quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:51 schreef joppie_saus het volgende:
Nja, toen was het meer zijn idee. Helaas miste zij toen wel de nachtbus en kon ik der taxi betalen
quote:Alleen de lijn Haren - Station - Grote Markt - UMCG - Sontweg - EuroborgOp vrijdag 29 oktober 2010 20:36 schreef welkominspace het volgende:
bestaat de citybus nog? ik zie ze nooit meer
quote:zijn dat nu ook niet van die grote bussen geworden?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen de lijn Haren - Station - Grote Markt - UMCG - Sontweg - Euroborg
En op zaterdag Hoogkerk - A-Kerk - Hoogkerk
quote:Dat waren al grote bussen. Dat kleine busje dat door het centrum reed is wel verdwenen.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zijn dat nu ook niet van die grote bussen geworden?
quote:dat kleine busje ben ik vaak tegenaan geklapt met de fietsOp vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat waren al grote bussen. Dat kleine busje dat door het centrum reed is wel verdwenen.
quote:ben ik de enige die deze strijd altijd had met dat busje of hebben meer mensen dit probleem gehad?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was lijn 23 die naar de Zaanstraat ging.
quote:belooft niet veel goeds gok ik....Op vrijdag 29 oktober 2010 20:51 schreef Albert86 het volgende:
Zostraks een WTF-momentje gehad. Was ik aan het hardlopen en kom ik op een gegeven moment door het Noorderplantsoen, staat er bij de vijver een groep mensen op skates, met veel lampjes en dingen en verkleed in (Halloween??)pakken.
Was ook echt een groep van zo'n 25/30 man
quote:Ninja-edit. En was dat niet weer gewoon Vindicat of ander sv-gezeik? 31 okt is Halloween, toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:51 schreef Albert86 het volgende:
Zostraks een WTF-momentje gehad. Was ik aan het hardlopen en kom ik op een gegeven moment door het Noorderplantsoen, staat er bij de vijver een groep mensen op skates, met veel lampjes en dingen en verkleed in (Halloween??)pakken.
quote:hoezoOp vrijdag 29 oktober 2010 20:53 schreef Oneself het volgende:
Muhahaaaa, de koffie-liefhebbers gaan me zo haten.
quote:Groepje debieltjes wat altijd op vrijdag gaat skaten, alleen nu verkleed.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:51 schreef Albert86 het volgende:
quote:Friday Fun Skate dusOp vrijdag 29 oktober 2010 20:51 schreef Albert86 het volgende:
quote:Ik zit straks in De Zolder!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:56 schreef welkominspace het volgende:
krijg nu ook wel zin in een bakkie.
denk dat ik nog ff naar de coffeeshop ga om er een te doen.![]()
heb een fucking drukke dag gehad
quote:vrijdag avond ga ik de stad niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |