quote:Hmmm.. Jullie zij n tipsy he?Op donderdag 28 oktober 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, MPGeeeheeeeeee? Wij sjitten sjo een beetsje tipsy *hips* in sje zsjtad, kom sjij onjz eventjesz overhalen..op..aan..onder..hihihihi...ophalen? Over een hajf uurtzje isj wel okeej. okeej? Dankzjewel!
quote:in welke draaideur heeft die klem gezeten?Op donderdag 28 oktober 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
lol Ach, beter die knopjes dan mensen of jezelf
Knopjes![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, MPGeeeheeeeeee? Wij sjitten sjo een beetsje tipsy *hips* in sje zsjtad, kom sjij onjz eventjesz overhalen..op..aan..onder..hihihihi...ophalen? Over een hajf uurtzje isj wel okeej. okeej? Dankzjewel!
quote:Jij hebt onthouden wat ik je verteld hadOp donderdag 28 oktober 2010 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm.. Jullie zij n tipsy he?
* MPG springt in auto!
quote:wat een kop zit daar op heeOp donderdag 28 oktober 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
lol Ach, beter die knopjes dan mensen of jezelf
Knopjes![]()
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jij hebt onthouden wat ik je verteld had
quote:Ook mooiOp donderdag 28 oktober 2010 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kop zit daar op hee![]()
ik heb deze twee, in repaet en roulatie staan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:ja ik ben verliefd op het laatste nummer en ook op eddie vedder natuurlijkOp donderdag 28 oktober 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook mooiIk ben verslingerd aan Sia
En aan Mark Ronson
quote:Ja hoor, is goedOp donderdag 28 oktober 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Marc?Rijdt jij met Nienke d'r verjaardagsfeestje?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:die eerste is tofOp donderdag 28 oktober 2010 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kop zit daar op hee![]()
ik heb deze twee, in repaet en roulatie staan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor, is goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:als de hemel een geluid zou hebben dan was het tweede nummer
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:die is mooi jaOp donderdag 28 oktober 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
als de hemel een geluid zou hebben dan was het tweede nummer
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
als de hemel een geluid zou hebben dan was het tweede nummer
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Mooi, ST, we hebben geen taxi meer nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:die tekst
quote:Die opmerking over dat ik taxi ga spelen was anders best nuttig. Marijke weet wel waaromOp donderdag 28 oktober 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
Ik klik steeds mis op de smileys omdat er dan weer een nieuwe update is en dat dan floeps in mijn scherm komt, ongevraagd en al
quote:kun je uitzettenOp donderdag 28 oktober 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
Ik klik steeds mis op de smileys omdat er dan weer een nieuwe update is en dat dan floeps in mijn scherm komt, ongevraagd en al
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mooi, ST, we hebben geen taxi meer nodig
Jawel, want JJH.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:ik had hem een tijdje chronisch op repeat staan jaOp donderdag 28 oktober 2010 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
die tekst![]()
mijn sig![]()
ik was daar ik kreeg kippenvel en tranen in mijn ogen
quote:Oh in dat geval: wel een taxi maar nog steeds maar 2 biertjes voor jou MPG
quote:Nee
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Die opmerking over dat ik taxi ga spelen was anders best nuttig. Marijke weet wel waarom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |