quote:Hahahahahahaha geniale OP
quote:Ja lieve GreysOp donderdag 28 oktober 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je daar dan nu in godsnaam voor eens en altijd eens mee ophouden?
Met het altijd maar negatief interpreteren van wat ik bedoel?![]()
Als dát al bitchen is, dan zal ik je een keer echt bitchen laten zien. Dan weet je voortaan het verschil.
quote:
quote:Me so funny, ik verheugde me er al op, ik wilde zo niet die lapo hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
En nu moet ik echt ff de was aan zetten, anders heb ik geen handdoeken voor mijn baddersessie later! Ik ben niet vooruit te schoppen vanmiddag
quote:
quote:You ain't seen nothing yet!Oh dat bitchen ken ik weldenk ik
![]()
Of bestaat er nog een overtreffende trap
![]()
quote:Whehehehe wij mochten t niet op de natuurlijke manier doen van zijn vriendOp donderdag 28 oktober 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik las trouwens ergens gister nog zo'n heel raar topicvast een nepper overigens.
Een lesbisch stel met een 'type tuinbroek' (stond er echt, niet mijn woorden) en een ongelovelijk gruwelijk lekker mokkel wil zwanger worden. De 'tuinbroek' wil liever met buisjes en eitjes rommelen en de lekkere wil het liever op ouderwetse manier gewoon doen. En ze hadden dan weer een vriend op het oog die haar moest bezwangeren, maar die was dan weer homo ofzo
![]()
Het hele verhaal was te raar voor woorden
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]Thanks.
Want het was gewoon een 'algemeen' bedoelde opmerking, en om dat nog even te verduidelijken stond dieer achter, dat het niet aanvallend was. En jij maakt er weer precies het tegenovergestelde van
![]()
[..]
quote:NoesYou ain't seen nothing yet!
quote:Ja, ik ben jaloers op je! Elies over tha vloeah!Op donderdag 28 oktober 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Me so funny, ik verheugde me er al op, ik wilde zo niet die lapo hebben![]()
Ik ga vanavond ook badderen denk ik.
Want morgen komt Elies![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik ben jaloers op je! Elies over tha vloeah!
Da's nog leuker dan Gordon en Joling!
Oh echt, fuck die was
quote:Hij was homo en het mocht niet van z'n vriend op de ouderwetse manier. Spuit 11Op donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
Maarre, Oh-Oh, die zwanger-wordt-poging met je beste vriend, was hij niet leuk genoeg voor een relatie?en ging je op de old-fashion-way zwanger proberen te worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wil ik gaan paardrijden maar geen puf om uit m'n stoel te komen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
Maarre, Oh-Oh, die zwanger-wordt-poging met je beste vriend, was hij niet leuk genoeg voor een relatie?en ging je op de old-fashion-way zwanger proberen te worden?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe wij mochten t niet op de natuurlijke manier doen van zijn vriend![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom gezellig mee, kunnen wij in bad, kan zij ons painten
quote:Maar hij wilde dus wel?
quote:Oh wij zagen er het probleem niet zo van in.
quote:Elies ook denk ik
quote:Oh dan is het niet zo gek van die vriend danOp donderdag 28 oktober 2010 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wij zagen er het probleem niet zo van in.
Voor hem had ie ook een vriendin hoor
quote:Ik drink doodordinaire koffie en ik hoef niet te etenOp donderdag 28 oktober 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
OMG OMG OMGGGGGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor koffie drink je, en wat wil je dr graag bij, en moet je ook nog avondeten eten?
quote:Jezus, ben jij met alles zo makkelijk???Op donderdag 28 oktober 2010 16:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik drink doodordinaire koffie en ik hoef niet te eten
quote:Dat vermoeden heb ik wel na 1x Elies gezien te hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus, ben jij met alles zo makkelijk???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |