quote:thanks, denk ook dat ik op een gegeven moment terug ga naar die kleurOp donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wilde eerder niet reageren op je kleur, maar ik vind zwart haar erg mooiEn jou staat het ook
Nog 15 minutes
quote:ik postte door t slotjeOp donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef DarkElf het volgende:
Voor morgen staat er een kippenpotenstoof met chianti op t menu, mooie grote scharrelkippenpoten.liever zo dan elke dag vlees.
quote:Nee hoor. Ik kan best een dagje zonder vlees. Dan eet ik wel vis.Op donderdag 28 oktober 2010 16:43 schreef DarkElf het volgende:
niets mis met af en toe vegetarisch eten. Of ben je er zo eentje die denkt niet zonder vlees te kunnen?
quote:Doe ik ook zo vaak
quote:ik mis ook wel vlees erinOp donderdag 28 oktober 2010 16:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niets mis met af en toe vegetarisch eten. Of ben je er zo eentje die denkt niet zonder vlees te kunnen?
quote:We konden wel zusjes zijnOp donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef DarkElf het volgende:
Voor morgen staat er een kippenpotenstoof met chianti op t menu, mooie grote scharrelkippenpoten.liever zo dan elke dag vlees.
quote:*gromtOp donderdag 28 oktober 2010 16:40 schreef DarkElf het volgende:
Zo eens mijn peterseliedeegje blind bakken. En dan wat rode ui langzaam garen, wijn, honing, tijm, wat rode wijn of appelazijn erbij en p&z en lekker laten inkoken. Gekookte bietjes in partjes erdoor scheppen, wat geitenkaas op de bodem van de taart, bietjesmengsel erover, meer geitenkaas en hoppa de oven in.
quote:lekker maar mis toch altijd wat warms. ben echt gek op warm eten. moet minimaal altijd 's avonds. soms 's middags mag ook. alleen salade vind ik niet leuk. ik wacht wel weer op mijn warme kleffe doorgekookte prakkieOp donderdag 28 oktober 2010 16:55 schreef Tezz het volgende:
Ik ben toch ook maar aan het koken geslagen. Dat is toch wel een stukje gezonder.... Een salade wordt het. Met stukjes biefstuk, champignon, advocado, tomaat en mozerella. En rode ui. En een eenvoudige dressing....
quote:ik wil ook altijd wel graag iets warmsOp donderdag 28 oktober 2010 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker maar mis toch altijd wat warms. ben echt gek op warm eten. moet minimaal altijd 's avonds. soms 's middags mag ook. alleen salade vind ik niet leuk. ik wacht wel weer op mijn warme kleffe doorgekookte prakkie
quote:De bief zal toch wel warm zijn? En de champi's?Op donderdag 28 oktober 2010 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker maar mis toch altijd wat warms. ben echt gek op warm eten. moet minimaal altijd 's avonds. soms 's middags mag ook. alleen salade vind ik niet leuk. ik wacht wel weer op mijn warme kleffe doorgekookte prakkie
quote:Die is mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |