quote:niet echt,
quote:Ik had het niet over shootersOp vrijdag 29 oktober 2010 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet echt,
hoe kun je nu een shooter spelen met het oog op black ops ?
quote:En daar gaan we weer.Pro Ability: When equipped, this enables you to fire faster after sprinting and recover faster from a knife lunge.
quote:Nee, die vorige met 'white cops' (wtf?!Op vrijdag 29 oktober 2010 09:36 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb net mijn logitech vantage headset binnen gekregen speciaal voor black ops gekocht, 3 meter snoer zodat ik hem niet elke keer hoef op te laden.
Trouwens wat een waardeloze titel
quote:dank voor de tipOp vrijdag 29 oktober 2010 08:46 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ga vanmiddag hem even pre-orderen bij Intertoys, dan krijg ik er headset bij
Kan ik iedereen lekker uitschelden
quote:simpele racegames op mijn tv ok, maar dit gaat nergens overOp vrijdag 29 oktober 2010 10:22 schreef Hyman het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ine-splitscreen.html
Dat werkt toch voor geen kut man
quote:Ook niet met warlord pro?Op vrijdag 29 oktober 2010 09:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
En daar gaan we weer.
En waarom kan je bij warlord geen twee attachments op je secundaire wapen proppen?
Dat vond ik altijd erg charmant staan in MW2.
quote:Volgens mij niet. Bij de beschrijving staat dat je een granaat extra krijgt. Nou joepie.
quote:Waar zie je dat?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Bij de beschrijving staat dat je een granaat extra krijgt. Nou joepie.
quote:Gewoon een engels account aanmaken? Opgelost toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:00 schreef Hyman het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)t-duitse-versie.html
Jammer voor de Duitsers
quote:ja joh en je ip komt ook niet uit duitsland he..Op vrijdag 29 oktober 2010 11:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gewoon een engels account aanmaken? Opgelost toch?
quote:Eplaza, tientje korting en een shirt?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Helemaal vergeten om deze te pre-orderen. Wat is momenteel de leukste deal voor deze game? Geen LE ofzo, al die extra meuk hoef ik niet
quote:Dit miste ik!Op donderdag 28 oktober 2010 23:07 schreef DeeBee het volgende:
Lapo:
[..]
Over dit trouwens, dat is natuurlijk de ultieme boost-loophole, wtf?!
Mag hopen dat je dan alleen TDM mag spelen of zo en bij elkaar in party kan komen, anders log je lekker even nog een PSN / XBOX live-account in en kan je gaan boosten voor je leven in FFA.
quote:Had dit even gemist, maar dat scheelt een hoop. Alhoewel, zo groot zijn hoop van die levels nou ook weer niet, dus naar elkaar toerennen kan altijd nog wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
valt mee. je kan in ffa geen tactical spawm ding geval gebruiken.
quote:Marathon pro is toch juist no falling damage?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Had dit even gemist, maar dat scheelt een hoop. Alhoewel, zo groot zijn hoop van die levels nou ook weer niet, dus naar elkaar toerennen kan altijd nog wel.Maar je kan iig niet meer naast elkaar gaan zitten, dat scheelt op zich ook al ja...
Heb er wel zin in!Wel naar dat er toch unlimited sprint inzit als je marathon pro haalt, dat maakt runner class toch wel weer waarschijnlijker...
quote:Volgens mij was no falling damage bij lightweight proOp vrijdag 29 oktober 2010 13:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Marathon pro is toch juist no falling damage?
quote:hhaaha, trouwens:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |