quote:jawel he, dat idee kreeg ik ook welOp donderdag 28 oktober 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
zeker handig, en het is echt een aardige gozer
quote:Oeh, dat klinkt wel als iets wat ik niet durfOp donderdag 28 oktober 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Ow wacht de grot...
Ik kreeg er spontaan meniere van. Trappen zoder leuningen en dan 100 meter naar beneden kijken is niet fijn.
Maar het is wel heeeel mooi
quote:Nee
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. De JJH die ik ken komt (hopelijk) niet op FOK! iig
quote:daar dacht ik ook al aan jaOp donderdag 28 oktober 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/jjh
this is the cabdriver
quote:Ja, ik heb hem nu twee keer gemeet.Op donderdag 28 oktober 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel he, dat idee kreeg ik ook wel
quote:Fijn, anders durf ik ook niet bij em in de taxiOp donderdag 28 oktober 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem nu twee keer gemeet.
Toffe vent
quote:Whehehe, t is gewoon serieus een user hierOp donderdag 28 oktober 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/jjh
this is the cabdriver
quote:ik gebruik ze niet vaak hoor
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe, t is gewoon serieus een user hier
quote:KeeOp donderdag 28 oktober 2010 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gebruik ze niet vaak hoor![]()
maar soms ben ik heul huel boos en wordt ik heel onrustig dan moet ik er 1 nemen anders plof ik
quote:Op het gevaar af dat je nooit meer in een taxi wilt: dat weet je toch eigenlijk anders ook nooit van tevoren?Op donderdag 28 oktober 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijn, anders durf ik ook niet bij em in de taxi
quote:Oh, mmmhh... kutOp donderdag 28 oktober 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op het gevaar af dat je nooit meer in een taxi wilt: dat weet je toch eigenlijk anders ook nooit van tevoren?
quote:maar gelukkig heb ik dat vrijwel nooit meerOp donderdag 28 oktober 2010 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KeeJa, ik heb ze nodig om een beetje okee te functioneren in m'n hoofd nu
Maar met meds gaat het echt aanzienlijk beter weer
quote:Ik dacht dat jullie me voor de gek zaten te houden.....
quote:Godverdomme. Nou kan ik elke keer komen opdraven om te rijdenOp donderdag 28 oktober 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op het gevaar af dat je nooit meer in een taxi wilt: dat weet je toch eigenlijk anders ook nooit van tevoren?
quote:Dat is helemaal fijn dat je ze bijna niet nodig hebtOp donderdag 28 oktober 2010 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar gelukkig heb ik dat vrijwel nooit meer![]()
tenzij me iets heel onrechtvaardigs overkomt![]()
ja ik snaps, soms zijn ze even nodig
quote:Nou moe! Heus niet!Op donderdag 28 oktober 2010 23:27 schreef MPG het volgende:
Ik dacht dat jullie me voor de gek zaten te houden.....
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme. Nou kan ik elke keer komen opdraven om te rijden...
quote:je merkt het wel soms aan me hoor maar dan zijn lift knopjes of laptops de sigaarOp donderdag 28 oktober 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is helemaal fijn dat je ze bijna niet nodig hebt![]()
Ja, soms wel en dan is het fijn dat zoiets bestaat
quote:Nee dus... Daar werd ik weggepestOp donderdag 28 oktober 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe! Heus niet!
Hij zit ook in het Zwolle-topic, ik dacht dat je hem daar wel eens zou hebben gezien
quote:Hmhm, MPGeeeheeeeeee? Wij sjitten sjo een beetsje tipsy *hips* in sje zsjtad, kom sjij onjz eventjesz overhalen..op..aan..onder..hihihihi...ophalen? Over een hajf uurtzje isj wel okeej. okeej? Dankzjewel!Op donderdag 28 oktober 2010 23:28 schreef MPG het volgende:
Godverdomme. Nou kan ik elke keer komen opdraven om te rijden...
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
je merkt het wel soms aan me hoor maar dan zijn lift knopjes of laptops de sigaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |