quote:Niets aan toe te voegen verder.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:43 schreef robr0 het volgende:
[..]
eindelijk eens iemand die het snapt zo heb ik ook nieuwe logica rondom lange f en zn bradarin zo het verhaal gaat zo lange f en zn bradarin hebben ruzie gehad en lange f zoekt een reden om het uit te maken zonder dat hij tantoe veel problemen krijgen zo verzint hij dat baas b hem tantoe veel geld schuldig is zodat zijn vriendin die tantoe doorgedraaid is en op schietles zit baas b wilt killen en lange f een valide reden heeft om weg te gaan bij die biatch dus wat doet lange f die geeft die biatch een pipa cadeau en loopt de hele nacht door te zeuren dat baas b hun leven kapot heeft gemaakt dus die bitch wordt zo paraloco in haar hoofd dat ze samen met haar moeder en een doorgeladen pipa naar het huis van baas b rijdt op dat moment belt lange f de polizei en gaat vervolgens een jonko roken en even aan zn pielemuis trekken en gaat een boek schrijven DE IDEALE MANIER OM JE VROUW TE DUMPEN wat een hero
lolquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Treed uit je lichaam, en ga naar een andere dimensie.
Muts die je er ook bent.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nog steeds niets aan calculus gedaan vandaag..
Ik ook nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nog steeds niets aan calculus gedaan vandaag..
same here!!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Alleen het is beter dat ik niet uitga.
Dan doe je toch iets verkeerd, goede nachtrust is belangrijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
same here!!!!
Haha ik ga de komende maand zo weinig slapen en ik ben al kei oververmoeid.![]()
![]()
![]()
dan doe je toch echt iets fout op deze leeftijdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
Alleen het is beter dat ik niet uitga.
wow reallyquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd, goede nachtrust is belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |