abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88087108
Ik heb een abstract onderlade kast (apothekers kast met 3 lades (waaraan aan de onderste het frontje aanzit) van 30 cm. Kan ik daar een losse lade aanschaften bij ikea. Er lijkt gewoon ruimte genoeg te zitten voor een vierde la.

Verder iemand een idee wanneer de bestek la van 80cm, verkort ivm achterliggende gasaansluiting, en binnenwerk van een 80 cm la binnenkomt in eindhoven? Laatst schatte ze dat het pas begin volgende jaar pas binnekomt :-(
pi_88100063
misschien kan je even vragen in het ikea topic?
IKEA - Part LIV - Elke dag is anders...

daar zitten ook ikea medewerkers :)
~ Bonito La Risa ~
pi_88126903
Laden van 30 of 50cm zijn niet 'los' verkrijgbaar.
Die lade van 80cm moet ik morgen even voor je nakijken.

Wat bedoel je met 'binnenwerk'? En voor welke lade zoek je dat?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88152152
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:13 schreef iekepieke het volgende:

Verder iemand een idee wanneer de bestek la van 80cm, verkort ivm achterliggende gasaansluiting, en binnenwerk van een 80 cm la binnenkomt in eindhoven? Laatst schatte ze dat het pas begin volgende jaar pas binnekomt :-(
De RATIONELL lade 80x35cm is gewoon op voorraad in alle vestigingen en heeft ook geen leverprobleem... Dus die kun je gewoon ophalen in je winkel.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88202416
- Binnenwerk bedoel ik eigenlijk, soort rekjes waarin je spulletje, lees pakken/potten etc, kunt inzetten, zodat het niet gaat schuiven bij het openen van de lade.

- Het ging eigenlijk niet om de lade zelf (80x35) maar de bestekbak ervan (liefste dus 80x35)

Balen zeg, dat er geen losse 60x30 lade te verkrijgen is :-(
pi_88202490
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:50 schreef iekepieke het volgende:
- Binnenwerk bedoel ik eigenlijk, soort rekjes waarin je spulletje, lees pakken/potten etc, kunt inzetten, zodat het niet gaat schuiven bij het openen van de lade.

- Het ging eigenlijk niet om de lade zelf (80x35) maar de bestekbak ervan (liefste dus 80x35)

Balen zeg, dat er geen losse 60x30 lade te verkrijgen is :-(
Maar er zijn en komen helemaal geen inrichtingen voor de 35cm diepe laden :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')