quote:Wie het hardst roept, heeft gelijk die avondOp vrijdag 29 oktober 2010 01:03 schreef Iska het volgende:
Volgens mij heeft dan maar 50% echt recht van spreken
quote:Echt niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:03 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wie het hardst roept, heeft gelijk die avond.
quote:Beide mag, geloof ik, maar ik dacht ff van "he, krijgen ze nou een appel?"
quote:De meest leuke docu's zijn op Discovery waar ze de beelden maar 'random' aan gebeurtenissen plakken. Onderspit delven van de Britten in Nederland, lukraak een filmpje van Britten in frankrijk of Italië erbij! Ik heb zelfs eens in een Amerikaanse productie gezien dat Denen werden opgevoerd als Nederlanders, tja, wat kun je er van zeggen!?Op vrijdag 29 oktober 2010 01:02 schreef EllaN het volgende:
[..]
Gaan we met z'n allen oorlogsdocu's kijken en zeiken op alles dat niet goed wordt weergegeven.
quote:Slaap fijnOp vrijdag 29 oktober 2010 01:10 schreef Iska het volgende:
Lieve dames en stoere heren, ik gaat mijzelf te rusten leggen..
"You cannot escape the responsibility of tomorrow by evading it today"
Abraham Lincoln
quote:Ja chef.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 01:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik blijf nog een kwartiertje en dan begint de wedstrijd voor jou.
quote:Ik vond honkbal altijd wel spannend inderdaad! Lekker snel. Bij american football ligt het zooooo vaak stil.
quote:En je weet nooit hoe lang een wedstrijd gaat duren. Kan in 1,5 uur klaar zijn. Maar afgelopen nacht duurde het zo'n 3,5 uur.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik vond honkbal altijd wel spannend inderdaad! Lekker snel. Bij american football ligt het zooooo vaak stil.
quote:Verleidelijk om alsnog te gaan kijken.. Heb pas om 9.45 college.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En je weet nooit hoe lang een wedstrijd gaat duren. Kan in 1,5 uur klaar zijn. Maar afgelopen nacht duurde het zo'n 3,5 uur.
quote:Afgelopen nacht is er ook flink gescoord. Eindstand was 7-11. Zul je zien, gaat het vannacht 1-0 worden.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
Verleidelijk om alsnog te gaan kijken.. Heb pas om 9.45 college.
quote:HahaOp vrijdag 29 oktober 2010 01:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Afgelopen nacht is er ook flink gescoord. Eindstand was 7-11. Zul je zien, gaat het vannacht 1-0 worden.
quote:Tot 0700. Al bijna klaar dus.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:27 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha. Tot hoe laat moet je werken?
quote:Positief
quote:Ik moet nog een voorstel tot wijziging van een vaste basisorder afmaken. Maar dat doe ik maandag wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:29 schreef EllaN het volgende:
[..]
Positief. Ik heb morgen nog anderhalf uur college en ben dan lekker vrij. In theorie.. In de praktijk heb ik nog bergen artikelen door te nemen.
quote:Nou veel plezierOp vrijdag 29 oktober 2010 01:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moet nog een voorstel tot wijziging van een vaste basisorder afmaken. Maar dat doe ik maandag wel.
En we zijn live! Play ball!!!!!
quote:Dank je wel. Weltrusten!Op vrijdag 29 oktober 2010 01:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nou veel plezier. Ik ga proberen te slapen.
Werk ze nog en slaap lekker vast.
quote:De ruiten van de wagens sprongen niet, van de mortieren, over je kop? Die spelletjes is een 'goede' training, maar daar is alles mee gezegd.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:50 schreef m.k het volgende:
goeden nacht, net ff medal of honour gespeeld, ik had meer realiteit verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |