quote:Hahahahahahaha geniale OP
quote:Ja lieve GreysOp donderdag 28 oktober 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je daar dan nu in godsnaam voor eens en altijd eens mee ophouden?
Met het altijd maar negatief interpreteren van wat ik bedoel?![]()
Als dát al bitchen is, dan zal ik je een keer echt bitchen laten zien. Dan weet je voortaan het verschil.
quote:
quote:Me so funny, ik verheugde me er al op, ik wilde zo niet die lapo hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
En nu moet ik echt ff de was aan zetten, anders heb ik geen handdoeken voor mijn baddersessie later! Ik ben niet vooruit te schoppen vanmiddag
quote:
quote:You ain't seen nothing yet!Oh dat bitchen ken ik weldenk ik
![]()
Of bestaat er nog een overtreffende trap
![]()
quote:Whehehehe wij mochten t niet op de natuurlijke manier doen van zijn vriendOp donderdag 28 oktober 2010 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik las trouwens ergens gister nog zo'n heel raar topicvast een nepper overigens.
Een lesbisch stel met een 'type tuinbroek' (stond er echt, niet mijn woorden) en een ongelovelijk gruwelijk lekker mokkel wil zwanger worden. De 'tuinbroek' wil liever met buisjes en eitjes rommelen en de lekkere wil het liever op ouderwetse manier gewoon doen. En ze hadden dan weer een vriend op het oog die haar moest bezwangeren, maar die was dan weer homo ofzo
![]()
Het hele verhaal was te raar voor woorden
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]Thanks.
Want het was gewoon een 'algemeen' bedoelde opmerking, en om dat nog even te verduidelijken stond dieer achter, dat het niet aanvallend was. En jij maakt er weer precies het tegenovergestelde van
![]()
[..]
quote:NoesYou ain't seen nothing yet!
quote:Ja, ik ben jaloers op je! Elies over tha vloeah!Op donderdag 28 oktober 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Me so funny, ik verheugde me er al op, ik wilde zo niet die lapo hebben![]()
Ik ga vanavond ook badderen denk ik.
Want morgen komt Elies![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik ben jaloers op je! Elies over tha vloeah!
Da's nog leuker dan Gordon en Joling!
Oh echt, fuck die was
quote:Hij was homo en het mocht niet van z'n vriend op de ouderwetse manier. Spuit 11Op donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
Maarre, Oh-Oh, die zwanger-wordt-poging met je beste vriend, was hij niet leuk genoeg voor een relatie?en ging je op de old-fashion-way zwanger proberen te worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wil ik gaan paardrijden maar geen puf om uit m'n stoel te komen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
Maarre, Oh-Oh, die zwanger-wordt-poging met je beste vriend, was hij niet leuk genoeg voor een relatie?en ging je op de old-fashion-way zwanger proberen te worden?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe wij mochten t niet op de natuurlijke manier doen van zijn vriend![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom gezellig mee, kunnen wij in bad, kan zij ons painten
quote:Maar hij wilde dus wel?
quote:Oh wij zagen er het probleem niet zo van in.
quote:Elies ook denk ik
quote:Oh dan is het niet zo gek van die vriend danOp donderdag 28 oktober 2010 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wij zagen er het probleem niet zo van in.
Voor hem had ie ook een vriendin hoor
quote:Ik drink doodordinaire koffie en ik hoef niet te etenOp donderdag 28 oktober 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
OMG OMG OMGGGGGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor koffie drink je, en wat wil je dr graag bij, en moet je ook nog avondeten eten?
quote:Jezus, ben jij met alles zo makkelijk???Op donderdag 28 oktober 2010 16:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik drink doodordinaire koffie en ik hoef niet te eten
quote:Dat vermoeden heb ik wel na 1x Elies gezien te hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus, ben jij met alles zo makkelijk???
quote:Nah, das nie waar hoor, hij weet heus wel dat ik geen concurrentie ben, want dan zou ie sowieso meteen met mij getrouwd zijn ipv met hem.Op donderdag 28 oktober 2010 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dan is het niet zo gek van die vriend dandie was natuurlijk bang dat hij dan toch meer van de vrouwen was
![]()
quote:Ze eet zelfs koekjes uit urnenOp donderdag 28 oktober 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Zijn verschillende smaakjes quiche wacht ik vis even een quote uit het Slank topic;
quote:Ik alleen morgen nog
quote:Zal ik hem eerst even proeven?Op donderdag 28 oktober 2010 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Mag ik het recept van die laatste?
Ik hou eigenlijk niet zo van quiche, zo vet en machtig , maar die klinkt wel lkkr!
quote:Nooooooooo fokking way, morgen heb ik EliesOp donderdag 28 oktober 2010 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik alleen morgen nog
Morgen heb ik 3 kinderen, vanaf 3, lenen iemand?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal ik hem eerst even proeven?
Dan zet ik hem daarna hier neer
quote:
quote:OpetenOp donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
Wat ga je met drie quiches tegelijk doen dan Ml?
quote:Oh ja, nou, dan kun je dus echt wel morgen meekomenOp donderdag 28 oktober 2010 16:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb bijna veekeesjun!
Nog één dagje. En dan een week uitslapen
quote:Ik ben om kwart over zes thuis van het werk morgen.Op donderdag 28 oktober 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, nou, dan kun je dus echt wel morgen meekomen![]()
![]()
Ik vind quiche ook altijd echt heel machtig, ben dr snel klaar mee meestal.
Of klein beetje quiche, veel salade
quote:Die komt ook pas na dr werkOp donderdag 28 oktober 2010 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben om kwart over zes thuis van het werk morgen.
Als ik dan nog naar jou moet, dan is Elies al haast weer weg denk ik
quote:Oh het is maar 2,5 uur rijden zie ik net, valt reuze mee!
quote:Ja, zeurkont!Op donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh het is maar 2,5 uur rijden zie ik net, valt reuze mee!
In de spits worden dat er misschien 4, maar kniesoor!
quote:Elies zal ook wel via Almere gaan, dan ben jij er eerder hoorOp donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh het is maar 2,5 uur rijden zie ik net, valt reuze mee!
In de spits worden dat er misschien 4, maar kniesoor!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Elies zal ook wel via Almere gaan, dan ben jij er eerder hoor
quote:Meestal gaat ze over Zeeland.Op donderdag 28 oktober 2010 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Elies zal ook wel via Almere gaan, dan ben jij er eerder hoor
quote:Ze gaat toch ook via Maastricht naar jou?
quote:YupsOp donderdag 28 oktober 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
quote:Oh my
quote:Gewoon komen; ik wacht wel tot je er bent. Kunnen we terug samen rijden (met jouw Smartje in mijn kofferbak)Op donderdag 28 oktober 2010 16:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben om kwart over zes thuis van het werk morgen.
Als ik dan nog naar jou moet, dan is Elies al haast weer weg denk ik
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef ElisaB het volgende:
Ow, by the way: ik ga gewoon in een rechte streep naar.... waar woont jouw huis ook al weer ongeveer?
quote:Ow, moooie stad (denk ik; nooit geweestOp donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt echt geen idee he!
MAASTRICHT!!!
quote:Ik dacht dat je me ging bellen nogOp donderdag 28 oktober 2010 16:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, moooie stad (denk ik; nooit geweest)
Praat jij ook zó?
quote:Fijn, dan kunnen we elkaar in elk geval verstaanOp donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht dat je me ging bellen nog![]()
Maar nee, ik praat best ABN.
quote:Wel ééns... 100 jaar geleden toen we met Circis Sarasani rondtrokken, maar ik heb niets van de stad gezien.Ben je hier echt nog nooit geweest????????
quote:Doen we.Als het niet koud en vies is , doen we dan een avondwandeling met de honden door het centrum?
Tis zoooooooo mooi hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had de scoop kunnen hebben
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:11 november?
quote:Deze was wel heel aardig en in het echt niet zo als op die foto, ik vond haar wel mooi en classyOp donderdag 28 oktober 2010 17:23 schreef Greys het volgende:
Zijn vorige ex was toch knapper dan zijn huidige ex
quote:
quote:Ik wilde eerste maximumleeftijd doen maar dat vond ik zielig voor jou
quote:Daar moet je mee uitkijken, met zulke uitspraken.Op donderdag 28 oktober 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik wilde eerste maximumleeftijd doen maar dat vond ik zielig voor jou
quote:KAP EENS MET DAT GEBITCH!Op donderdag 28 oktober 2010 17:53 schreef APK het volgende:
[..]
Daar moet je mee uitkijken, met zulke uitspraken.
quote:VerrassingOp donderdag 28 oktober 2010 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Elies, je weet toch wel dat Maes zaterdag pas komt, dus dat het dan geen triootje wordt he![]()
Of breng je een verrassingsact mee?
quote:Vanuit zakelijk oogpunt wil ik héél graag weten welke winkel dat is geweestOp donderdag 28 oktober 2010 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, zn naam onthouden en een klacht ingediend. Maar sowieso ga ik eens kijken op internet, want ze zitten in de finale voor de beste winkel wedstrijd van hun regio ofzo, en dat vind ik heel onterecht (onveilig, klantonvriendelijk enzo), dus dat kan ik best even laten weten
quote:We kunnen wel even een poging doen de 6e. Volgens mij worden dat énige kindjesOp donderdag 28 oktober 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, ik wil dan ook graag zwanger zijn zonder enge ziektes enzo he, dus ik zou niet met iedereen zomaar het bed in duiken
quote:Albert Heijn...Op donderdag 28 oktober 2010 17:58 schreef ElisaB het volgende:
Vanuit zakelijk oogpunt wil ik héél graag weten welke winkel dat is geweestPM misschien
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:53 schreef APK het volgende:
[..]
Daar moet je mee uitkijken, met zulke uitspraken.
quote:Dat dus
quote:Elandsgracht?Op donderdag 28 oktober 2010 18:00 schreef tombolafan het volgende:
Albert Heijn...Die waar APK graag komt
quote:Zal wel aan jou liggen dan, tegen mij zijn ze altijd vriendelijk.Op donderdag 28 oktober 2010 18:00 schreef tombolafan het volgende:
Albert Heijn...Die waar APK graag komt
quote:Nee.Op donderdag 28 oktober 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
APK, heb je die met dat vogeltje en de sneeuw al gezien?
quote:Dan kom ik vast op onmogelijke tijdenOp donderdag 28 oktober 2010 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Zal wel aan jou liggen dan, tegen mij zijn ze altijd vriendelijk.![]()
Nee, serieus, ik vind ze daar echt vriendelijk en je staat binnen 5 minuten weer buiten.
Wat vind je daar onveilig dan?
quote:Ik vind 5 minuten nog lang voor een mandje vol met 1 magnetronmaaltijd een sixpack AH PilsenerOp donderdag 28 oktober 2010 18:03 schreef APK het volgende:
[..]
Zal wel aan jou liggen dan, tegen mij zijn ze altijd vriendelijk.![]()
Nee, serieus, ik vind ze daar echt vriendelijk en je staat binnen 5 minuten weer buiten.
Wat vind je daar onveilig dan?
quote:Bon! En hoe laat moeten we ongeveer gaan om die chaos aan te treffen
quote:Oh, zo kijk ik idd niet.Op donderdag 28 oktober 2010 18:05 schreef tombolafan het volgende:
Dan kom ik vast op onmogelijke tijdenmaar altijd als ik er ben dan staat minstens de helft van de paden vol met karren, en als er dan brand uit zou breken ofzo komt nooit iedereen levend buiten denk ik
Maar ik heb een supermarktverleden ook hoor, en wij kregen dan echt op ons lazer als we dat deden, misschien kijk ik er anders naarDe caissieres vind ik altijd wel lief namelijk
quote:Ik was er vandaag om een uur of half drieOp donderdag 28 oktober 2010 18:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bon! En hoe laat moeten we ongeveer gaan om die chaos aan te treffen
quote:Al lag er alleen een druif in mijn mandje, als er lange rijen zijn sta je niet binnen 5 minuten buiten.Op donderdag 28 oktober 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind 5 minuten nog lang voor een mandje vol met 1 magnetronmaaltijd een sixpack AH Pilsener
quote:Cooool! Ik zal er eens werk van makenOp donderdag 28 oktober 2010 18:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik was er vandaag om een uur of half drie
quote:Ik ben ook wel eens bij die tegenover de WesterkerkOp donderdag 28 oktober 2010 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, zo kijk ik idd niet.
En de hoofddoekjes vind ik idd vriendelijker dan bij de gemiddelde AH.
Ook wel handig dat de bedrijfsleidster zo duidelijk aanwezig is, als je een klacht hebt ofzo.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cooool! Ik zal er eens werk van maken
quote:Echt?Op donderdag 28 oktober 2010 18:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cooool! Ik zal er eens werk van maken
quote:Doe jij dat voor je werk dan?Op donderdag 28 oktober 2010 18:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Onderzoekje, rapportje, briefje, hoofdkantoor
quote:Die is wel een beetje Tom en Jerry-achtig.
quote:Ik kan het niet netter zeggen dan: nee, dat doe ik niet, dat laat ik doenOp donderdag 28 oktober 2010 18:15 schreef tombolafan het volgende:
Doe jij dat voor je werk dan?
Ik zat er zelf ook echt over te denken om naar het hoofdkantoor te schrijven maar dat vond ik zo overdreven
quote:Moet je wel eerst zelf gaan kijken, ik vind het namelijk de beste AH van de wereld.Op donderdag 28 oktober 2010 18:14 schreef ElisaB het volgende:
Onderzoekje, rapportje, briefje, hoofdkantoor
quote:Will do. Twee onderzoekjes, twee rapportjesOp donderdag 28 oktober 2010 18:18 schreef APK het volgende:
Moet je wel eerst zelf gaan kijken, ik vind het namelijk de beste AH van de wereld.![]()
En stuur dan ook een team naar de Westerstraat, daar ligt gewoon de VPRO-gids van drie weken geleden in het rek en de rijen staan soms tot aan het eind van de paden, da's pas gevaarlijk.
quote:Ja maar jij kijkt dus naar andere dingenOp donderdag 28 oktober 2010 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je wel eerst zelf gaan kijken, ik vind het namelijk de beste AH van de wereld.![]()
En stuur dan ook een team naar de Westerstraat, daar ligt gewoon de VPRO-gids van drie weken geleden in het rek en de rijen staan soms tot aan het eind van de paden, da's pas gevaarlijk.
quote:Maar dat is toch eigenlijk bij bijna elke supermarkt in Amsterdam? Je kunt er maar op één manier uit en dat is via de kassa's...Op donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
Ja maar jij kijkt dus naar andere dingen
Ik heb daar echt een keer gelopen dat ik dacht: als er nu brand is moet ik als de sodemieter die kinderen uit de buggy sjorren en rennend met ze, anders zijn we er geweest
quote:Oh, hehe.Op donderdag 28 oktober 2010 18:19 schreef ElisaB het volgende:
Will do. Twee onderzoekjes, twee rapportjes
quote:Geen idee hoe dat werkt, maar ze zullen toch ook echt wel een nooduitgang moeten hebben. Voor zover ik ben ingelicht moet elk openbaar gebouw minimaal twee uitgangen hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef APK het volgende:
Maar dat is toch eigenlijk bij bijna elke supermarkt in Amsterdam? Je kunt er maar op één manier uit en dat is via de kassa's...
quote:Nee joh, die heeft ook wel een nooduitgangOp donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dat is toch eigenlijk bij bijna elke supermarkt in Amsterdam? Je kunt er maar op één manier uit en dat is via de kassa's...
quote:Oh Elies...Op donderdag 28 oktober 2010 18:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Will do. Twee onderzoekjes, twee rapportjes
quote:BedanktOp donderdag 28 oktober 2010 18:40 schreef tombolafan het volgende:
Quiche = topic kill
Ik ga off, tot vanavond misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Hihi nu heb ik de neiging de tv aan te zetten maar nee ik loop eff met de champiquiche naar de burenOp donderdag 28 oktober 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
![]()
Ptwish ratelt al 12 minuten non-stop over dat ze zo blij is dat haar hondje weer terug is na een week.
Na al dat geratel roept ze ineens 'Oh en mag ik ff wat zeggeh....?' en ratelt weer verder.
Ik hou d'r van
quote:Hoi Ing!Op donderdag 28 oktober 2010 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Tombo...
Ik vroeg hetzelfde bij de C1000; of de vakkenvullert de kar ff aan de kant wilde zetten.
"Uiteraard mevrouw"
Zoooo vriendelijk he? Die Frieschen![]()
Hallo allemaal trouwens
quote:Ja bij Boulevard. Zag net dát stukje.Op donderdag 28 oktober 2010 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Elies, maakte jij echt vandaag die vlop pas open????
Jeetje, de zelfbeheersing![]()
Boodschappen zijn binnen, laat dat weekend maar beginnen![]()
Waar was Patries bij, bij BLV???
Ben wel blij dat het beest terecht is, waar wassie nou en wie is dr nu stinkend rijk dan?????
quote:Ik vind het een heerlijke mutsOp donderdag 28 oktober 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
Ze was wel op dreef. Want de heren (Erik de Zwart ipv Albert, samen met Humberto) namen haar nogal in de zeik. Tenminste, die pisten in hun broek van het lachen toen ze na een oneindig geklets zei 'Ja mag ik ff wat zegguhhhh'. Maar daarna vroegen ze of ze nu weer moest poseren, na dat betalen van die 10.000 euro. Dat hoefde niet, zei ze.
En ik betaal wel voor mijn hondje, maar ik laat niet betalen voor mijn poesje!
Waarop De Zwart enigszins geschrokken zei 'Oh, je hebt wel goed geluisterd' Want zoiets had hij over haar gezegd. Maar ze zei dat ze de media nou eens lekker had kunnen gebruiken voor het vinden van haar hondje. Dat ze zelfs vrede had gesloten met Evert Santegoeds om hem maar mee te laten zoeken
quote:Uit de buurt blijven met jouw bloterikjesOp donderdag 28 oktober 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Elies, waar kan ik jouw poesjes blij mee maken dan?
quote:Gaat die ook naar DTH dan?Op donderdag 28 oktober 2010 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uit de buurt blijven met jouw bloterikjes
Ik moet zeker voor ML iets meenemen?
quote:Geen idee, maar ze woont hier vlakbij (ergens), dus dan is ie in elk geval al weer een stuk dichterbijOp donderdag 28 oktober 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Gaat die ook naar DTH dan?
Dan geef ik je zeker weten een badjasje mee!
Zal dr zo een in de was pleuren, die hele la rook muf, ze hebben te veel kleren , die krengen
quote:Gewoon, kvin je liev!Op donderdag 28 oktober 2010 19:06 schreef Muis006 het volgende:
Elies, waar had ik dat aan te danken?
quote:Oh nee ik wil helemaal niks gek, je komt al helemaal hierheen, en ik heb alleen maar koffie en wat lekkersOp donderdag 28 oktober 2010 20:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze woont hier vlakbij (ergens), dus dan is ie in elk geval al weer een stuk dichterbij
Dus, ik ga morgen naar oh-ohVoor jou heb ik ook iets (tenminste, nu nog niet, maar als het meezit strakjes wel
)
quote:Zeg het maarOp donderdag 28 oktober 2010 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, wanneer kom je bij mij koffiedrinken?
quote:Noteer je ook supermarkten waar het brood ever en altijd op is na 16h?
quote:Yups, mits ze brood garanderen tot na 16:00Op donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
Noteer je ook supermarkten waar het brood ever en altijd op is na 16h?
quote:Oh maar Oh-oh past ie wel?Op donderdag 28 oktober 2010 20:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze woont hier vlakbij (ergens), dus dan is ie in elk geval al weer een stuk dichterbij
Dus, ik ga morgen naar oh-oh![]()
Voor jou heb ik ook iets (tenminste, nu nog niet, maar als het meezit strakjes wel)
quote:Mwahh ik meen me te herinneren dat de AH daar reclame mee maak(-te)Op donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, mits ze brood garanderen tot na 16:00
quote:Da's een eindje rijden iddOp donderdag 28 oktober 2010 20:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg het maar
Niet morgen hoor. Want Brabant, Limburg, Friesland, Brabant op vrijdagavond is me net iets teveel...
quote:Heyyy sexyman, heb je een foto alleen op Be2?
Ik zag je profiel en in mijn ogen zie ik je sexy man.
Misschien kunnen we een beetje contact met u opnemen?
Mijn naam is Ada. Ik ben 28 jaar oud. Ik woon in de Tsjechische Republiek.
Ik zoek een partner voor sex en misschien kon je hen, tenzij je natuurlijk niet wilt.
Dus, uw reactie? Ik wacht... Ada.
Hier is mijn foto.
quote:Ik neem 'm wel mee; kijken we daarna wel verderOp donderdag 28 oktober 2010 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
Oh maar Oh-oh past ie wel?
Ze is flinker dan je chiwallies hé?
En Elies ik kom hem wel bij je ophalen hoor dan
quote:Ik maak van de week even een checklist en dan zal ik het eens uitzoeken! Waar is het volgens jou steeds op?Op donderdag 28 oktober 2010 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
Mwahh ik meen me te herinneren dat de AH daar reclame mee maak(-te)
quote:Maak me gekOp donderdag 28 oktober 2010 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's een eindje rijden idd![]()
Je komt maar een keer....krijg je van mij ook wat lekkers
quote:Numansdorp ik mag duimen als er nog 1 brood ligt of 2 halfjes die uiteraard duurder zijn dan 1 brood.Op donderdag 28 oktober 2010 20:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik maak van de week even een checklist en dan zal ik het eens uitzoeken! Waar is het volgens jou steeds op?
quote:Vooral deze zin intrigeert me:Op donderdag 28 oktober 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik moet me nu echt gaan scheren
In mijn mailbox:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Wat zou het betekenenIk zoek een partner voor sex en misschien kon je hen, tenzij je natuurlijk niet wilt.
quote:Hijs van de nakies, ik denk dat dat wel past, want je kan m met die band natuurlijk een stuk losser maken.Op donderdag 28 oktober 2010 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh maar Oh-oh past ie wel?
Ze is flinker dan je chiwallies hé?
En Elies ik kom hem wel bij je ophalen hoor dan
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik moet me nu echt gaan scheren
In mijn mailbox:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik neem 'm wel mee; kijken we daarna wel verder
quote:CheckOp donderdag 28 oktober 2010 20:27 schreef Ml-etje het volgende:
Numansdorp ik mag duimen als er nog 1 brood ligt of 2 halfjes die uiteraard duurder zijn dan 1 brood.
quote:Hmm, ik wil het ook weten, waar woont ze?Op donderdag 28 oktober 2010 20:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooral deze zin intrigeert me:
[..]
Wat zou het betekenen
quote:Als ie niet past geef ik hem wel aan de buuf van een stukje verder die werkt in een dierenasiel volgens mij.Op donderdag 28 oktober 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs van de nakies, ik denk dat dat wel past, want je kan m met die band natuurlijk een stuk losser maken.
Ik geef dr een mee , als ie niet past mik je m maar weg
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
CheckPakken we die ook even mee. Leuk voor een compleet overzicht!
Ze zullen blij zijn met jullie bij AH
quote:Doe jij even leuk contact opnemen, dan begin ik te paintenOp donderdag 28 oktober 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
Elies, ik zou d'r ff contact mee opnemen en d'r doen, als ik jou was.
En er daarna een paint van maken voor ons!
quote:en dan gaan ze daar een arm hondje in een kinderbadje frotten?Op donderdag 28 oktober 2010 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ie niet past geef ik hem wel aan de buuf van een stukje verder die werkt in een dierenasiel volgens mij.
quote:Doe ik datOp donderdag 28 oktober 2010 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
je mag ook hier langs komen
gezellig.
Enne dat scheren, doe maar dan maakt mijn Mr zich nog niet direct zorgen
quote:Een arm gewassen hondje?Op donderdag 28 oktober 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
en dan gaan ze daar een arm hondje in een kinderbadjes frotten?
quote:Heb je die nagels gezienOp donderdag 28 oktober 2010 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, ik wil het ook weten, waar woont ze?
Breng dr morgen ff mee joh
quote:Ja maar dan die emmer met schoonmaakmiddelOp donderdag 28 oktober 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Bonje met de buren, mensen die de politie aan de deur kregen omdat ze last hadden van het behangen en het stuccen.
Hij hoorde de rollen behang af rollen
quote:En dan zijn het zulke bejaardenOp donderdag 28 oktober 2010 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja maar dan die emmer met schoonmaakmiddeldat doe je niet.
quote:Jaja je doelt op teveel zichtbare krassen zeker.Op donderdag 28 oktober 2010 20:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je die nagels gezienIk bedoel: die van mij zijn soms lang (maar nu ff niet, want ik ben gisteren weer eens aan de gitaar gegaan), maar dit wil ik echt niet in mijn buurt hoor
quote:Nou die wil je toch ook niet in je muts hebben hangen, zichtbaar of nietOp donderdag 28 oktober 2010 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaja je doelt op teveel zichtbare krassen zeker.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
Jaja je doelt op teveel zichtbare krassen zeker.
quote:Kijk, dat bedoel ikOp donderdag 28 oktober 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
Nou die wil je toch ook niet in je muts hebben hangen, zichtbaar of niet
quote:Ik snap je.
quote:Beetje is wat anders dan ditOp donderdag 28 oktober 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik vind een beetje nagels in je rug wel lekker eigenlijk hoor![]()
quote:Dat weet ik niet
quote:Oh jeetje die gaat van leerOp donderdag 28 oktober 2010 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Mijn god wat een snertstinkbejaarden zijn dat
quote:Die jongelui zijn vast ook geen schatjes maar ik kan zo inzien hoe die ouwe zeiksnollen die mensen het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen
quote:Die oudjes hebben enorme vooroordelen zeg.Op donderdag 28 oktober 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die jongelui zijn vast ook geen schatjes maar ik kan zo inzien hoe die ouwe zeiksnollen die mensen het bloed onder de nagels vandaan kunnen halen
quote:Ja zeg ze kon gaan fietsen.Op donderdag 28 oktober 2010 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Wat een takkewijf die ouwe, jezus, daar smeet ik ook nog wel wat door de ruit denk ik.
Moet ze ook nog excuses maken, dat heeft ze net ook al gezegd.
quote:Dito. Wat zijn we toch een provinciaaaaaaaaltjesOp donderdag 28 oktober 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet ik nietIk heb tot nu toe alleen nog maar mannennagels gehad
quote:Daat zeg je twee belangrijke dingen: een beetje en rug!Op donderdag 28 oktober 2010 20:49 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik vind een beetje nagels in je rug wel lekker eigenlijk hoor![]()
quote:Dat kan in de loop van 6 november zomaar anders zijnOp donderdag 28 oktober 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
Dat weet ik nietIk heb tot nu toe alleen nog maar mannennagels gehad
quote:Het gaat goedkomenOp donderdag 28 oktober 2010 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap je.
Mijnes zijn vanmiddag netjes gevijld![]()
quote:Iedereen heeft toch wel eens gezoend met een vrouw (of spoor ik niet helemaalOp donderdag 28 oktober 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Dito. Wat zijn we toch een provinciaaaaaaaaltjes
Ik heb wel eens met een vrouw gezoend, maar daar kwamen geloof ik geen nagels aan te pas
quote:Zo sneu, ze heeft het geld niet om die badkamer te laten doen en zij blijven zieken en zeiken.Op donderdag 28 oktober 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Wat een takkewijf zeg, echt, de politie de hele tijd langs laten gaan om niks, en dat wijf denkt dat ze alles weet over die jongelui, oh man, ik geloof echt dat ik die mensen es goed bang zou gaan maken met net niks hoor
quote:Waar zie jij dat?
quote:En die ouwe kut "ik kan niks met dat mens"Op donderdag 28 oktober 2010 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo sneu, ze heeft het geld niet om die badkamer te laten doen en zij blijven zieken en zeiken.
quote:Nou gewoon. Wat er ook gebeurt: je nagels zitten goed
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daat zeg je twee belangrijke dingen: een beetje en rug!
[..]
Dat kan in de loop van 6 november zomaar anders zijn
[..]
Ik ga goedkomen
quote:Ja, zo ben ikOp donderdag 28 oktober 2010 21:04 schreef ElisaB het volgende:
Of ben je stiekem aan het chickenen. Bang dat ik je aanrand
quote:Neeeeeeeeee, ik ben helemaal niet bang voor jou, gekkerdOp donderdag 28 oktober 2010 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou gewoon. Wat er ook gebeurt: je nagels zitten goed
Of ben je stiekem aan het chickenen. Bang dat ik je aanrand
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeeeee, ik ben helemaal niet bang voor jou, gekkerd![]()
Vlindertjes heb ik![]()
![]()
quote:Ik dacht serieus dat zo ongeveer iedereen dat wel eens had gedaan. Maar dat slaat natuurlijk ook nergens op, want waarom zou iedereen dat doen....Ik heb trouwens echt nog nooit getongd met een vrouw![]()
Maar goed, ik heb verder vast wel een boel gedaan wat Greys nog nooit gedaan heeft
quote:Whoopie, joehoe, hi-ierrrrrOp donderdag 28 oktober 2010 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
Dat vrijkousje hier ziet mijn Mr opstaan en draait meteen haar pasgewassen buikje de lucht in
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Dan is het goed
Ik moet lachen
[..]
Ik dacht serieus dat zo ongeveer iedereen dat wel eens had gedaan. Maar dat slaat natuurlijk ook nergens op, want waarom zou iedereen dat doen....
quote:Nah, als ik er morgen toch ben, kunnen we het wel ff proberen; heb je dat ook weer gehadOp donderdag 28 oktober 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Het is echt nog nooit in me opgekomen om dat es te doen
quote:QueOp donderdag 28 oktober 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Sugar zijn evenwicht is net zo beroerd als zijn arrrrrticulatie
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, als ik er morgen toch ben, kunnen we het wel ff proberen; heb je dat ook weer gehad
quote:Moet je in een jurkje tot boven de knie gaan. Val je zeker opOp donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef Barbaaf het volgende:
Morgen 'n feestje, thema is "dress to impress", ik hoop maar dat ze een beetje impressed zijn als ik voor de verandering 'ns een jasje en een shirt aan heb. Komen wel een hoop mooie vrouwen verwacht ik
quote:Dat zal toch zeker wel idd, zoveel lijken we nou óók weer niet op elkaarOp donderdag 28 oktober 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens echt nog nooit getongd met een vrouw![]()
Maar goed , ik heb verder vast wel een boel gedaan wat Greys nog nooit gedaan heeft
quote:Whahahaha zie mijn post van netOp donderdag 28 oktober 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal toch zeker wel idd, zoveel lijken we nou óók weer niet op elkaar
Ik ben ook wel eens met een elastiekje aan mijn benen van een hijskraan gesprongen. Dat was ook maar eenmalig, meer dan zatEn dat zoenen met een vrouw ook. Denk ik.
quote:Eventjes heb ik een kilt overwogenOp donderdag 28 oktober 2010 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je in een jurkje tot boven de knie gaan. Val je zeker op
quote:Ja!Op donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Que
Je praat raar GreesHeb je weer Red Bull gedronken?
quote:BhoewahahahahahaOp donderdag 28 oktober 2010 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie het een beetje in de categorie bungijumpen, parachutespringen, bergbeklimmen, vierdaagse lopen, waterskieën, marathons rennen, op een kameel door de sahara trekken, diepzeeduiken etc etc.
Allemaal vast keigaaf, maar niet voor mij
quote:Ik probeer het liever eerst en bepaal daarna of het wel of niet iets voor me is.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bhoewahahahahaha
Ik verwachtte als laatste zin serieus "Allemaal vast keigaaf, maar ik durf het niet!"
Zoenen met een vrouw vergelijken met bungijumpen, parachutespringen, bergbeklimmen, vierdaagse lopen, waterskieën, marathons rennen, op een kameel door de sahara trekken, diepzeeduiken; schat, ik zeg niet doen. Het kan alleen maar tegenvallen
quote:Jij bent meer van het vallen en opstaan?Op donderdag 28 oktober 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer het liever eerst en bepaal daarna of het wel of niet iets voor me is.
Jij kent jezelf gewoon veel beter dan dat ik mezelf ken denk ik
quote:Ow dat is stoer! Stiekem zou ik het wel een keer willen doen, maar ik vrees dat ik halverwege omhoog al in mijn broekje geplast zal hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Dat zal toch zeker wel idd, zoveel lijken we nou óók weer niet op elkaar
Ik ben ook wel eens met een elastiekje aan mijn benen van een hijskraan gesprongen. Dat was ook maar eenmalig, meer dan zatEn dat zoenen met een vrouw ook. Denk ik.
quote:Brrr beide vind ik veel te eng.Op donderdag 28 oktober 2010 21:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow dat is stoer! Stiekem zou ik het wel een keer willen doen, maar ik vrees dat ik halverwege omhoog al in mijn broekje geplast zal hebben
Maar ik ga binnenkort wel weer eens iets uitdagends doen. Vanwege de kick achteraf. Misschien nog maar eens een keer de MRI
quote:
quote:Ik hou wel van zoenen, maar niet met iedereen. Ow, dat is natuurlijk logisch, maar .... nou ja; lamaar! Het onderwerp zoenen met vrouwen hebben we gehad. Next!Op donderdag 28 oktober 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik hou trouwens echt serieus helemaal niet zo heel erg van zoenen
quote:Als je overal vol in dook zou je dat soort dingen wel proberen toch?Op donderdag 28 oktober 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent meer van het vallen en opstaan?
Ik duik overal vol in maar ga liever niet op mn bek
quote:Owwwwwwww! Dnak je wel voor deze verhelderende toelichting. Ik word er blij vanOp donderdag 28 oktober 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
Ja!
Maar het heeft er wellicht ook mee te maken dat ik Expeditie Robinson kijk en niet naar kijvende burenHet kind van Sugar heet Ebenezer, dat wilde ik je ook nog even meegeven.
quote:rtl 4Op donderdag 28 oktober 2010 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En over wie hebben we het nu weer
quote:Ik snap je, zoenen kan wel heel lekker zijn, maar ik was nooit zo iemand die maar met allemaal jongens ging staan bekken hoorOp donderdag 28 oktober 2010 21:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hou wel van zoenen, maar niet met iedereen. Ow, dat is natuurlijk logisch, maar .... nou ja; lamaar! Het onderwerp zoenen met vrouwen hebben we gehad. Next!
quote:Je hoeft toch ook geen snol te zijn om zoenen kei-lekker te vinden?Op donderdag 28 oktober 2010 21:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap je, zoenen kan wel heel lekker zijn, maar ik was nooit zo iemand die maar met allemaal jongens ging staan bekken hoor
quote:Ik proef altijd alles en ik vind dat dan ook allemaal wel lekker,Op donderdag 28 oktober 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je overal vol in dook zou je dat soort dingen wel proberen toch?
Mijn nieuwsgierigheid wint het soms van mijn verstand. En zelfs dat bungeejumpen viel reuze mee (alleen het laten vallen zelf, geheel tegen je natuur in jezelf in de diepte laten vallen vrijwillig, dat was walgelijk) maar toen ik eenmaal het elastiek voelde vond ik het geweldig. Alleen één keer is dan zat, want dan is mijn nieuwsgierigheid bevredigd.
Bij sommige dingen wint mijn verstand het gelukkig hoor, ik zou bv geen krokodillenogen gaan eten omdat ik zo nieuwsgierig ben hoe ze smaken. Godzijdank
quote:Ik zou best nog heel veel willen, maar ik sta mezelf een beetje in de weg af en toe. Los daarvan wint mijn verstand niet echt heel vaak. Ik vind het wel wat hebben om zo af en toe eens wat mee te maken. Vroeger overigens enthousiaster dan de laatste 10 jaar.Op donderdag 28 oktober 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Als je overal vol in dook zou je dat soort dingen wel proberen toch?
Mijn nieuwsgierigheid wint het soms van mijn verstand. En zelfs dat bungeejumpen viel reuze mee (alleen het laten vallen zelf, geheel tegen je natuur in jezelf in de diepte laten vallen vrijwillig, dat was walgelijk) maar toen ik eenmaal het elastiek voelde vond ik het geweldig. Alleen één keer is dan zat, want dan is mijn nieuwsgierigheid bevredigd.
Bij sommige dingen wint mijn verstand het gelukkig hoor, ik zou bv geen krokodillenogen gaan eten omdat ik zo nieuwsgierig ben hoe ze smaken. Godzijdank
quote:Ik vind het niet keilekker.Op donderdag 28 oktober 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook geen snol te zijn om zoenen kei-lekker te vinden?
quote:Het hoeft niet, maar het helpt welOp donderdag 28 oktober 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Je hoeft toch ook geen snol te zijn om zoenen kei-lekker te vinden?
quote:Doe ff de zender erbij vermelden jaOp donderdag 28 oktober 2010 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil die brede bank van dat jonge stel !
quote:Je vindt álles lekker? Hm nee, ik echt niet. Ik ben geen lastige eter, maar er zijn toch zat dingen die ik gewoon letterlijk niet te eten vindOp donderdag 28 oktober 2010 21:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik proef altijd alles en ik vind dat dan ook allemaal wel lekker,
quote:Ik zou minder snel bij de drie wildvreemde mannen in de taxi springen in het buitenland.Maar ik denk wel altijd net ff na, en dingen die ik echt eng vind of die gevaarlijk kunnen zijn sla ik soms wel es over.
Ik ben wel het type dat in het buitenland bij drie wildvreemde mannen in een taxi springt om ergens in een donkere steeg een tattoo te laten zetten door een man die geen woord Engels spreekt
quote:Ik vertrouw dan op mijn haast nooit falende mensenkennis , en het liep goed af, met een gratis tattooOp donderdag 28 oktober 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vindt álles lekker? Hm nee, ik echt niet. Ik ben geen lastige eter, maar er zijn toch zat dingen die ik gewoon letterlijk niet te eten vind
[..]
Ik zou minder snel bij de drie wildvreemde mannen in de taxi springen in het buitenland.
Dan liever aan een elastiek van een hijskraan
quote:Ja gaaf hé die banken?Op donderdag 28 oktober 2010 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil die brede bank van dat jonge stel !
quote:Vind je het ook niet keilekker met iemand met wie het wel goed klikt beksgewijs gezien?Op donderdag 28 oktober 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het niet keilekker.
Ik heb zelfs vriendjes gehad waar ik dr niks mee aan vond, dat gelebber
quote:JA!Op donderdag 28 oktober 2010 21:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwaar? Met dat hoge stemmetje van hem? Hi hi
quote:Ja echt, waar koop je die?????????Op donderdag 28 oktober 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja gaaf hé die banken?
ff snel douchen voor cherso voorbij komt
quote:Ik kan wel ff voor je bellenOp donderdag 28 oktober 2010 21:29 schreef oh-oh het volgende:
JA!
Kun je hem ff regelen als derde persoon morgen?
quote:Ik heb al zo vaak een enorme faal gehad met mijn mensenkennis dat ik daar niet meer op vertrouwOp donderdag 28 oktober 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vertrouw dan op mijn haast nooit falende mensenkennis , en het liep goed af, met een gratis tattoo![]()
quote:Als ik het me goed herinner was het iets van EbbaniezaaahOp donderdag 28 oktober 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoals hij het uitspreekt zal het wel als Uhbiezer ofzo klinken
quote:Again rtl 4Op donderdag 28 oktober 2010 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe ff de zender erbij vermelden ja
quote:Bel rtlOp donderdag 28 oktober 2010 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt, waar koop je die?????????
quote:TussendoorOp donderdag 28 oktober 2010 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan wel ff voor je bellen
Weet je wat? Dan zorg ik tussendoor wel voor de hapjes en de drankjes
quote:Oh dat valt me dan nóg meeOp donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner was het iets van Ebbaniezaaah
quote:Met de b en en n heeft hij ook niet zoveel moeite volgens mij
quote:Stoeah!Op donderdag 28 oktober 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:
Oeh Greys, er ligt een bom naast ons hotel![]()
ons hotel, hihi![]()
quote:Ja nou, ik ben blij dat ze 'm weghalen
quote:Oh jij bent echt liefOp donderdag 28 oktober 2010 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan wel ff voor je bellen
Weet je wat? Dan zorg ik tussendoor wel voor de hapjes en de drankjes
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak een enorme faal gehad met mijn mensenkennis dat ik daar niet meer op vertrouw
quote:Please doOp donderdag 28 oktober 2010 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik eens wat vertellen over vroegah?
quote:Ik had vroegah een vriendinnetje en die wilde altijd jonge kaas. In elk geval erna, maar soms ook tussendoor. En ik dan in mijn blootje naar beneden om blokjes kaas te snijden
quote:Goed verhaal ElisaB.....Op donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef ElisaB het volgende:
Ik had vroegah een vriendinnetje en die wilde altijd jonge kaas. In elk geval erna, maar soms ook tussendoor. En ik dan in mijn blootje naar beneden om blokjes kaas te snijden
quote:Hahahahaha wat is dat nou voor een malle afwijkingOp donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had vroegah een vriendinnetje en die wilde altijd jonge kaas. In elk geval erna, maar soms ook tussendoor. En ik dan in mijn blootje naar beneden om blokjes kaas te snijden
quote:Ik heb wel ooit een huis gekocht dat ik nog nooit in het echt gezien had. Maar dat verhaal is bekendOp donderdag 28 oktober 2010 21:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Naja, vroeger deed ik dus vaak zulke dingen.
Met vreemden op vakantie, gewoon in Engeland bij mensen gaan wonen zonder ze te kennen en zo, nooit ergens spijt van gehad
quote:Ware liefdeOp donderdag 28 oktober 2010 21:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Ja, hallo.... je moet het wel in perspectief zien natuurlijkOp donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef Muis006 het volgende:
[b]Goed[/b] is nou niet het eerste woord dat bij me opkomt.
quote:inspireeeeeerendOp donderdag 28 oktober 2010 21:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed is nou niet het eerste woord dat bij me opkomt.
quote:Goed voor je ego dusOp donderdag 28 oktober 2010 21:39 schreef Goodbye het volgende:
Oh oh ChersoooIk voel me ineens uitermate intelligent
quote:No more cheeseblokjes tijdens de daad, das een goeie lesOp donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tjsa
Ik denk dat ik ondertussen heb bijgeleerd
quote:Ook geen kauwgom. Nóg een betere lesOp donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
No more cheeseblokjes tijdens de daad, das een goeie les
quote:Bwehehehehehehehehe das een tamelijk onnodige tip, maar ok, sommige mensen moeten dat eerst ervaren, dan pas geloven heOp donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook geen kauwgom. Nóg een betere les
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Waar was toen ik 22 jaar geleden die tip heel erg hard had kunnen gebruikenOp donderdag 28 oktober 2010 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Bwehehehehehehehehe das een tamelijk onnodige tip, maar ok, sommige mensen moeten dat eerst ervaren, dan pas geloven he![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Endattegebedanktzetdatwitte!Op donderdag 28 oktober 2010 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Chico is vervelend...
Ik heb hem beloofd dat ie morgenavond een heerlijke bumrub krijgt van tante Elies, dat widdegeda, Eliesje!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar was toen ik 22 jaar geleden die tip heel erg hard had kunnen gebruiken
quote:Het was gelukkig ook de tijd van Benbits (da's van voor jouw tijd denk ik, maar we vraten ze met pákken tegelijk)
quote:Aaaaaaw jij houdt toch wel van zachte kale billen om te wrijven?
quote:Zeg hou eens op?Op donderdag 28 oktober 2010 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedenk net dat mn stalker volgens mij serieus uit jouw durp komt Elies
quote:Gewoon doorslikkenOp donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Serieus, ik meen hetOp donderdag 28 oktober 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg hou eens op?
Dat is me te dichtbij
quote:Joe are f*cking kiddin' me rightOp donderdag 28 oktober 2010 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedenk net dat mn stalker volgens mij serieus uit jouw durp komt Elies
quote:Ik shit je niet.Op donderdag 28 oktober 2010 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joe are f*cking kiddin' me right
We hebben hier wel een serieuze crimineel
quote:Een vrouw. De kauwgom (mijn kauwgom) hebben we eruit moeten knippen. Op zich niet zo'n probleem, maar ik ben die nacht bijna dood gegaan van het lachen en de verkering was bijna per ommegaande uitOp donderdag 28 oktober 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Was dat met een man of met een vrouw?
quote:Whahahahahahaaha geniaalOp donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een vrouw. De kauwgom (mijn kauwgom) hebben we eruit moeten knippen. Op zich niet zo'n probleem, maar ik ben die nacht bijna dood gegaan van het lachen en de verkering was bijna per ommegaande uit
Té erg
quote:Ow mên, wat een moeilijke zinOp donderdag 28 oktober 2010 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
De pasgetrouwde excollega die vreemd ging met mijn andere ex collega terwijl ik de maand ervoor nog trouwfoto's zat te kijken van haar woonde daar ook, fijn durrep is dat.
quote:Ik zou ook zwaar in een deuk liggenOp donderdag 28 oktober 2010 21:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een vrouw. De kauwgom (mijn kauwgom) hebben we eruit moeten knippen. Op zich niet zo'n probleem, maar ik ben die nacht bijna dood gegaan van het lachen en de verkering was bijna per ommegaande uit
Té erg
quote:Nee die had ze bij zichzelf geknipt met bijsnoeienOp donderdag 28 oktober 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou ook zwaar in een deuk liggen
maarre... Was dat van die paint met die winkelhaak na het knippen?
quote:Zie je het voor je? Dat je stééds erger moet lachen. Dat je er echt bijna in blijft. En dat je betere helft van dat moment steeds woester wordt. Ow, ow, ow...Op donderdag 28 oktober 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou ook zwaar in een deuk liggen
maarre... Was dat van die paint met die winkelhaak na het knippen?
quote:HeerlijkOp donderdag 28 oktober 2010 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie je het voor je? Dat je stééds erger moet lachen. Dat je er echt bijna in blijft. En dat je betere helft van dat moment steeds woester wordt. Ow, ow, ow...
Nog steeds als ik eraan denk krijg ik de slappe lach
quote:Ik zag 'm van de week nog. Echt een hele rare paint was datOp donderdag 28 oktober 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Nee die had ze bij zichzelf geknipt met bijsnoeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |