quote:Geloof me... 70E/70F is geen pretje, dus ik denk niet dat je ze zou willen hebben. De manier waarop was ook bijster pijnlijk...Op vrijdag 29 oktober 2010 09:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We zijn ook nog eens even lang dus.
Heb alleen je borsten niet.
quote:Ik kreeg ze ook niet van het trainen, ik kreeg ze (waarschijnlijk) vanwege de radioactiviteit of de resulterende hormonenverschuivingen van de afgelopen 5 jaar. Niet aan te raden.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik krijg juist geen borsten van trainen
quote:Glazen fles?Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef Qwea het volgende:
Ik kom hier even wat vragen voordat ik een nieuw topic openen.
Ik dacht gisteren slim te zijn en mijn sinaasappelen (had een hele kist dus ik heb er 30 geperst) te persen en in een fles te doen en vervolgens in de koelkast te zetten.
Wil ik net sinaasappelsap pakken, en het smaakt me toch een partij raar. Rare vage nasmaak alsof het stuk is.
Hoe kan dat?
quote:Enige dat ik kan bedenken is dat je sap de smaak van andere producten in je koelkast heeft overgenomen. Ik weet niet wat je er in hebt liggen en wat er open ligt, maar het zou kunnen.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef Qwea het volgende:
Ik kom hier even wat vragen voordat ik een nieuw topic openen.
Ik dacht gisteren slim te zijn en mijn sinaasappelen (had een hele kist dus ik heb er 30 geperst) te persen en in een fles te doen en vervolgens in de koelkast te zetten.
Wil ik net sinaasappelsap pakken, en het smaakt me toch een partij raar. Rare vage nasmaak alsof het stuk is.
Hoe kan dat?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef kahlie het volgende:
[..]
Geloof me... 70E/70F is geen pretje, dus ik denk niet dat je ze zou willen hebben. De manier waarop was ook bijster pijnlijk...
quote:klinkt pijnlijk! en idd.. ze worden kleiner van trainen juist.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef kahlie het volgende:
[..]
Geloof me... 70E/70F is geen pretje, dus ik denk niet dat je ze zou willen hebben. De manier waarop was ook bijster pijnlijk...
[..]
Ik kreeg ze ook niet van het trainen, ik kreeg ze (waarschijnlijk) vanwege de radioactiviteit of de resulterende hormonenverschuivingen van de afgelopen 5 jaar. Niet aan te raden.
quote:Jammer van de pijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef kahlie het volgende:
[..]
[..]
quote:Nou, ik mag toch niet hopen van de radioactiviteit want dan zou je gewoon een kwaadaardig gezwel hebben! Wellicht toch meer richting de hormonen....Ik kreeg ze ook niet van het trainen, ik kreeg ze (waarschijnlijk) vanwege de radioactiviteit of de resulterende hormonenverschuivingen van de afgelopen 5 jaar. Niet aan te raden.
quote:Omdat ik jouw vrouw liever vind dan jou! Stomme FAOp vrijdag 29 oktober 2010 09:58 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom heb je mijn vrouw vlaai gegeven?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat ik jouw vrouw liever vind dan jou! Stomme FAvolgende keer fotoclub ben je er ook?
quote:Hopen dat het goed gaat voor Pa AnthraxxOp vrijdag 29 oktober 2010 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, even een kleine update: mijn vader wordt ergens in November geholpen en krijgt dus zo'n ICD. Het traject wordt ingezet. Hij wacht nog op goedkeuring van de artsen van het ziekenhuis waar ze hem gaan behandelen. Verder gaat zo'n ding maar 6 jaar mee. Ik dacht ook dat het langer was, maar na 6 jaar is de batterij echt op. Wat ze daarna doen weet ik niet.
quote:Zes jaar maarOp vrijdag 29 oktober 2010 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, even een kleine update: mijn vader wordt ergens in November geholpen en krijgt dus zo'n ICD. Het traject wordt ingezet. Hij wacht nog op goedkeuring van de artsen van het ziekenhuis waar ze hem gaan behandelen. Verder gaat zo'n ding maar 6 jaar mee. Ik dacht ook dat het langer was, maar na 6 jaar is de batterij echt op. Wat ze daarna doen weet ik niet.
quote:Heel goedOp vrijdag 29 oktober 2010 10:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgende keer ben ik er idd weer bij.
quote:Tja, ik moet er nog aan wennen, ik kwam van een B cup af. Ik vind het niet echt leuk, maar inmiddels vind ik het ook niet meer verschrikkelijk, dus dat is mooi.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jammer van de pijn.![]()
Maar dat moet er wel leuk uitzien met een leuk truitje eroverheen.
quote:Nee, ik heb gebruik gemaakt van Petten's eigen productie en onder medische begeleiding radioactief jodium geslikt. Mijn borsten zijn vanwege de enorme groei in 6 maanden wel nagekeken en het is gewoon klierweefsel, dus ik hoef me gelukkig nergens zorgen over te maken. De evt. verhoogde kans op kanker is alleen op de schildklier en die wordt elke 6 weken nog gecheckt.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:01 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik mag toch niet hopen van de radioactiviteit want dan zou je gewoon een kwaadaardig gezwel hebben! Wellicht toch meer richting de hormonen....
quote:Ze kunnen hem niet opladen?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hopen dat het goed gaat voor Pa Anthraxx
Nadat deze opgebruikt is, wordt bekeken of er een nieuwe in geplaatst kan worden.
quote:mannen denken alleen maar aan henzelf heOp vrijdag 29 oktober 2010 10:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jammer van de pijn.![]()
Maar dat moet er wel leuk uitzien met een leuk truitje eroverheen.
[..]
quote:
quote:Onlangs sprak ik iemand met een ICD die hem net heeft. Hij moest er aan wennen (niet te lang bij de poortjes staan bij winkels e.d.). Bij hem loopt het via een ader zei hij en als het na 6 jaar op is, dan kijken ze of er een nieuwe draad via dezelfde ader kan en anders pakken ze een andere. Zijn kwaliteit van leven is er op vooruit gegaan en ik hoop dat voor je pa hetzelfde geldt!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
quote:En dan fotografeer je nog steeds een band ipv de leuke dames?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:05 schreef PdeHoog het volgende:
Gisteravond bij het concert liepen wel volop leuke vrouwen rondStrakke shirtjes
Ik stond er achter een paar te fotograferen
quote:YupOp vrijdag 29 oktober 2010 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan fotografeer je nog steeds een band ipv de leuke dames?
quote:YeahOp vrijdag 29 oktober 2010 10:06 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen. en P gaat dus ook goed. Fijn dat je suikers beter worden!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:03 schreef kahlie het volgende:
Nee, ik heb gebruik gemaakt van Petten's eigen productie en onder medische begeleiding radioactief jodium geslikt. Mijn borsten zijn vanwege de enorme groei in 6 maanden wel nagekeken en het is gewoon klierweefsel, dus ik hoef me gelukkig nergens zorgen over te maken. De evt. verhoogde kans op kanker is alleen op de schildklier en die wordt elke 6 weken nog gecheckt.
quote:Ja, dat zit in het ingenieurs bloed geloof ikOp vrijdag 29 oktober 2010 10:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
heel goed als een ingenieur gedacht
Nu nog de artsen ervan overtuigen dat dit onderzocht kan worden ooit.![]()
Over 5 jaar klaar voor productie.
quote:Ik zie het voor meOp vrijdag 29 oktober 2010 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat zit in het ingenieurs bloed geloof ik. Afvragen waarom dingen niet anders kunnen. Ze trekken toch al een paar draden door zijn lichaam, dus waarom ook niet een draad waarmee ze het ding weer een paar jaar van stroom kunnen voorzien
.
quote:Nee dude, ik was ziek... geloof me, ze geven je echt niet opeens de hoeveelheid radioactief jodium die ik heb gehad! Ik lag een week in het ziekenhuis op de isolatieOp vrijdag 29 oktober 2010 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom moest je radioactieve jodium isotopen slikken
Zat je in een trial ofzo
quote:Nee hoor, jullie vinden het namelijk fijn als wij vinden dat jullie er mooi uitzien. Dus we doen het *eigenlijk* voor jullie.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mannen denken alleen maar aan henzelf he
quote:USB PdeHoogOp vrijdag 29 oktober 2010 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie het voor meEen lichaam en dan komt er een 220 draad uit die je zo in het stopcontact kan pluggen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
USB PdeHoog.
De volgende stap is een verbinding met je iPad en dan via iHeart je ding monitoren.
quote:Dat dusOp vrijdag 29 oktober 2010 10:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee hoor, jullie vinden het namelijk fijn als wij vinden dat jullie er mooi uitzien. Dus we doen het *eigenlijk* voor jullie.![]()
quote:Nee, de batterijen (knoopceltype) zitten diep in het apparaat zelf, en die is goed dicht. Ik dacht zelf meer aan opladen via magnetische inductie zoals bij een elektrische tandenborstel. Elke avond in bed een brace over je borst trekken met een oplader erin enOp vrijdag 29 oktober 2010 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat zit in het ingenieurs bloed geloof ik. Afvragen waarom dingen niet anders kunnen. Ze trekken toch al een paar (of 1, geen idee) draden door zijn lichaam, dus waarom ook niet een draad waarmee ze het ding weer een paar jaar van stroom kunnen voorzien
.
Ik vraag mij wel af trouwens (even niet gerelateerd aan mijn vader): kunnen die batterijen niet gaan lekken na verloop van tijd? En zoja, je lichaam vind dat niet echt een fris idee lijkt mij.
quote:Straal je veel liefde uit, dan mag niemand aan je bed komen staan.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:08 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nee dude, ik was ziek... geloof me, ze geven je echt niet opeens de hoeveelheid radioactief jodium die ik heb gehad! Ik lag een week in het ziekenhuis op de isolatie
quote:Ja, dat is inderdaad goed mogelijk. Maar ik vraag mij af of de veldsterkte die je genereert niet te zwak is om door een stuk van je lichaam te dringen. Je tandenborstel laad ook alleen maar op als je hem een 1 cm of lager erboven houd.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, de batterijen (knoopceltype) zitten diep in het apparaat zelf, en die is goed dicht. Ik dacht zelf meer aan opladen via magnetische inductie zoals bij een elektrische tandenborstel. Elke avond in bed een brace over je borst trekken met een oplader erin enmaar.
quote:Ja, het kan ook helemaal niet waarschijnlijkOp vrijdag 29 oktober 2010 10:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad goed mogelijk. Maar ik vraag mij af of de veldsterkte die je genereert niet te zwak is om door een stuk van je lichaam te dringen. Je tandenborstel laad ook alleen maar op als je hem een 1 cm of lager erboven houd.
quote:Hehehe, zoiets.. en dan zo'n arts die met een apparaat aan je bed staat om je te meten en dan gauw de kamer uitrent om via de intercom te zeggen dat je *echt* nog te radioactief bent.. Echt ghostbusters idee...Op vrijdag 29 oktober 2010 10:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Straal je veel liefde uit, dan mag niemand aan je bed komen staan.
quote:Ik zie meer mogelijkheden in een naar buiten aangebrachte aansluiting (als dat mogelijk is hoor). Dat je met een mini-jack plug je ding op kan laden. Je hebt toch maar 2 draden nodig, een VCC en een GND.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, het kan ook helemaal niet waarschijnlijkMaar 't zou wel leuk zijn als het wel kon
quote:Nee, cola fles. Omgespoeld en alOp vrijdag 29 oktober 2010 09:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Glazen fles?
Toen ik in een restaurant werkte perstten we ook sinaasappelen voor de rest van de avond uit rond 16:00 's middags, en dat smaakte prima en lekker.
quote:Ik heb mijn moeder niet er over gesproken. Mijn vader was er nuchter over. Het moet gebeuren en het is voor hem toch een beter perspectief dan het andereOp vrijdag 29 oktober 2010 10:14 schreef Stereotomy het volgende:
Maar annie, hoe voelt je vader zich nu momenteel? En hoe is je moeder eronder?
quote:Kaas en maar das niet open. Ja de boterhamworst zag ik net. Maar dwars door de fles heen?Op vrijdag 29 oktober 2010 09:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Enige dat ik kan bedenken is dat je sap de smaak van andere producten in je koelkast heeft overgenomen. Ik weet niet wat je er in hebt liggen en wat er open ligt, maar het zou kunnen.
quote:Goed omgespoeld? Als ik water in een cola fles doe proef ik altijd nog een beetje de cola smaak er door. Net alsof dat spul gewoon in het plastic gaat zittenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, cola fles. Omgespoeld en alik baal wel man.
quote:Wordt het wel erg Terminator achtigOp vrijdag 29 oktober 2010 10:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zie meer mogelijkheden in een naar buiten aangebrachte aansluiting (als dat mogelijk is hoor). Dat je met een mini-jack plug je ding op kan laden. Je hebt toch maar 2 draden nodig, een VCC en een GND.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusNet als de
bij de setjes van Memo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ja, op zich is dat ook wel zo, dat het gewoon moet. Dat zei ik ook tegen mijn huilende moeder toen m'n pa die driedubbele bypass had aan het begin van het jaar. Niet dat het voor haar hielp.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder niet er over gesproken. Mijn vader was er nuchter over. Het moet gebeuren en het is voor hem toch een beter perspectief dan het andere. Hij ziet alleen tegen zijn vrijheidsbeperking op, dat hij voorlopig niet mag auto rijden.
Mijn vader belde uit zichzelf. Dat doet hij normaal *nooit*.
Het ging al snel over wat voor coole dingen zijn iPad wel niet kon.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
setje van gister nog niet eens gepost
En nu de setjes met jou erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Goed omgespoeldOp vrijdag 29 oktober 2010 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goed omgespoeld? Als ik water in een cola fles doe proef ik altijd nog een beetje de cola smaak er door. Net alsof dat spul gewoon in het plastic gaat zitten.
quote:Ja, raar is dat. Die kijken er heel anders tegenaanOp vrijdag 29 oktober 2010 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, op zich is dat ook wel zo, dat het gewoon moet. Dat zei ik ook tegen mijn huilende moeder toen m'n pa die driedubbele bypass had aan het begin van het jaar. Niet dat het voor haar hielp.
[..]
Ik haat MDekker echt zo erg, maar dat komt gewoon echt omdat er gewoon nog van baal dat ik alleen dat soort BH's nog aankan. Ik heb een bikini van haar, omdat dat het enige was dat pastte. Gelukkig was dat al afgeprijsd, anders betaal je echt een fortuin eraan... en dan is het cru dat je het gewoon niet mooi vindt en toch nog zoveel moet betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu wel twee hele leuke setjes van CK, dus daar was ik wel erg blij mee.
[..]
MemoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:tja ik heb ook 75e dus heel goedkoop is er niet in mijn maat of zit niet dus ben wel erg van de md maar vrijwel alles inde sale, behalve 1 set deze week, dit witte setje was bh 42euro dat is dus te doenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:20 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik haat MDekker echt zo erg, maar dat komt gewoon echt omdat er gewoon nog van baal dat ik alleen dat soort BH's nog aankan. Ik heb een bikini van haar, omdat dat het enige was dat pastte. Gelukkig was dat al afgeprijsd, anders betaal je echt een fortuin eraan... en dan is het cru dat je het gewoon niet mooi vindt en toch nog zoveel moet betalen.
Ik heb nu wel twee hele leuke setjes van CK, dus daar was ik wel erg blij mee.
quote:het opladen is al mogelijk, en reeds in de praktijk getest.(kan even de info/link niet vinden, was bij een collega die meegelopen heeft in een test met en oplaadbare pacemaker)Op vrijdag 29 oktober 2010 10:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, de batterijen (knoopceltype) zitten diep in het apparaat zelf, en die is goed dicht. Ik dacht zelf meer aan opladen via magnetische inductie zoals bij een elektrische tandenborstel. Elke avond in bed een brace over je borst trekken met een oplader erin enmaar.
quote:Ik bied vijf eurOp vrijdag 29 oktober 2010 10:26 schreef borisz het volgende:
Iemand interesse in het Malieveld & Spaarnwoude?
http://www.nu.nl/economie(...)lijk-in-verkoop.html
quote:Ah, de levensduur van de accu is het probleem dus. En hoe ging het opladen bij die collega van jou? Fysiek of door middel van inductie?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:24 schreef z80 het volgende:
[..]
het opladen is al mogelijk, en reeds in de praktijk getest.(kan even de info/link niet vinden, was bij een collega die meegelopen heeft in een test met en oplaadbare pacemaker)
het "probleem" is de levensduur van de accu.
deze is na een paar jaar dusdanig versleten/op dat het apparaat toch vervangen dient te worden.
om die reden is er gekozen voor een battery met een zo lang mogelijke levensduur.
het afregelen gebeurd wel met de zelfde techniek als bij rfid wordt gebruikt.
quote:de hoofdgerechten waren ook van het formaat ramen en deuren dicht houden.Op vrijdag 29 oktober 2010 09:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
6 gangen hoofdgerecht zal wel niet denk
quote:Is toch vaak meer om de smaaksensatie dan het vullen van de maag, zulke restaurants?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:31 schreef z80 het volgende:
[..]
de hoofdgerechten waren ook van het formaat ramen en deuren dicht houden.
en bestonden uit verschillende soorten visfilet, elke keer een ander bordje en nieuwe bestek.
nagerecht was ook 2 delen, eerst kaasplankje en daarna ijs met gebakken stukjes appel.
smaakte allemaal lekker, maar zo weinig, en er 3 uur gezeten.
quote:ik ben zo blij dat ik nog leuke bh's voor 10 tot 20 euro kan kopen als ik al die MD setjes zieOp vrijdag 29 oktober 2010 10:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja ik heb ook 75e dus heel goedkoop is er niet in mijn maat of zit niet dus ben wel erg van de md maar vrijwel alles inde sale, behalve 1 set deze week, dit witte setje was bh 42euro dat is dus te doen
quote:toch vind ik wel dat je voldoende eten hoort te krijgen. het is niet de bedoeling dat je achteraf nog een patatje moet halen toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is toch vaak meer om de smaaksensatie dan het vullen van de maag, zulke restaurants?
quote:met inductie.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, de levensduur van de accu is het probleem dus. En hoe ging het opladen bij die collega van jou? Fysiek of door middel van inductie?
quote:Nou, vaak zijn het heel erg kleine porties maar heel veel gangen en dan komt het ook goedOp vrijdag 29 oktober 2010 10:33 schreef Stereotomy het volgende:
Is toch vaak meer om de smaaksensatie dan het vullen van de maag, zulke restaurants?
quote:voor de smaak is goed, zonder trek naar huis is beter.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:JaOp vrijdag 29 oktober 2010 10:39 schreef z80 het volgende:
voor de smaak is goed, zonder trek naar huis is beter.
alle twee samen is top.
quote:Daarom ben ik daar ook nog zo pissig over gezien de voorgeschiedenis en het feit dat je dan op je 25ste zoiets hebt van... wtf?!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat ik nog leuke bh's voor 10 tot 20 euro kan kopen als ik al die MD setjes zie
quote:Tja, mini broodjes zijn nu ook 'in' geloof ik. Zelf hoef ik niet overal brood bij hoor... pfff.. In November bij Zwetheul eten dus ben benieuwd hoe zij het doenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaIk ben ook wel eens naar een restaurant geweest met allemaal artistiek opgemaakte borden met weinig voedsel, maar daar kwamen ze constant langs met een mand vol warme minibroodjes in allerlei smaken. We zeiden toen ook al tegen elkaar: die broodjes zijn er vast voor zodat je wat te eten binnen krijgt
quote:Nee hoor, wij denken ook veel aan jullie damesOp vrijdag 29 oktober 2010 10:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mannen denken alleen maar aan henzelf he
quote:Zoals hij het zelf zegt geeft er wel een positieve draai aan: het is zo'n apparaat of het is de onzekerheid dat je ineens in elkaar kan zakken omdat er iets in je lichaam flipt. Het gaat mij wel wat snel, maar dat is alles. Ik ben er nu wel wat luchtiger over dan ik pakweg 2 weken terug was, omdat ik het toch als achteruitgang vond aanvoelenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, Anthraxx, een ICD voor je vaderDat is toch best serieus zeg. Maar goed, ik heb ook patiënten gesproken die er oprecht heel blij mee waren omdat ze het apparaatje vertrouwden en zich ineens stukken minder zorgen maakten om hun hart. Verder heb ik een dagje met de verstrooide ICD techneut rondgelopen en ik begreep er geen hol van
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Verder heb ik een dagje met de verstrooide ICD techneut rondgelopen en ik begreep er geen hol van![]()
quote:Het Haagse bos neem ik dan wel. Ligt om de hoekOp vrijdag 29 oktober 2010 10:26 schreef borisz het volgende:
Iemand interesse in het Malieveld & Spaarnwoude?
http://www.nu.nl/economie(...)lijk-in-verkoop.html
quote:Doe ik veel minder dan 2 weken terugOp vrijdag 29 oktober 2010 10:42 schreef Bluezz het volgende:
Alles is al gezegd over de ICD Annie, maar wil toch ff toevoegen : maak je geen zorgen
quote:tijdems t rukken jaOp vrijdag 29 oktober 2010 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee hoor, wij denken ook veel aan jullie dames![]()
quote:dat is zo' n vooroordeel over zulke restaurantsOp vrijdag 29 oktober 2010 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toch vind ik wel dat je voldoende eten hoort te krijgen. het is niet de bedoeling dat je achteraf nog een patatje moet halen toch?
quote:Stress is nooit een oorzaak voor hartproblemen, maar het kan het wel versterken en versnellen. HelaasOp vrijdag 29 oktober 2010 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
Zoals hij het zelf zegt geeft er wel een positieve draai aan: het is zo'n apparaat of het is de onzekerheid dat je ineens in elkaar kan zakken omdat er iets in je lichaam flipt. Het gaat mij wel wat snel, maar dat is alles. Ik ben er nu wel wat luchtiger over dan ik pakweg 2 weken terug was, omdat ik het toch als achteruitgang vond aanvoelen.
Ik hoop dat het apparaat hem nog behoorlijk wat levensjaren kan schenken en dat hij kan blijven doen wat hij leuk vind. Ik weet wel dat hij de laatste jaren heel veel stress en toch ook wel wat tegenvallers heeft meegemaakt, maar ik weet niet of dat de oorzaak is dat zijn hart ineens zo hart achteruit is gegaan. Het was al niet sterk, maar ik denk dat het wel een oorzaak daarmee heeft
.
quote:Na de Librije zat ik echt propvol en kreeg ook steeds van mensen te horen: Haha en daarna naar de Febo zeker!? Zo vaag.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:46 schreef DarkElf het volgende:
dat is zo' n vooroordeel over zulke restaurants
quote:Ach, met dank aan de wetenschap in het algemeen is de levensverwachting in de laatste 100 jaar toch al aanzienlijk toegenomen. Wat dat betreft blijft het voor mij een geruststelling, mensen kunnen heel veel bereiken (alleen meestal wordt het voor verschrikkelijke dingen gebruikt, maar dat terzijde).Op vrijdag 29 oktober 2010 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stress is nooit een oorzaak voor hartproblemen, maar het kan het wel versterken en versnellen. HelaasVoor de rest heeft hij helemaal gelijk hoor, de onzekerheid is namelijk nog veel meer stress en helemaal niet goed voor je. Kan me voorstellen dat het snel voor je gaat. Er is vaak nou eenmaal wat haast bij
![]()
Het is wel super fijn dat we dit soort technologie hebben
(met dank aan de Steers in de wereld
)
quote:Ik heb bij 2 Michelin-ster restaurants gegeten en daar zat ik goed vol, prima gedaan. Ik heb ook weleens bij een duur pretentieus restaurant gegeten (BONGO bon van m'n ouders die ze toch niet wilden gebruiken) en 's avonds nog 2 biefstukjes voor mezelf gebakken omdat ik om half 12 jankte van de honger... to be fair: dat was wel tijdens m'n progesteron kuur, dus ik had wel nog meer honger dan ik normaal heb EN was nogal hormonaal.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
quote:Weinig wetenschap hoor: riolering en zeepOp vrijdag 29 oktober 2010 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, met dank aan de wetenschap in het algemeen is de levensverwachting in de laatste 100 jaar toch al aanzienlijk toegenomen. Wat dat betreft blijft het voor mij een geruststelling, mensen kunnen heel veel bereiken (alleen meestal wordt het voor verschrikkelijke dingen gebruikt, maar dat terzijde).
Maar goed: bedankt Steer![]()
.
quote:Er heeft iemand een keer over nagedachtOp vrijdag 29 oktober 2010 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weinig wetenschap hoor: riolering en zeep
quote:Nee, ze geven meestal erg kleine porties, maar wel veel gangen, zodat je prima vol zit. En ik raak normaal ook vol van de smaaksensaties enzo... dat vult gevoelsmatig toch meer.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:50 schreef Anthraxx het volgende:
Die restaurants geven meestal toch gewoon normale porties ipv die vreetschuren waarbij je mega porties krijgt en achter propvol zit?
quote:Nou, daar dacht ik dus ook al aan! Want dat gebruik ik echt zelden, maar moest veel in deze schotel.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:50 schreef Anthraxx het volgende:
Allergisch voor nootmuskaat misschien?
quote:Heb vier magere zesjes en een zeven gehaald op m'n elektro vakken hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:46 schreef Isabeau het volgende:
(met dank aan de Steers in de wereld)
quote:!! dus we kunnenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weinig wetenschap hoor: riolering en zeep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedanken![]()
![]()
die niet online met haar vakgebied geassocieerd wil worden
Confidence through competence
quote:al-fokking-WEER LieLie?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:53 schreef LieLie het volgende:
Aure, ik vind dat je er erg omheen draait
Ik ben een oorbel kwijt!
quote:de nootmuskaat?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh, nog niet gezegd! Maar ik had gisteren een vleesstoofschotel (met iets te veel nootmuskaat) en terwijl ik aan het eten was (!) kreeg ik enorme buikkramp, hop gerend naar de wc .... (vul zelf rest in). Daarna maar opgehouden met het eten er van. Maar een uur later of zo kreeg ik allemaal huiduitslag! Rood, warm, bobbelig
Uurtje daarna was het ook wel weer aan het wegtrekken en nu is het weg. Nou, daar zat absoluut iets in waar ik dus allergisch voor ben
(Ross pestte me dat het de appelmoes was
)
quote:En ik dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb vier magere zesjes en een zeven gehaald op m'n elektro vakken hoor.Dank anthraxx' collegae maar.
quote:na lunch bij Niven in Rijswijk had ik echt trek. kreeg geen brood erbij, misschien was dat het. 4 kleine hapjes. gelukkig was het lunch dus kon ik 's avonds weer normaal eten maar vond het echt jammerlijk weinigOp vrijdag 29 oktober 2010 10:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:53 schreef Stereotomy het volgende:
!! dus we kunnenDie kunnen we overal wel voor bedanken, met name voor haar inspirerende kookkunstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedanken![]()
![]()
die niet online met haar vakgebied geassocieerd wil worden
![]()
Gut, morgen alweer wintertijd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:'vreetschuren' geven tegenwoordig ook normale porties.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:50 schreef Anthraxx het volgende:
Die restaurants geven meestal toch gewoon normale porties ipv die vreetschuren waarbij je mega porties krijgt en achter propvol zit?
quote:Oh ja, IsaOp vrijdag 29 oktober 2010 10:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
de nootmuskaat?
of zat je over de toxische dosis heen?
quote:Vanavond maar eens die post opzoeken waarin ik voorspelde dat Aure en Rijst erg goed bij elkaar passen, voordat ze naar de lijkententoonstelling waren geweest.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:53 schreef LieLie het volgende:
Ik ben een oorbel kwijt!
quote:ik raak ook altijd een oorbel kwijtOp vrijdag 29 oktober 2010 10:53 schreef LieLie het volgende:
Ik ben een oorbel kwijt!
quote:Ik vind ze toch meestal behoorlijke porties geven. Meer dan je eigenlijk zou moeten eten, als je alle patat, salade en vlees bij elkaar optelt.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
'vreetschuren' geven tegenwoordig ook normale porties.
quote:wat ik van me collega begreep was dat de pacemaker veel rust tussen de oren bracht. (zijn "probleem" was onregelmatige hartslag)Op vrijdag 29 oktober 2010 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zoals hij het zelf zegt geeft er wel een positieve draai aan: het is zo'n apparaat of het is de onzekerheid dat je ineens in elkaar kan zakken omdat er iets in je lichaam flipt. Het gaat mij wel wat snel, maar dat is alles. Ik ben er nu wel wat luchtiger over dan ik pakweg 2 weken terug was, omdat ik het toch als achteruitgang vond aanvoelen.
Ik hoop dat het apparaat hem nog behoorlijk wat levensjaren kan schenken en dat hij kan blijven doen wat hij leuk vind. Ik weet wel dat hij de laatste jaren heel veel stress en toch ook wel wat tegenvallers heeft meegemaakt, maar ik weet niet of dat de oorzaak is dat zijn hart ineens zo hart achteruit is gegaan. Het was al niet sterk, maar ik denk dat het wel een oorzaak daarmee heeft
.
quote:Mijn vader heeft meer conditie dan mijOp vrijdag 29 oktober 2010 11:00 schreef z80 het volgende:
[..]
wat ik van me collega begreep was dat de pacemaker veel rust tussen de oren bracht. (zijn "probleem" was onregelmatige hartslag)
en ook het feit dat hij in korte tijd (paar maanden) zichtbaar meer conditie kreeg was ook een plus punt.
quote:daarom zorg ik dat ik het vlees heb opgegeten. de rest is bijzaakOp vrijdag 29 oktober 2010 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind ze toch meestal behoorlijke porties geven. Meer dan je eigenlijk zou moeten eten, als je alle patat, salade en vlees bij elkaar optelt.
quote:Veel bief eten BloesOp vrijdag 29 oktober 2010 11:02 schreef Bluezz het volgende:
Niet zo hard gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Wij gaan na het werk lekker met de balineesjes hier eten : http://www.restauranthachi.nl/beverwijk/spelregels-diner
grappig concept
quote:normaal ben ik ze kwijt omdat ik ze ergens neerleg en vergeet waar ze zijn. nu had ik ze al weken in. hopelijk ligt ie nog in t bed. vanmiddag even kijken.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik raak ook altijd een oorbel kwijt![]()
en idd; Aure draait eromheen. en ik weet wat dat bij vrouwen betekent
quote:MaguroOp vrijdag 29 oktober 2010 11:02 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan na het werk lekker met de balineesjes hier eten : http://www.restauranthachi.nl/beverwijk/spelregels-diner
grappig concept
quote:Gesproken als een echte Amerikaan.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:09 schreef borisz het volgende:
Tijd om de economie te redden
Centen spenderen in Haarlem.
quote:Daar ben ik zondag!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:09 schreef borisz het volgende:
Tijd om de economie te redden
Centen spenderen in Haarlem.
quote:Ja hoor! was ook snel weer voorbij, ik was alleen zo verrast door het plotse
quote:Ik krijg altijd zo'n jeuk (ook al allergisch!) van het gebruik van woorden als 'men' in dit soort teksten.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:02 schreef Bluezz het volgende:
grappig concept
quote:Dan geen ODOp vrijdag 29 oktober 2010 11:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor! was ook snel weer voorbij, ik was alleen zo verrast door het plotse![]()
En nee, had alleen buikpijn, huiduitslag en diarree, Den Haag
quote:En ik ben allergisch voor womenOp vrijdag 29 oktober 2010 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n jeuk (ook al allergisch!) van het gebruik van woorden als 'men' in dit soort teksten.
quote:Eh men?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg altijd zo'n jeuk (ook al allergisch!) van het gebruik van woorden als 'men' in dit soort teksten.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh men?
Ik zat alleen de plaatjes te kijken
Toxicisa
quote:Wees blij anders was je bloeddruk ook hoger geweestOp vrijdag 29 oktober 2010 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
En Steer of D_H: die doktersassistente was te oud voor mijAls het nou en leuk jong grietje was....maar nee...
En ze is getrouwd
quote:Ouwe snoepert
quote:Hobs!!!!!!!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ouwe snoepert
en goedemorgen, zit met mijn neus in de boeken en typ me suf en voila heb van mijn oude portfolio zowaar 5 opdrachten die ik zo kan gebruiken!! dat scheelt enorm
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wees blij anders was je bloeddruk ook hoger geweest
quote:Niets homo aanOp vrijdag 29 oktober 2010 08:51 schreef kaasplankje het volgende:
Heeft Rijsttafel een donkere homovriend?
quote:Goed voor de lijn!Op vrijdag 29 oktober 2010 07:56 schreef Aure het volgende:
Ja het was lekker! Was wel meer een megagrote brownie
quote:Maar 't is officieel dus dikke mik tussen jou en aure?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Niets homo aan
En het verhaal wat ik in het vorige topic heb gezet daar is geen woord van gelogen. Ik zweer het op m'n nieuwe oven!
quote:Hmm misschien moet mijn vriend toch maar eens iets uitleggen (heeft altijd een hoge bloeddruk als ze het meten bij de bloedbank)
quote:Ik begrijp het niet meerOp vrijdag 29 oktober 2010 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar 't is officieel dus dikke mik tussen jou en aure??
quote:Wel eens zo'n candid camera aflevering gezien waar ze idd een zuster met volle boezem inzetten om bloeddruk te meten bij mannen.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm misschien moet mijn vriend toch maar eens iets uitleggen (heeft altijd een hoge bloeddruk als ze het meten bij de bloedbank)
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar 't is officieel dus dikke mik tussen jou en aure??
quote:Haar vriendinnen hebben al besloten dat we appeltaart als bruidstaart hebben, bedenk ik me nu.
quote:Rijsttafel signing in, met een kop thee.
Jullie zijn vast heel benieuwd naar hoe onze avond was.
Nou ik kan zeggen, dat was me het nachtje wel!Aure kwam hierheen en toen heb ik haar mijn 'chocoladetaart' gegeven. Met wat van mijn 'versgeklopte slagroom' toe. Zwaar genieten! Ze zat helemaal vol! Alsof dat niet genoeg was, kwam ze met een leuk voorstel. We zijn naar haar 2e huis gegaan (waar ze ook een bed heeft) en daar heb ik ongeveer 10 van haar vriendinnen ook van mijn 'chocoladetaart' laten proeven. Jullie begrijpen wel, daar had ik geen 'slagroom' meer voor over
, maar ze vonden het alsnog lekker! Sommigen wilden zelfs wat extra. Ik kon ze alle 10 niet alleen aan, dus heb ik nog even een vriend over laten komen en die heeft ze ook nog wat 'chocoladetaart' gegeven.
De nacht van m'n leven gehad. Volgende keer weer, maar dan willen ze 'appeltaart'. Ik weet alleen niet wat ze daarmee bedoelen.
Liefs,
Rijst
PS: Dit is allemaal waar gebeurd.
quote:Ligt eraan wáár ze dan je bloeddruk metenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel eens zo'n candid camera aflevering gezien waar ze idd een zuster met volle boezem inzetten om bloeddruk te meten bij mannen.*bliepbliepbliep*
quote:Of ik nou voor de gek wordt gehouden of dat het wel zo is.......
quote:GrappigOp vrijdag 29 oktober 2010 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel eens zo'n candid camera aflevering gezien waar ze idd een zuster met volle boezem inzetten om bloeddruk te meten bij mannen.*bliepbliepbliep*
quote:Als i.p.v. Steer opeens Brat Pitt of George Clooney jouw bloeddruk komt opmeten zal het verschil ook wel zichtbaar zijn.
quote:Lees wat je wil lezen, het was in ieder geval gezellig!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:26 schreef golfer het volgende:
Wat leuk, een nieuw FOK!-stelletje.![]()
Ik vind jullie wel bij elkaar passen.
quote:Ik hou niet zo van Brad Pitt en George is ook wel oud aan het worden........mag ik toch Steer hebben?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als i.p.v. Steer opeens Brat Pitt of George Clooney jouw bloeddruk komt opmeten zal het verschil ook wel zichtbaar zijn.
quote:Dat is sowieso leuk om te horenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Lees wat je wil lezen, het was in ieder geval gezellig!
quote:Hmm jammer maar zal inderdaad wel het beste zijn, hoe snel kan je weer naar de 10?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:35 schreef FutureFairytale het volgende:
doe mij maar George Clooney
net van dokter terug. wil graag van 20 naar 10 maar moet eerst naar 15, anders krijg ik weer last van somberheid enzo. ik wil naar 10
quote:Kleine stapjes maken een grote stapOp vrijdag 29 oktober 2010 12:35 schreef FutureFairytale het volgende:
doe mij maar George Clooney
net van dokter terug. wil graag van 20 naar 10 maar moet eerst naar 15, anders krijg ik weer last van somberheid enzo. ik wil naar 10
quote:Hoe voel je je als Aure naar je lacht?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Lees wat je wil lezen, het was in ieder geval gezellig!
quote:over 3 weken. dan 3 weken 10 en dan heb ik weer een afspraakOp vrijdag 29 oktober 2010 12:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm jammer maar zal inderdaad wel het beste zijn, hoe snel kan je weer naar de 10?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe voel je je als Aure naar je lacht?
quote:komt goed dusOp vrijdag 29 oktober 2010 12:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
over 3 weken. dan 3 weken 10 en dan heb ik weer een afspraak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor alle Fast Food liefhebbers![]()
quote:Alsof ik zweef, maar dan kan ook door de wijn komen.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe voel je je als Aure naar je lacht?
quote:hmm... dat moet ik zeker ja.. wil eigenlijk smokkelen
quote:Mooi zo. Geleidelijk aan wennen aan de verminderde hoeveelheid.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:39 schreef FutureFairytale het volgende:
over 3 weken. dan 3 weken 10 en dan heb ik weer een afspraak
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:42 schreef Anthraxx het volgende:
Een chocolademilkshake van bijna 1700 kcal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor alle Fast Food liefhebbers![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Instant hart aanvalOp vrijdag 29 oktober 2010 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een chocolademilkshake van bijna 1700 kcal?![]()
quote:Met die grote hoeveelheden in Amerika.... kom je daar wel aan hoor!! Milkshake is... 25% vet schat ik? En dan nog eens 40% suiker en 10% eiwit?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Proberen niet te doen, 3 weekjes is toch niet zo heel lang?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm... dat moet ik zeker ja.. wil eigenlijk smokkelen
quote:Nou ja, beter dan al die makeup reclames en creme reclames die elke keer weer een nieuw marketing naam promoten als 'essentieel stofje voor je lichaam'. Dat niemand er 2 jaar terug van gehoord had of wat het uberhaupt doet geeft niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker
Burger King wordt wel gepwnd door de Mac zeg
Vind het alleen wel triest wanneer mensen moeilijke chemische namen gebruiken om andere mensen te intimideren.
Zo van: butylene glycol wordt gebruikt in makeup remover, maar zit ook in antivries voor je auto![]()
, *dus* is het slecht voor je huid!!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:42 schreef Anthraxx het volgende:
interessant! White CastleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor alle Fast Food liefhebbers
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Maar wat zijn die dierlijke producten op de frietjes dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met die grote hoeveelheden in Amerika.... kom je daar wel aan hoor!! Milkshake is... 25% vet schat ik? En dan nog eens 40% suiker en 10% eiwit?
quote:Doet me denken aan een geweldige handtekeningenlijst waarbij een student probeerde water te weren door het in de feitenlijst dihyrodgen monoxide te noemen en dan allerlei dingen te roepen als dat het ook het grootste bestanddeel was van de meeste toxische vloeistoffen, dat je er door kon stikken etcOp vrijdag 29 oktober 2010 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker
Burger King wordt wel gepwnd door de Mac zeg
Vind het alleen wel triest wanneer mensen moeilijke chemische namen gebruiken om andere mensen te intimideren.
Zo van: butylene glycol wordt gebruikt in makeup remover, maar zit ook in antivries voor je auto![]()
, *dus* is het slecht voor je huid!!
quote:Klopt! Had daar eerder over gelezen. Ossenvet is gewoon lekkerder vanwege de dierlijke flavourrrrOp vrijdag 29 oktober 2010 12:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar wat zijn die dierlijke producten op de frietjes dan?
Ze bakken echt niet in ossenvet daar.
quote:ik hoop dat het goed gaat. anders moet ik leven met medicijnen en andere emoties dan mn eigen emoties..Op vrijdag 29 oktober 2010 12:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo. Geleidelijk aan wennen aan de verminderde hoeveelheid.
quote:Wel lullig voor de vegetariers die bij McDonalds onvermoed een frietje eten.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt! Had daar eerder over gelezen. Ossenvet is gewoon lekkerder vanwege de dierlijke flavourrrrmaar is funest voor je verkopen in landen waar ze geen koeien eten. Dus hadden ze idd aroma's ervoor in de plaats gestopt. Geen idee welke aroma's dat zijn en hoeveel onderzoek er naar is gedaan of het schadelijk is, voor of na het frituren in plantaardig vet
quote:Ik heb ooit een artikel hier geplaatst over het gebruik van aroma's in eten en dat ging ook specifiek in op de 'vleesaroma' van de MacD frietjes. De meeste van die aroma's worden overigens in Nederland geproduceerd!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt! Had daar eerder over gelezen. Ossenvet is gewoon lekkerder vanwege de dierlijke flavourrrrmaar is funest voor je verkopen in landen waar ze geen koeien eten. Dus hadden ze idd aroma's ervoor in de plaats gestopt. Geen idee welke aroma's dat zijn en hoeveel onderzoek er naar is gedaan of het schadelijk is, voor of na het frituren in plantaardig vet
quote:Klopt! Was in Californie!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doet me denken aan een geweldige handtekeningenlijst waarbij een student probeerde water te weren door het in de feitenlijst dihyrodgen monoxide te noemen en dan allerlei dingen te roepen als dat het ook het grootste bestanddeel was van de meeste toxische vloeistoffen, dat je er door kon stikken etc
De meeste mensen zetten overigens hun handtekening dat ze het er mee eens waren
quote:En dan ben je parlementslidIn 2007 Jacqui Dean, New Zealand National Party MP, fell for the hoax, writing a letter to Associate Minister of Health Jim Anderton asking "Does the Expert Advisory Committee on Drugs have a view on the banning of this drug?"[16][21][22]
quote:Nee nee, vroeger was het van dierlijke produkten maar vanwege alle commotie daaromheen is het nu een in het lab geproduceerd smaakje wat niets te maken heeft met een beest.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:51 schreef Anthraxx het volgende:
Wel lullig voor de vegetariers die bij McDonalds onvermoed een frietje eten.
Aan de andere kant: als vegetarier naar McDonalds gaan dan faal je ook wel een beetje in je ideologie.
quote:Ah zo. Zoals ik het hier zie staan komt het dus nog steeds van een dier af. Maar het zal vast wel zijn zoals jij zegtOp vrijdag 29 oktober 2010 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee, vroeger was het van dierlijke produkten maar vanwege alle commotie daaromheen is het nu een in het lab geproduceerd smaakje wat niets te maken heeft met een beest.
quote:
quote:ja hoe krijg je dat in een beker? sowieso zie ik al dat amerika nogal achterloopt op NL qua de Mc. zijn ze daar niet met gezondheidsproblemen bezig? al die extra dingen die in de producten gaan enzo...Op vrijdag 29 oktober 2010 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:ik probeer hetOp vrijdag 29 oktober 2010 12:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Proberen niet te doen, 3 weekjes is toch niet zo heel lang?
Als het beter voor je gezondheid is
quote:Je moet niet alles geloven wat mensen die ergens tegen zijn schrijven op i-netOp vrijdag 29 oktober 2010 12:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ah zo. Zoals ik het hier zie staan komt het dus nog steeds van een dier af. Maar het zal vast wel zijn zoals jij zegt
quote:Ik snap je redenatie niet. Hoe meer dingen er in een hamburger gaan, hoe goedkoper het wordtOp vrijdag 29 oktober 2010 12:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja hoe krijg je dat in een beker? sowieso zie ik al dat amerika nogal achterloopt op NL qua de Mc. zijn ze daar niet met gezondheidsproblemen bezig? al die extra dingen die in de producten gaan enzo...
snap wel waarom want is goedkoop. een cheeseburger kostte daar $ 0,59 en hier ¤ 1,75
quote:En daar smaakt MacDonalds echt een stuk smeriger dan in Nederland! Dat verbaasde me enorm omdat het ook enorm populair is in de VS.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ja hoe krijg je dat in een beker? sowieso zie ik al dat amerika nogal achterloopt op NL qua de Mc. zijn ze daar niet met gezondheidsproblemen bezig? al die extra dingen die in de producten gaan enzo...
snap wel waarom want is goedkoop. een cheeseburger kostte daar $ 0,59 en hier ¤ 1,75
quote:Oh, maar de aroma's zijn wel vegetarisch hoor, komt niet van een dierlijke bron.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wel lullig voor de vegetariers die bij McDonalds onvermoed een frietje eten.
Aan de andere kant: als vegetarier naar McDonalds gaan dan faal je ook wel een beetje in je ideologie.
quote:Ik ben al behoorlijk skeptisch over informatie op internetOp vrijdag 29 oktober 2010 12:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat mensen die ergens tegen zijn schrijven op i-net
(net zoals je niet alles klakkeloos aan moet nemen van een multinational als MacD)
quote:stoffen zijn goedkoper dan 100% rundvlees bvOp vrijdag 29 oktober 2010 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie niet. Hoe meer dingen er in een hamburger gaan, hoe goedkoper het wordt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wees blij anders was je bloeddruk ook hoger geweest
quote:Helemaal mee eensOp vrijdag 29 oktober 2010 12:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben al behoorlijk skeptisch over informatie op internet. Het feit dat iedere idioot op deze planeet gegevens als waarheid kan presenteren geeft al aan dat je wat kritischer er naar moet kijken.
Maar zodra het buiten je eigen vakgebied ligt wordt het toch echt een stuk moeilijker soms.
quote:echt waar? lijkt me juist smeriger. maar stoffen zorgen wel dat iets lekkerder wordt met fastfood dan natuurlijk eten. heb het in de VS nog niet geprobeerd. misschien in New York maar eens kijkenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daar smaakt MacDonalds echt een stuk smeriger dan in Nederland! Dat verbaasde me enorm omdat het ook enorm populair is in de VS.
quote:Nou, daar kan je vanuit de ene MacDonalds vestiging de ander al zien liggenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
echt waar? lijkt me juist smeriger. maar stoffen zorgen wel dat iets lekkerder wordt met fastfood dan natuurlijk eten. heb het in de VS nog niet geprobeerd. misschien in New York maar eens kijken
quote:Ja heb een beetje een verkeerd ritme op het moment en dan helpt het niet om nu te gaan slapen, maarja het is lekkerOp vrijdag 29 oktober 2010 12:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weinig geslapen gisteren?
quote:zal best jaOp vrijdag 29 oktober 2010 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, daar kan je vanuit de ene MacDonalds vestiging de ander al zien liggen
quote:Misschien moet je ook eerst boos zijn om boos te kunnen wordenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:57 schreef freecell het volgende:
Zout door mijn hele huis.
En een klein jongetje met een zoutpot
Soms faal ik als ouder. Ik kreeg het niet voor elkaar om boos te worden
quote:Was het een hint dat zijn eten te zout is?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:57 schreef freecell het volgende:
quote:Als goede moeder moet je nu een limoen en wat tequila halenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:57 schreef freecell het volgende:
quote:je moest lachen zeker. kan gebeurenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:57 schreef freecell het volgende:
quote:Die gaat later als ie groot is werken bij de strooidienst, dat is wel duidelijk!Op vrijdag 29 oktober 2010 12:57 schreef freecell het volgende:
quote:Ik vind de Subway in Nederland niet bijzonder. Dan loop ik wel even door naar een V&D voor de LaPlace ofzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zal best jaik ben in Amerika fan van de Subway eigenlijk. lekkere grote broodjes
quote:hehe luilakjeOp vrijdag 29 oktober 2010 12:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja heb een beetje een verkeerd ritme op het moment en dan helpt het niet om nu te gaan slapen, maarja het is lekker
Straks weer actief doen
quote:La Place vind ik niet bijzonder. Vooral avondeten.. beetje smakeloos. Subway heb ik in Amerika bijna iedere dag gehad, maar in NL nog nooit. lijkt me ook minder lekker dan in AmerikaOp vrijdag 29 oktober 2010 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind de Subway in Nederland niet bijzonder. Dan loop ik wel even door naar een V&D voor de LaPlace ofzo.
quote:Slapen is goedOp vrijdag 29 oktober 2010 12:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja heb een beetje een verkeerd ritme op het moment en dan helpt het niet om nu te gaan slapen, maarja het is lekker
Straks weer actief doen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:00 schreef freecell het volgende:
Ik moest al lachen en toen kwam zijn commentaar:
Isse mooi, isse wel lekker mama! Nee suike! Lijke beete oppe suike!
En toen heb ik de zoutpot hoog gezet, het jongetje geknuffeld en stoffer en blik gepakt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als goede moeder moet je nu een limoen en wat tequila halen
quote:Je bedoelt dat het er te gezond uitziet?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
La Place vind ik niet bijzonder. Vooral avondeten.. beetje smakeloos.
quote:Het is niet gefrituurd?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het er te gezond uitziet?Geen hamburgers, geen frietjes
![]()
quote:Ja. Denk het
quote:Toko én Chinees?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:04 schreef golfer het volgende:
Aangezien ik vanavond dus weer onbestorven weduwnaar ben (B. haar etentje met balinesen) zal het hier ook wel iets afhalerigs worden. Twijfel nog tussen de toko en de chinees.
quote:Nee joh, over 15 jaar pasOp vrijdag 29 oktober 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Als goede moeder moet je nu een limoen en wat tequila halen
quote:Misschien gewoon naar de slager voor een lekker stamppotje?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:04 schreef golfer het volgende:
Aangezien ik vanavond dus weer onbestorven weduwnaar ben (B. haar etentje met balinesen) zal het hier ook wel iets afhalerigs worden. Twijfel nog tussen de toko en de chinees.
quote:hoi! Ben je vrij?
quote:op dit moment zeg ik chineesOp vrijdag 29 oktober 2010 13:04 schreef golfer het volgende:
quote:Zou het jou verbazen als ze het wel deden?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alsof ze hamburgers frituren...
quote:TokoOp vrijdag 29 oktober 2010 13:04 schreef golfer het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alsof ze hamburgers frituren...
quote:doe mij er 2.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Ik ga mee met Lein, golfer
quote:ja idd omdat ik zo de grill kan zien daar..Op vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou het jou verbazen als ze het wel deden?
quote:eensch!Op vrijdag 29 oktober 2010 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
De persoon die als eerste iets eetbaars in kokend hete olie heeft gegooid
Pionier
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef z80 het volgende:
doe mij er 2.![]()
![]()
even snel wet energie naar binnen gooien en weer door.
niet ellen lang aan tafel, of in de keuken staan.
quote:De supermarkt hier verkoopt behoorlijk goeie Surinaamse magnetronmaaltijden. Daar haal ike r een van voor vanavond denk ik.
quote:gekke Amerikanen.... met die gefrituurde marsen en ijs, pizza en weet ik het allemaalOp vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*alles* valt te frituren
quote:als je ooit in de usa komt weet je waarom.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daar smaakt MacDonalds echt een stuk smeriger dan in Nederland! Dat verbaasde me enorm omdat het ook enorm populair is in de VS.
quote:TARA dacht: 'Oeh, bitterballen' ofzo?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
eensch!
Gisteren hier falafel. TARA had pas door dat het geen vlees was toen ik het vertelde![]()
Stiekem vegetarisch eten is leuk!
quote:Ja, te zot voor woorden! Gratis lunches krijgen en dan nog een dikke smak geld toe ookOp vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Dikke McDonald's medewerker krijgt ¤ 12.500,-
wat erg he.... krijgt ie nog gelijk ook.
quote:? als ik ooit in de usa kom?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:09 schreef z80 het volgende:
als je ooit in de usa komt weet je waarom.
amerikanen hebben geen smaak.
en fastfood is goedkoop voer, zeker in vergelijk met groente en fruit daar.
quote:ik hoop dat ze het in hoger beroep gaan gaan winnen. slaat nergens op idd. ik krijg ook geen geld als ik dik word van de MacOp vrijdag 29 oktober 2010 13:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, te zot voor woorden! Gratis lunches krijgen en dan nog een dikke smak geld toe ook
Dit is gewoon akelige jurisprudentie in dat land
quote:Ja of gehakt ofzo denk ikOp vrijdag 29 oktober 2010 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
TARA dacht: 'Oeh, bitterballen' ofzo?
quote:Als jij kunt aantonen dat je door hun verslaafd bent geworden aan junk/fastfood maak je in de USA een goede kans hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoop dat ze het in hoger beroep gaan gaan winnen. slaat nergens op idd. ik krijg ook geen geld als ik dik word van de Mac
quote:Het is gefrituurdOp vrijdag 29 oktober 2010 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
nog steeds geen falafel gegeten. erwtenballetjes spreekt me niet zo aan maar als iedereen het lekker vind zal ik er vast ook geen probleem mee hebben
quote:hmm zal ik het eens proberenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij kunt aantonen dat je door hun verslaafd bent geworden aan junk/fastfood maak je in de USA een goede kans hoor.
quote:Dat zijn de schotten hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gekke Amerikanen.... met die gefrituurde marsen
quote:Het schijnt een echte Glasgowse specialiteit te zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 13:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb jij dat daar ook gezien?
quote:En echt heel beroerd ziet het er nou ook weer niet uitThe dish originated at chip shops in Scotland as a novelty item, but was never mainstream. Since various mass media have reported on the practice since the mid 1990s, in part as an ironic commentary on urban Scotland's notoriously unhealthy diet,[2] the popularity of the dish has spread.
quote:ik weet niet of het lekker is..Op vrijdag 29 oktober 2010 13:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het schijnt een echte Glasgowse specialiteit te zijn
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het schijnt een echte Glasgowse specialiteit te zijn
[..]
En echt heel beroerd ziet het er nou ook weer niet uit
[ afbeelding ]
quote:vind je?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:16 schreef PdeHoog het volgende:
En echt heel beroerd ziet het er nou ook weer niet uit
[ afbeelding ]
quote:Geweldig filmpje
quote:Tof DEOp vrijdag 29 oktober 2010 13:23 schreef DarkElf het volgende:
Jurkje is er, is leuk en pastfoto komt morgen wel, dan doe ik hem aan.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:20 schreef Bluezz het volgende:
@golfer : PandoraJe mag jezelf verwennen, gewoon omdat je het waard bent
quote:Ik heb beroerdere dingen gezien
quote:Mss dan leuk om het een keer zelf te maken, dan is het al een stuk aantrekkelijker en weet je meteen wat erin zit.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
nog steeds geen falafel gegeten. erwtenballetjes spreekt me niet zo aan maar als iedereen het lekker vind zal ik er vast ook geen probleem mee hebben
quote:Dat liedje is ook zo tof.
quote:Te vroeg op, allemaal goed nieuws van de doktersassistente, voor 4 EUR wat dingetjes aan mijn auto laten fixen, twee uur liggen maffen op de bank met muziek aan, nu naar de dierenarts en daarna zelfgemaakte aardappelsoep
quote:Komt vanzelf goedOp vrijdag 29 oktober 2010 13:27 schreef DarkElf het volgende:
Ik pas gewoon in een M tegenwoordig, dat is echt zo vreemd! Moet er echt aan wennen nog, op de een of andere manier mixt t beeld in mijn hoofd van mezelf nog niet met de realiteit.
quote:Grappig he? Ik had ook weer iets besteld wat veel te groot wasOp vrijdag 29 oktober 2010 13:27 schreef DarkElf het volgende:
Ik pas gewoon in een M tegenwoordig, dat is echt zo vreemd! Moet er echt aan wennen nog, op de een of andere manier mixt t beeld in mijn hoofd van mezelf nog niet met de realiteit.
quote:Ja raar he?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grappig he? Ik had ook weer iets besteld wat veel te groot was
quote:We have a winner.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien gewoon naar de slager voor een lekker stamppotje?
quote:JaaaOp vrijdag 29 oktober 2010 13:27 schreef DarkElf het volgende:
quote:Nu je toch wakker bent aure, kom eens met wat 'gezelligheids'details van afgelopen nacht?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:47 schreef Aure het volgende:
Lag ik net weer lekker te slapen, word ik wakker gebeld
quote:Door je nieuwe lover?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:47 schreef Aure het volgende:
Lag ik net weer lekker te slapen, word ik wakker gebeld
quote:de chocoladetaart was overal?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu je toch wakker bent aure, kom eens met wat 'gezelligheids'details van afgelopen nacht?
quote:Okee, maar welke plekjes in het bijzonder?
quote:in de handen van al mijn vriendinnen?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, maar welke plekjes in het bijzonder?
En hebben jullie nou wahaaat
quote:Nou, voor Nederlanders ziet elke Chinees er natuurlijk hetzelfde uit, maar voor een mede-Chinees zal dat wel niet geldenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
Net terug van personeelsrestaurant, in een flits een (Chinese) arts assistente gezien van oogheelkunde waarmee ik een boel verknald had een jaar of 5 geleden, maar die herkende me hopelijk niet.
quote:M'n stage verprutst.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, voor Nederlanders ziet elke Chinees er natuurlijk hetzelfde uit, maar voor een mede-Chinees zal dat wel niet geldenWat had je gedaan?
quote:Wij zijn fokkers. We durfden niet tegen elkaar te praten, laat staan iets beginnen.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, maar welke plekjes in het bijzonder?
En hebben jullie nou wahaaat
quote:Wauw!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wij zijn fokkers. We durfden niet tegen elkaar te praten, laat staan iets beginnen.
quote:ik denk dat je het hier bij het juiste eind hebtOp vrijdag 29 oktober 2010 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wauw!
Dus jullie hebben tot 4:00am diep in elkaars ogen gestaard zonder een woord te zeggen?
quote:En in de ogen van d'r vriendinnen. Het enige wat ze konden zeggen was "lekker".Op vrijdag 29 oktober 2010 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wauw!
Dus jullie hebben tot 4:00am diep in elkaars ogen gestaard zonder een woord te zeggen?
quote:alles ging via PM.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wauw!
quote:Geef nou maar toe dat je verslaafd benOp vrijdag 29 oktober 2010 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar het antwoord dat ik nu een paar keer op F5 ga drukken
quote:Ben je gister op studentenstapavond geweest met de Creabea's van Aure's school?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:05 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
En in de ogen van d'r vriendinnen. Het enige wat ze konden zeggen was "lekker".
quote:whahaOp vrijdag 29 oktober 2010 14:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen als ze vanmorgen gedouched heeft graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |