of die wel werkelijk met een schaar doorgeknipt is ?

Ja, natuurlijk! Maar op de schaar van MS zaten geen sporen.
Ook hier maakte EC zich ook weer verdacht, in haar verklaring liet ze het stukje wissen dat ze die zaterdagochtend de schaar van Ms had afgewassen
Zoefbust, ben je het al vergeten?
Jef Vermassen vertelde hierover toch bij Pauw en Witteman, dit heeft haar zogezegd de das omgedaan. :D
http://pauwenwitteman.var(...)f6b44d755e1eca3c4312
vanaf 10 min
Zoiets ongeveer in 't kort;
De speurders zeiden; de parachute is gesaboteerd!
EC; aja, natuurlijk is het sabotage als de draden zijn doorgeknipt, antwoorde EC
Jamaar, zeggen die speurders, hoe weet jij dat die draden doorgeknipt zijn? Wij hebben dat u nooit verteld! 8)7
Dus jij bent de dader!! Punt

Ik zou ook niet weten hoe je anders een parachute saboteerd!
Dit is dus quatsh voor mij! ;)

Op 5 min 27 }) Bij ons is er geen afgunst, pure collegialiteit!! ROFL _O_ :D
Da's mooi.

In alle geval, mocht ik ooit voor iets dergelijks beschuldigd worden dan ga ik ook naar Jef Vermassen.
Hoe ze hem verwijten, mediageil, etc, hij doet eigenlijk gewoon zijn job, en hij is goed!

Ook 10m50 is zeer interessant.
Ze zegt, ik geraak niet bij de formatie en dus heb ik een zithouding aangenomen.
Zo ga je dus peilsnel naar beneden.
Herinner je je nog MS (zeer ervaren springer) die verklaarde dat die moeilijk bij de formatie komt? En net op het laatste moment er toch geraakt!
Hier in dit stuk wordt dit als kennis beschouwd, terwijl EC (onervaren springer) er anders niets van bakte. +++++ ze moest ondertussen die pilote chute ook nog volgen.
FEWww
What a hell of a ride!

[ Bericht 6% gewijzigd door Musti op 30-10-2010 00:05:39 ]
pi_88128767
dan doet Jef Vermassen zeker aan selectieve berichtgeving :)

Het tweede obstakel is de weerstand van familie en vrienden, die kunnen worden vijandig tegenover de sport vanwege haar vermeende gevaar.
Relaties tussen mensen die springen en degenen die niet springen zijn vaak gespannen.

The second obstacle is resistance from family and friends, who can be hostile to the sport because of its perceived danger. Relationships between those who jump and those who don't are often strained.

http://www.guardian.co.uk/sport/2003/oct/05/features.sportmonthly

[ Bericht 5% gewijzigd door zoefbust op 30-10-2010 00:37:42 ]
pi_88140182
schade vergoeding

De families De Wilde en Van Doren, hadden 200.000 euro geëist. Uiteindelijk moet Clottemans 115.000 euro ophoesten. 'Echtgenoot Jan De Wilde krijgt 40.000 euro, Els' kinderen Karol en Vincent elk 25.000 euro, vader Jan 15.000 euro en zussen Ann en Inge elk 5.000 euro',

Dat zijn nog flinke geld wolven ook ,denken ze dat EC dat geld heeft ?
Die heeft pas 1 1/2 jaar gewerkt als school juf .
Was een een levensverzekering op het hoofd van EvD ?
Is die al uitbetaald ?
Waar betaald de Wilde zo'n dure advocaat van ?
Is er onderzoek gedaan naar die latere vriendin ?
  † In Memoriam † zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:40:51 #25
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_88145928
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:08 schreef zoefbust het volgende:
schade vergoeding

De families De Wilde en Van Doren, hadden 200.000 euro geëist. Uiteindelijk moet Clottemans 115.000 euro ophoesten. 'Echtgenoot Jan De Wilde krijgt 40.000 euro, Els' kinderen Karol en Vincent elk 25.000 euro, vader Jan 15.000 euro en zussen Ann en Inge elk 5.000 euro',

Dat zijn nog flinke geld wolven ook ,denken ze dat EC dat geld heeft ?
Die heeft pas 1 1/2 jaar gewerkt als school juf .
Was een een levensverzekering op het hoofd van EvD ?
Is die al uitbetaald ?
Waar betaald de Wilde zo'n dure advocaat van ?
Is er onderzoek gedaan naar die latere vriendin ?
Hoofd van EVD???? Een beetje respect voor het slachtoffer is misschien op zijn plaats.

Je gooit hier een hoop suggestieve vragen neer, lees je een beetje in, dit is allemaal uitgebreid in alle Belgische kranten verschenen.

Neen geen levensverzekering enkel een schuldsaldo verzekering op lopende lening (wat trouwens een vereiste is, want anders wordt een lening zo goed als nooit toegestaan). Bovendien had het echtpaar, 2 huizen en 2 wagens wat gemakkelijk te delen is in een echtscheiding. Die zogenaamde "geldwolf" waar jij het over hebt, heeft ook EVD haar deel van de lening na haar dood blijven doorbetalen, dit was niet nodig (schuldsaldoverzekering).
Hij was dus zo op geld belust dat hij dit niet eens wist. Het is bewezen dat JDW geen financieel motief had.

Waar hij die dure advocaat van betaalt? Hij is zelfstandig juwelier. Trouwens Vic Van Aelst is ook een toppleiter en even duur als Jef Vermassen. Waar betaalt EC die van? Ze heeft toch maar 1,5 jaar gewerkt...!!!!!

Een schadevergoeding in strafzaken is trouwens zeer normaal. Men krijgt een vergoeding voor fysieke schade (kosten begrafenis, etc...) en een morele schadevergoeding. EC kan dit waarschijnlijk niet betalen, dan zal het fonds voor slachtoffers en nabestaanden van gewelddaden dit vergoeden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Marie30 op 30-10-2010 18:09:58 ]
Are you fokking to me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')