SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Dat heeft een man dus uitgelegd, hij kon zijn emoties beter kwijt bij een robot, dan bij een psych.Op donderdag 28 oktober 2010 23:06 schreef huize het volgende:
[..]
Ik heb het programmaverderniet bekeken,maar als je als vent zo in de knoop zit dat je geen sociale contacten kunt leggen moet je je pieken niet aan een pop spenderen maar aan proffsionele hulp.
quote:Mja in mijn ogen, let wel mijn ogen, is dat gewoon een zwakke uitvlucht van je problemen ontvluchten door er maar een reden aan te geven en er niet aan werken.Dat heeft een man dus uitgelegd, hij kon zijn emoties beter kwijt bij een robot, dan bij een psych.
Ook al wist hij dat de robot het niet begreep en maar wat zei.
quote:Die hele Op moet eens op de schop, wellicht volgende week eens iets makenOp donderdag 28 oktober 2010 23:15 schreef Mss het volgende:
Kan iemand even die tekst uit de OP in de wiki aanpassen, dit kan echt niet.
Ik bedoel dus dat van die 6 provincies!
quote:Heeft hij dan een probleem?Op donderdag 28 oktober 2010 23:12 schreef huize het volgende:
ah sweet old trip muziek
En ontopic.
[..]
Mja in mijn ogen, let wel mijn ogen, is dat gewoon een zwakke uitvlucht van je problemen ontvluchten door er maar een reden aan te geven en er niet aan werken.
quote:Ik vond Morning View van Incubus erg goed.Op donderdag 28 oktober 2010 23:12 schreef huize het volgende:
ah sweet old trip muziek
En ontopic.
[..]
Mja in mijn ogen, let wel mijn ogen, is dat gewoon een zwakke uitvlucht van je problemen ontvluchten door er maar een reden aan te geven en er niet aan werken.
quote:Vanaf #100 een nieuweOp donderdag 28 oktober 2010 23:17 schreef huize het volgende:
[..]
Die hele Op moet eens op de schop, wellicht volgende week eens iets maken
quote:Hij voelt zich gewoon bijzonder aangetrokken tot dergelijke robots. Zijn ook mensen die er van houden om gedomineerd te worden of voor slaaf te spelen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heeft hij dan een probleem?
Ik heb het niet gezien, dus het is gewoon een vraag.
quote:Tja, als hij er verder niet onder lijdt en niemand er last van heeft...Op donderdag 28 oktober 2010 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij voelt zich gewoon bijzonder aangetrokken tot dergelijke robots. Zijn ook mensen die er van houden om gedomineerd te worden of voor slaaf te spelen.
quote:En volgens mij verandert een of andere grapjas dat de hele tijd. Laatst stond er ook al iets van Enschede in.Op donderdag 28 oktober 2010 23:17 schreef huize het volgende:
[..]
Die hele Op moet eens op de schop, wellicht volgende week eens iets maken
quote:Dan heeft die een fetish en is mn opmerking niet van toepassingOp donderdag 28 oktober 2010 23:22 schreef Joysa het volgende:
@ huize; er zit ook een man in het programma die gewoon een vriendin heeft, maar hij houdt er van als zijn vrouw een robot nadoet..
quote:shhht!Op donderdag 28 oktober 2010 23:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
amen, hard neuken is veel lekkerder![]()
quote:+1 !Op donderdag 28 oktober 2010 23:23 schreef sproetjes het volgende:
[..]
amen, hard neuken is veel lekkerder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |