quote:Vergrijp je aan 1 van je buurvrouwen.Op donderdag 28 oktober 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar maar ik wil kusjes
Thanks beeb
quote:paps en mams zijn hierOp donderdag 28 oktober 2010 21:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ja dat zeggen ze allemaal maar was jij dan he al die tijd he he he?
quote:Hij mag wel goed door de wasstraat ja, al die gleufsappen overalOp donderdag 28 oktober 2010 21:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ofhijzijn auto word ehm gewassen
[ afbeelding ]
quote:Oh ja zuks soort plaatjes mogen alleen na 23:00 gepost wordenOp donderdag 28 oktober 2010 21:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, is dit het niveau van het topic? Om 9 uur pas?![]()
![]()
quote:?
quote:
quote:Ja daarom kan je niet muilen. Dus hup hup hup stuur ma en pa weg en ga muilen met 1 van de buurvrouwen. Of meerdere want hoe meer zielen .....Op donderdag 28 oktober 2010 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
paps en mams zijn hier
We kijken pink floyd
quote:ja maar ik zit heulemaal te wachten tot je er bent, met speciaal uitgezochte plaatjes van koffie met een hartje en hartjescakejes en ik deed van hihihihihi toen je er was en hihihihi toen ik ze postte en dan zeg jij: ja maar ik wil kusjes.
quote:lust ikOp donderdag 28 oktober 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
Kusje voor Pezu dan:
[ afbeelding ]
quote:Errug he dat het niet eens word gewaardeerd mannenOp donderdag 28 oktober 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar ik zit heulemaal te wachten tot je er bent, met speciaal uitgezochte plaatjes van koffie met een hartje en hartjescakejes en ik deed van hihihihihi toen je er was en hihihihi toen ik ze postte en dan zeg jij: ja maar ik wil kusjes.
quote:ooh maar ik vind de koffie en cakjes ook lekker hoor en ze worden zeer gewaardeerdOp donderdag 28 oktober 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar ik zit heulemaal te wachten tot je er bent, met speciaal uitgezochte plaatjes van koffie met een hartje en hartjescakejes en ik deed van hihihihihi toen je er was en hihihihi toen ik ze postte en dan zeg jij: ja maar ik wil kusjes.
quote:ik zei ook al thanks beeb als blijk van waardering hoorOp donderdag 28 oktober 2010 21:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Errug he dat het niet eens word gewaardeerd mannen![]()
![]()
quote:plus dat ik al kusjes had gesmst, dusOp donderdag 28 oktober 2010 21:10 schreef PeZu het volgende:
ooh maar ik vind de koffie en cakjes ook lekker hoor en ze worden zeer gewaardeerd
Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Dan is het goed het is je vergevenOp donderdag 28 oktober 2010 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zei ook al thanks beeb als blijk van waardering hoor
quote:Zie je.Op donderdag 28 oktober 2010 21:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja zuks soort plaatjes mogen alleen na 23:00 gepost worden
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
plus dat ik al kusjes had gesmst, dus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jblSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:nu ga ik weer even verder pf kijken met mijn ouders!
quote:LOLOp donderdag 28 oktober 2010 21:17 schreef Panda72 het volgende:
Lieve Pezu, Beste jongen je hoeft echt niet te pruilen
Omdat je niemand hebt omdat je niemand hebt om mee te muilen
Grijp gewoon de buurvrouw in haar nek
En pak haar daarna op haar bek
Scheur haar daarna de kleren van haar lijf
Of is het misschien geen lekker wijf
Zo ja laat dan maar waaien
Vind dan iemand anders om te n**ien
quote:En dat zusje dan.. van ehm... SoSurdinges ofzoOp donderdag 28 oktober 2010 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb helegaar met niemand gemuild
Vuigaards
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Geniaal nummer van Pearl Jam!
Congratz dan maar PeZu!!
Kusje van m'n zusje !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |