quote:mijn maag doet gek
quote:Ik ga mijn verjaardag ook niet vierenOp donderdag 28 oktober 2010 22:45 schreef PeZu het volgende:
mijn maag doet gek
Ik schreef net mijn schema voor dit weekend, ben er nu.al moe van:D
Morgen met mijn broer die ook vandaag jarug id nd kroeg, zaterdag met wat vrienden hier wat drinken en zondag met de familie wat eten want dan is mien pa jarig en vieten we het gezamelijk
Maar ik doe er niet echt wat aan
quote:ja jij bent ook zo ad beurtOp donderdag 28 oktober 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga mijn verjaardag ook niet vieren
quote:Trusten Ferb!
quote:ik kom wel langs voor cadeautjesOp donderdag 28 oktober 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga mijn verjaardag ook niet vieren
quote:uhm im te brengen en niet halen hoop ikOp donderdag 28 oktober 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik kom wel langs voor cadeautjes
quote:NatuurlijkOp donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm im te brengen en niet halen hoop ik
quote:oh, wat wil je hebben dan?Op donderdag 28 oktober 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik kom wel langs voor cadeautjes
quote:Ola!
quote:UiteraardOp donderdag 28 oktober 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, wat wil je hebben dan?![]()
ik wil me wel bezatten in de stad, ga je mee?
quote:ik heb een dronken taartje gemist door een stommen verjaarsdag en caro ook nog gemistOp donderdag 28 oktober 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, wat wil je hebben dan?![]()
ik wil me wel bezatten in de stad, ga je mee?
quote:Joah, en dan nemen we wel de JJH naar huisOp donderdag 28 oktober 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
UiteraardZal nog even navragen bij de apotheek oid of ik mag drinken met deze meds
quote:ik kan het je zo vertellenOp donderdag 28 oktober 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
UiteraardZal nog even navragen bij de apotheek oid of ik mag drinken met deze meds
quote:MAN, wat was ik toen aangeschoten zegOp donderdag 28 oktober 2010 23:07 schreef PeZu het volgende:
ik heb een dronken taartje gemist door een stommen verjaarsdag en caro ook nog gemist
quote:ja ik weetsOp donderdag 28 oktober 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MAN, wat was ik toen aangeschoten zeg
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MAN, wat was ik toen aangeschoten zeg
quote:Heerlijk, goed voerOp donderdag 28 oktober 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ola!
Hoe was de freggle grot?
quote:Oh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:De watte?Op donderdag 28 oktober 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joah, en dan nemen we wel de JJH naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |