quote:Ja man alles is de schuld van MTVOp donderdag 28 oktober 2010 15:05 schreef BasEnAad het volgende:
Ja, dat is het resultaat van zenders als MTV en de clipjes van rappers. Echt te triest voor woorden.
Bezit is niet alles.
Vrouwen zijn geen hoeren.
Geweld is niet leuk.
quote:Geeft ze alleen maar streetcred.Op donderdag 28 oktober 2010 15:08 schreef Pakspul het volgende:
Gewoon ze in het been schieten en doorgaan met je leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Het helpt natuurlijk wel mee aan de verspreiding van dat achterlijke gedrag.Op donderdag 28 oktober 2010 15:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja man alles is de schuld van MTV
quote:Dan trap je ze verrot en laat ze in de goot liggen waar ze mogen wegrotten naast de ratten. Dat levert geen streetcredit op.Op donderdag 28 oktober 2010 15:09 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Geeft ze alleen maar streetcred.
quote:Ik ga godverdomme toch ook niet over straat rennen en 'kamehameha' roepen?
quote:Toen DBZ nog een hype was heb ik genoeg kinderen dat zien doen.Op donderdag 28 oktober 2010 15:13 schreef Pakslaag het volgende:
Ik denk dat MTV er een beetje mee te maken heeft, maar kom op? Hoe fucking dom ben je als je dingen ga na doen wat in een videoclip gebeurt? Ik ga godverdomme toch ook niet over straat rennen en 'kamehameha' roepen?
quote:Je voelt je aangesproken?
quote:Ik moet wel om meer mensen lachen.Op donderdag 28 oktober 2010 15:20 schreef heloef het volgende:
Ik noem ze altijd guppiegangsters van die zielepootjes met hun broek rond hun knieen ik moet zo om ze lachen.
quote:Nee ik zag op me oude school wel eens rennen op de les te halen moet ze om de haverklap hun broek optrekken en ging er vaak eentje op zijn bek.Op donderdag 28 oktober 2010 15:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik moet wel om meer mensen lachen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |