Dat heb ik nou ook! Ik vond haar gewoon zo'n domme TMF-schreeuwmuts, en een beetje... viezig.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik vind Saar juist wel leuk hierin, daarvoor vond ik het niks.
Ah voor een keer verklapte ze niet alles voor het reclameblokquote:Op donderdag 4 november 2010 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ehm dat verklappen jullie net Tatiana en Saar
Nou ik die heupen van Tatiana wel hoor... sodeknetters...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Saar niet..
Martine of Tatiana ga ik allebei niet missen..
Precies, maar verder maakt het me weinig uit.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Nou ik die heupen van Tatiana wel hoor... sodeknetters...
Maar goed, ik ben dan ook een man.
Akkoordquote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
Precies, maar verder maakt het me weinig uit.
grappig......José........faalhaasquote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
En wie is Chosé waar Saar het over heeft?
Ach, ze zijn allebei niet meer voor Sebastiaan, maar vooralsnog heeft 'ie geen stemmen gehad.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:20 schreef zoem het volgende:
Ah jawel joh, ga nog even stoken voordat je weggaat Martine
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
En wie is Chosé waar Saar het over heeft?
Ze heeft toch gewoon gelijk? Sebastiaan spreekt het ook gewoon uit voor de camera dat hij in werkelijkheid niet zo aardig en sympathiek is als hij doet blijkenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:20 schreef zoem het volgende:
Ah jawel joh, ga nog even stoken voordat je weggaat Martine
Is ook wel zo, maar het gekonkel komt elke keer weer van de Belgenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft toch gewoon gelijk? Sebastiaan spreekt het ook gewoon uit voor de camera dat hij in werkelijkheid niet zo aardig en sympathiek is als hij doet blijken
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:20 schreef Yankee het volgende:
[..]
grappig......José........faalhaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |