quote:een jaar niet gedronken en dan met Marijke bij Caro Emerald (festivalletje) iets teveel wijntjes drinken
quote:ja kan alleen het versterkt de werking je neemt letterlijk2x zovvel alcohol op, dus oppassen zeker als je net bent begonnen
quote:Nee hoor, JJH is beveiliger
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een jaar niet gedronken en dan met Marijke bij Caro Emerald (festivalletje) iets teveel wijntjes drinken
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik weet dat het dat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ja kan alleen het versterkt de werking je neemt letterlijk2x zovvel alcohol op, dus oppassen zeker als je net bent begonnen
goedkoop dronken wordenDit is de goedkope versie
![]()
Maar ik word altijd goedkoop dronken, dus inderdaad oppassen![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Goedkoop dronken worden in combinatie met goedkope drugs klinkt echt wel als een kick ass 30e verjaardagsfeestjeOp donderdag 28 oktober 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik weet dat het dat isDit is de goedkope versie
![]()
quote:Pick meOp donderdag 28 oktober 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedkoop dronken worden in combinatie met goedkope drugs klinkt echt wel als een kick ass 30e verjaardagsfeestje![]()
Wie gaat er mee?
quote:dokter pezu weet raadOp donderdag 28 oktober 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet dat het dat isDit is de goedkope versie
![]()
quote:Nee hoor, taxichauffeur
quote:Al gedaan, en dankjewelOp donderdag 28 oktober 2010 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
dokter pezu weet raad![]()
tevens is al gefixt ik was je voor, vergeet je eigen post ook niet
quote:Jaaaaa, ik heb z'n nummer
quote:omdat ik ze hier heb liggen met nog een collectie diverse soorten pammetjesOp donderdag 28 oktober 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al gedaan, en dankjewel![]()
En waarom weet jij dat soort dingen eigenlijk?![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat ik ze hier heb liggen met nog een collectie diverse soorten pammetjes
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedkoop dronken worden in combinatie met goedkope drugs klinkt echt wel als een kick ass 30e verjaardagsfeestje![]()
Wie gaat er mee?
quote:zeker handig, en het is echt een aardige gozerOp donderdag 28 oktober 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik heb z'n nummer![]()
Handig!
quote:Ik ga meeOp donderdag 28 oktober 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie gaat er mee?
quote:Nee, BEVEILIGER. Ik ken hem al 25 jaar, ruim, dus ik zal het wel weten hoor
quote:heb je het over Hans ?Op donderdag 28 oktober 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga mee.
[..]
Nee, BEVEILIGER. Ik ken hem al 25 jaar, ruim, dus ik zal het wel weten hoor...
quote:Dat denk ik ook niet. De JJH die ik ken komt (hopelijk) niet op FOK! iigOp donderdag 28 oktober 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan hebben we het niet over dezelfde JJh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |