quote:Ik vind het juist wel leuk, vooral benieuwd naar hoe dat ging in Frankrijk bij het schrijven.
quote:Eh ja? Dit hoort toch ook in ESF, vind je ook niet?Op donderdag 28 oktober 2010 22:48 schreef strontboer het volgende:
3JS krijgen soap in aanloop naar Songfestival
quote:Wilde het alleen maar even melden, maar als jij het zegt.....Op donderdag 28 oktober 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh ja? Dit hoort toch ook in ESF, vind je ook niet?
Sommige topics kunnen best in meerdere subfora tegelijk.
quote:De nummers in Frankrijk zijn gewoon nummers voor het album, de kans bestaat alleen dat ze er eentje of twee voor het ESF uitkiezen. Dit werd in de media verkeerd gezegd maar heeft Dulles rechtgezet op Twitter/de site.Op donderdag 28 oktober 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk, vooral benieuwd naar hoe dat ging in Frankrijk bij het schrijven.
Omdat het zo snel voor elkaar was, die vier nummers.
Als ze het niet hadden gedaan, dit volgen en opnemen, was het ook niet goed geweest.
En hé, er zit een knop op je tv!
quote:Dat twitterde hij zelf, van die vier nummers voor het ESF die ze daar geschreven hadden volgens mijOp donderdag 28 oktober 2010 22:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
De nummers in Frankrijk zijn gewoon nummers voor het album, de kans bestaat alleen dat ze er eentje of twee voor het ESF uitkiezen. Dit werd in de media verkeerd gezegd maar heeft Dulles rechtgezet op Twitter/de site.
quote:Ik vind ze in De Zomer Voorbij ook altijd heel leukZe hebben trouwens al eens eerder een RLS gehad, superleuk!
quote:Dit tweette Jaap Kwakman:Op donderdag 28 oktober 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat twitterde hij zelf, van die vier nummers voor het ESF die ze daar geschreven hadden volgens mijEn dan staat het dus weer verkeerd in het Novum persbericht van vanavond?
[..]
Ik vind ze in De Zomer Voorbij ook altijd heel leuk
quote:OhOp donderdag 28 oktober 2010 23:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit tweette Jaap Kwakman:
Van de door Jan Dulles genoemde titels staat nog ABSOLUUT niet vast dat die binnen de selectie vallen voor het nationaal songfestival.
quote:Het zal niet de eerste keer zijn dat ze elkaar tegenspreken, chaoten zijn het wel en Dulles vertelt nogal eens dingen die nog niet naar buiten mochten komen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
OhDan zijn ze het onderling dus gewoon nog niet eens!
Maar goed dat ze de opties nog even open laten. Wie weet komen ze volgende maand ineens op het winnende nummer, zou zonde zijn als die er dan niet meer bij zou passen
die was nog leuk omdat het om 3 totaal verschillende maffe types ging met een ego en nog wel in Moskou,de stad waar niks te gek is,dus daarom was het spannend.quote:Op maandag 1 november 2010 10:57 schreef Miasan het volgende:
Leuk zo'n soap. Ik vond "de Toppers op weg naar Moskou" ook heel erg leuk.
Ik ben stiekem nog een beetje The Voice aan het kijkenquote:
Ik ook, daarom de recorder. Maar ik ga niet naar bed voor ik het heb gezien!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben stiekem nog een beetje The Voice aan het kijken
Dus ik ga het morgen op Uitzending Gemist kijken
Ik weet niet of het vanavond later al op Uitz. Gemist staat, anders ga ik het zeker ook nog kijken straksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook, daarom de recorder. Maar ik ga niet naar bed voor ik het heb gezien!
Is dit de SC mbt de drie mannen die gaan zingen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
Oeh, wat een timing. Fuck de TV Kantine, ik kan meteen kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |