Weet ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:46 schreef robr0 het volgende:
[..]
dan doe je toch echt iets fout op deze leeftijd
Soms moet het inderdaad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
wow really
Dat krijg je als er mensen doodgaan en je strest en je steeds niet kan slapen. En als je een project moet afmaken. En tentamens moet leren. En dan is alles straks klaar en dan ga ik naar allemaal feesten en concerten.
dwars door geluid sta je zo strak pfie beter dat je dan thuisblijft ja mang levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar als ik nu uit zou gaan, dan ga ik dwars door 't geluid.
Dat is wel waar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:49 schreef robr0 het volgende:
[..]
dwars door geluid sta je zo strak pfie beter dat je dan thuisblijft ja mang levensgevaarlijk
ben jij trouwens ooit in de havana geweest kk die rijen daar zijn nog langer dan een orgie van kim hollandquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Heb al even iemand geïnformeerd om te vragen wanneer ik het gezellige Utrecht in de nacht ga opzoeken.
Neeeeeeeeee, juist niet!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:49 schreef TripleP het volgende:
Noortje. Zoek nou eens een life-coach, therapeut, psychiater or whatever.
Volgens mij niet...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:51 schreef robr0 het volgende:
[..]
ben jij trouwens ooit in de havana geweest kk die rijen daar zijn nog langer dan een orgie van kim holland
Idd, goeie shit is datquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:53 schreef robr0 het volgende:
[..]
een fles terpetine schijnt ook te helpen ja wel helemaal leeg glucken
doet me denken aan de goeie ouwe tijd dat een collega van me pa altijd langskwam en water dronk totdat ik een x dat hele glas vol jenever kankerde en toen die kop checken waiwaiwai goede tijdenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, goeie shit is datShotglaasjes staan al klaar voor vanavond
Jenever..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:55 schreef robr0 het volgende:
[..]
doet me denken aan de goeie ouwe tijd dat een collega van me pa altijd langskwam en water dronk totdat ik een x dat hele glas vol jenever kankerde en toen die kop checken waiwaiwai goede tijden
Waiwai!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:55 schreef robr0 het volgende:
[..]
doet me denken aan de goeie ouwe tijd dat een collega van me pa altijd langskwam en water dronk totdat ik een x dat hele glas vol jenever kankerde en toen die kop checken waiwaiwai goede tijden
jenever is goud drink het met appelsap of jus goedkope mixdrankquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jenever..
Ik krijg al rillingen bij de gedachte.
Koud is het net te doen, maar warmquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:57 schreef robr0 het volgende:
[..]
jenever is goud drink het met appelsap of jus goedkope mixdrank
Of neem dan wodka.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:57 schreef robr0 het volgende:
[..]
jenever is goud drink het met appelsap of jus goedkope mixdrank
Sowieso sterke drankquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar wel beter te drinken.
Al is wodka puur ook niet te zuipen. :'0
Op zich is het wel te doen hoor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowieso sterke drankOp whisky na dan.
Mixdrankjes doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Op zich is het wel te doen hoor.
Mits het gemixt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |