quote:Toevallig, chefke hier had zich ook verslapen.. werd om half 7 uit bed gebeld hahaOp vrijdag 29 oktober 2010 09:46 schreef Gezicht het volgende:
Kutjes, ik moest eigenlijk om 8 uur al op school zijn, word ik net wakker.
quote:Ach, ik heb op de provincie Noord-Holland gewerkt, je moest die mensen eens horen stotteren als ze beldenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:04 schreef Joysa het volgende:
Bel je gemeente Venlo, krijg je een man met harde g en kak Rdat klinkt raar.
quote:Deze man was ook apart, hij vroeg sofi nr, dus ik geven.. was het echt 3 minuten stil ofzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach, ik heb op de provincie Noord-Holland gewerkt, je moest die mensen eens horen stotteren als ze belden
quote:Nee. Het was zo'n kut met veel parfum, jaar of 50, ze wierp sowieso al van die blikken op me. Begon ze bij de kassa een discussie over rookworsten. Stond gvd al 10 minuten op dat wijf te wachten terwijl ze haar spullen uiterst voorzichtig op de band legde
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:15 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben zojuist niet aardig geweest tegen een mevrouw in de kassarij
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Het was zo'n kut met veel parfum, jaar of 50, ze wierp sowieso al van die blikken op me. Begon ze bij de kassa een discussie over rookworsten. Stond gvd al 10 minuten op dat wijf te wachten terwijl ze haar spullen uiterst voorzichtig op de band legde
Dus ik flipte.
quote:Dat tuig verdient het.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Het was zo'n kut met veel parfum, jaar of 50, ze wierp sowieso al van die blikken op me. Begon ze bij de kassa een discussie over rookworsten. Stond gvd al 10 minuten op dat wijf te wachten terwijl ze haar spullen uiterst voorzichtig op de band legde
Dus ik flipte.
quote:Dat ze gewoon net als alle andere rijke wijven gewoon haar huishoudster de boodschappen laat doen. De parfumwalm steeg naar mijn hoofd, had mezelf niet meer onder controle.
quote:Wrijf het er maar in.Op vrijdag 29 oktober 2010 07:37 schreef huize het volgende:
[..]
Das zuur zeg.
On a brighter side, nog effe en dan weeeekend, incl bank, knuffelen e.d.
quote:Ja. Ik voel me nog steeds een bietje naar. Bah. Vanavond parteh bij een fokker. Doe ik dan wel weer goed.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.
Wat een rotdroom friekin.
quote:Klinkt goed, feestjes helpen overal tegen.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Ik voel me nog steeds een bietje naar. Bah. Vanavond parteh bij een fokker. Doe ik dan wel weer goed.
quote:Pils, tetten, muziek binnentrekken voor oudejaarsnacht te draaien, morgen en zondag hetzelfde.
quote:Gheh sorry was niet mn insteek.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.
Wat een rotdroom friekin.
quote:Ik ook nog 1 weekOp vrijdag 29 oktober 2010 16:50 schreef huize het volgende:
[..]
Gheh sorry was niet mn insteek.
did i mention i have a week off :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |