quote:Geloof me... 70E/70F is geen pretje, dus ik denk niet dat je ze zou willen hebben. De manier waarop was ook bijster pijnlijk...Op vrijdag 29 oktober 2010 09:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We zijn ook nog eens even lang dus.
Heb alleen je borsten niet.
quote:Ik kreeg ze ook niet van het trainen, ik kreeg ze (waarschijnlijk) vanwege de radioactiviteit of de resulterende hormonenverschuivingen van de afgelopen 5 jaar. Niet aan te raden.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik krijg juist geen borsten van trainen
quote:Glazen fles?Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef Qwea het volgende:
Ik kom hier even wat vragen voordat ik een nieuw topic openen.
Ik dacht gisteren slim te zijn en mijn sinaasappelen (had een hele kist dus ik heb er 30 geperst) te persen en in een fles te doen en vervolgens in de koelkast te zetten.
Wil ik net sinaasappelsap pakken, en het smaakt me toch een partij raar. Rare vage nasmaak alsof het stuk is.
Hoe kan dat?
quote:Enige dat ik kan bedenken is dat je sap de smaak van andere producten in je koelkast heeft overgenomen. Ik weet niet wat je er in hebt liggen en wat er open ligt, maar het zou kunnen.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef Qwea het volgende:
Ik kom hier even wat vragen voordat ik een nieuw topic openen.
Ik dacht gisteren slim te zijn en mijn sinaasappelen (had een hele kist dus ik heb er 30 geperst) te persen en in een fles te doen en vervolgens in de koelkast te zetten.
Wil ik net sinaasappelsap pakken, en het smaakt me toch een partij raar. Rare vage nasmaak alsof het stuk is.
Hoe kan dat?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef kahlie het volgende:
[..]
Geloof me... 70E/70F is geen pretje, dus ik denk niet dat je ze zou willen hebben. De manier waarop was ook bijster pijnlijk...
quote:klinkt pijnlijk! en idd.. ze worden kleiner van trainen juist.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef kahlie het volgende:
[..]
Geloof me... 70E/70F is geen pretje, dus ik denk niet dat je ze zou willen hebben. De manier waarop was ook bijster pijnlijk...
[..]
Ik kreeg ze ook niet van het trainen, ik kreeg ze (waarschijnlijk) vanwege de radioactiviteit of de resulterende hormonenverschuivingen van de afgelopen 5 jaar. Niet aan te raden.
quote:Jammer van de pijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef kahlie het volgende:
[..]
[..]
quote:Nou, ik mag toch niet hopen van de radioactiviteit want dan zou je gewoon een kwaadaardig gezwel hebben! Wellicht toch meer richting de hormonen....Ik kreeg ze ook niet van het trainen, ik kreeg ze (waarschijnlijk) vanwege de radioactiviteit of de resulterende hormonenverschuivingen van de afgelopen 5 jaar. Niet aan te raden.
quote:Omdat ik jouw vrouw liever vind dan jou! Stomme FAOp vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom heb je mijn vrouw vlaai gegeven?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat ik jouw vrouw liever vind dan jou! Stomme FAvolgende keer fotoclub ben je er ook?
quote:Hopen dat het goed gaat voor Pa AnthraxxOp vrijdag 29 oktober 2010 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, even een kleine update: mijn vader wordt ergens in November geholpen en krijgt dus zo'n ICD. Het traject wordt ingezet. Hij wacht nog op goedkeuring van de artsen van het ziekenhuis waar ze hem gaan behandelen. Verder gaat zo'n ding maar 6 jaar mee. Ik dacht ook dat het langer was, maar na 6 jaar is de batterij echt op. Wat ze daarna doen weet ik niet.
quote:Zes jaar maarOp vrijdag 29 oktober 2010 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, even een kleine update: mijn vader wordt ergens in November geholpen en krijgt dus zo'n ICD. Het traject wordt ingezet. Hij wacht nog op goedkeuring van de artsen van het ziekenhuis waar ze hem gaan behandelen. Verder gaat zo'n ding maar 6 jaar mee. Ik dacht ook dat het langer was, maar na 6 jaar is de batterij echt op. Wat ze daarna doen weet ik niet.
quote:Heel goedOp vrijdag 29 oktober 2010 10:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgende keer ben ik er idd weer bij.
quote:Tja, ik moet er nog aan wennen, ik kwam van een B cup af. Ik vind het niet echt leuk, maar inmiddels vind ik het ook niet meer verschrikkelijk, dus dat is mooi.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jammer van de pijn.![]()
Maar dat moet er wel leuk uitzien met een leuk truitje eroverheen.
quote:Nee, ik heb gebruik gemaakt van Petten's eigen productie en onder medische begeleiding radioactief jodium geslikt. Mijn borsten zijn vanwege de enorme groei in 6 maanden wel nagekeken en het is gewoon klierweefsel, dus ik hoef me gelukkig nergens zorgen over te maken. De evt. verhoogde kans op kanker is alleen op de schildklier en die wordt elke 6 weken nog gecheckt.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:01 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik mag toch niet hopen van de radioactiviteit want dan zou je gewoon een kwaadaardig gezwel hebben! Wellicht toch meer richting de hormonen....
quote:Ze kunnen hem niet opladen?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hopen dat het goed gaat voor Pa Anthraxx
Nadat deze opgebruikt is, wordt bekeken of er een nieuwe in geplaatst kan worden.
quote:mannen denken alleen maar aan henzelf heOp vrijdag 29 oktober 2010 10:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jammer van de pijn.![]()
Maar dat moet er wel leuk uitzien met een leuk truitje eroverheen.
[..]
quote:
quote:Onlangs sprak ik iemand met een ICD die hem net heeft. Hij moest er aan wennen (niet te lang bij de poortjes staan bij winkels e.d.). Bij hem loopt het via een ader zei hij en als het na 6 jaar op is, dan kijken ze of er een nieuwe draad via dezelfde ader kan en anders pakken ze een andere. Zijn kwaliteit van leven is er op vooruit gegaan en ik hoop dat voor je pa hetzelfde geldt!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |