quote:maar het ging ook eerst mis toch? volgende keer hou je genoeg over want nu weet je hoe t moetOp donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij is er echt geen blokje chocolade overgebleven na mijn toetje van vorige week
quote:Ik moest even m'n stukje chocola opetenOp donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig jullie zijn er ook. het werd al een one-man show hier
quote:aaaah daar doe je lang overOp donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moest even m'n stukje chocola opeten
quote:Je moet er wel van genietenOp donderdag 28 oktober 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaaah daar doe je lang over
quote:welke meds heb je?Op donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
morgen naar de psychiater om mn meds van 20 mg naar 10 mg te laten gaan. kom van 50 en na een maand 10 mg als dat lukt dan hou ik niks over en dan kijken hoe het gaat
ik heb wel moeten wennen aan omlaag. na een week word ik ineens heel somber.
ach ik zie wel. ik hoop dat ik zonder kan straks
quote:anti-dep maar niet voor dat. mensen gebruiken het ook veel voor andere oorzaken.
quote:ah ja, nou hopelijk was ie lekker. trouwens; de rest van de chocola heb je toch ook gegeten?Op donderdag 28 oktober 2010 21:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf maar een klein stukje, dus dan is het zonde
quote:DIe zat vorige week in het toetje. Dat was verdeeld over 8 mensen en een uitspatting die niet elk weekend magOp donderdag 28 oktober 2010 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah ja, nou hopelijk was ie lekker. trouwens; de rest van de chocola heb je toch ook gegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |