abonnement Unibet Coolblue
pi_88078602
Welkom bij:



Opzet:
"Raad Je Plaatje voor Dummies" is een spin off van Raad-je-Plaatje (RJP), het succesnummer van C&H. Ooit begonnen door Seborik, toen Yvonne hier de scepter zwaaide.

"RJP voor Dummies" is een poging om die oorspronkelijke bedoeling van het spelletje weer in ere te herstellen, zonder verder afbreuk te doen aan Raad-je-Plaatje. Een vergeefse poging is het zeker niet gebleken, gezien de grote populariteit van RJP voor Dummies.
Al spoedig gooide RJPvdD hogere ogen dan het origineel (RJP) op het wat reacties betreft tot dan toe kwakkelende C&H forum.

Wat we doen is dus een plaatje zetten, vragen stellen en dan zonder gebruik te maken van mighty Google de naam van het personage raden. De echte diehards in deze tak van sport kunnen dan mee blijven doen met Raad-je-Plaatje en het lekker knus houden. De dommere mensen, onder wie ik mezelf eigenlijk niet reken (maar enfin), kunnen dan hier terecht in "RJP voor Dummies".

enjoy :P

1e amendement: onraadbaar gebleken plaatjes kunnen, desgewenst, te vondeling worden gelegd bij onze goede buren van RJP

een link naar deze openingspost
pi_88078764
wie o wie is deze beroemde tuinkabouter?
pi_88078867
Griet Titulaar
pi_88078875
Hé, een frisse nieuwe user die een plaatje plaatst. Wees welkom Chriet Titulaer.
pi_88079018
dat dit een plaatje is van de heer justin bieber dat weten de meeste wel : echter waardoor kwam dit ondertsaande plaatje deze week in het nieuws? ( met veel schandaal? )

pi_88079044
teveel make-up voor een jongen?
pi_88079332
Hij blijkt toch een meisje te zijn?
pi_88079341
ha nee fout...... niet door teveel make-up en uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord hij heeft een p*emel maar ja hij is pas 13
pi_88079427
Wat is dit? Gaan we ineens plaatjes raden?
En nog 2 op dezelfde pagina zelfs.

Ik vind het niet kunnen. :N
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_88079452
Hij is wel heel erg bijgewerkt met photoshop, trouwens.
pi_88079482
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 20:42 schreef brother52 het volgende:
Wat is dit? Gaan we ineens plaatjes raden?
En nog 2 op dezelfde pagina zelfs.

Ik vind het niet kunnen. :N
Het zijn roerige tijden, brother.
pi_88079563
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 20:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is wel heel erg bijgewerkt met photoshop, trouwens.
ha dat antwoord reken ik goed : boze tongen op internet beweerde deze week dat de foto niet echt was en trucage...echter biebers agancy beweerd dat er iets misgegaan is tijdens het printen maar dat de foto wel degelijk echt is ....groot tumult deze week dus op internet.....
pi_88079664
met welke beroemde muzikant had deze ( actrice en swerelds knapste vrouw na marilin monreo ) een tijd een relatie?

pi_88079748
quote:
10.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het zijn roerige tijden, brother.
Ach ja, het land gaat ook al de vernieling in. Dan kan deze reeks er ook nog wel bij.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_88079874
Hmmm, muzikant. Lenny Kravitz heeft wel meestal een goed oog voor dat soort dames.
pi_88079946
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, muzikant. Lenny Kravitz heeft wel meestal een goed oog voor dat soort dames.
oke je bent close : lenny kravits woont in parijs maar die zoeken we niet.... maar de muzikant die ik zoek woont wel in frankrijk
pi_88079954
quote:
1.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:47 schreef dandybleu het volgende:
met welke beroemde muzikant had deze ( actrice en swerelds knapste vrouw na marilin monreo ) een tijd een relatie?

[ afbeelding ]
Uhm, volgens mij is het nog altijd de bedoeling dat we raden wie/wat er op de plaatjes staan/staat.
Niet dat we vragen over de personen op de plaatjes gaan beantwoorden.

Dat er nu zelfs al 3 plaatjes op 1 pagina staan is al een behoorlijke schok voor mij. Maak het alstublieft niet erger want dat kan mijn therapeut niet aan.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_88080118
Het was misschien inderdaad handiger geweest ons mejuffrouw op de foto te laten raden. Geen idee wie dat is trouwens :D
pi_88080171
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef brother52 het volgende:

[..]

Uhm, volgens mij is het nog altijd de bedoeling dat we raden wie/wat er op de plaatjes staan/staat.
Niet dat we vragen over de personen op de plaatjes gaan beantwoorden.

Dat er nu zelfs al 3 plaatjes op 1 pagina staan is al een behoorlijke schok voor mij. Maak het alstublieft niet erger want dat kan mijn therapeut niet aan.
Jij mist WickedAngel gewoon.
pi_88080220
ha sorry ik ben nieuw hier ik wist niet ....de dame raden mag ook hoor ( maar die is wel werled beroemd in de klassike cinema.... dus voor sommigen makkelijk te raden )
pi_88080270
quote:
6.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Jij mist WickedAngel gewoon.
Dat ook :P
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_88080282
Ik wed dat we die muzikant zo van foto zouden herkennen :+
pi_88080370
Was ze de vriendin van Slash? Die woont toch ook in Parijs?
pi_88080481
Ja, ergens onder een brug toch?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  Trouwste user 2022 donderdag 28 oktober 2010 @ 21:04:24 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_88080503
Goeiemorgen

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')