quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:29 schreef Rave_NL het volgende:[..]
Ik doelde niet direct op jou, maar eerder op een vent uit het natres-topic die was gezakt voor zijn sporttest, bijna een jaar later een hertest deed en nog lager scoorde..
Maar ik had de SC even vluchtig doorgelezen, en meende gelezen te hebben dat je net je eerste krachttraining achter de rug had en dat het resultaat je tegen viel..
Nou ben ik misschien een lompe boer maar als je maanden lang je stinkende best doet om aangenomen te worden zodat je een kans krijgt om jezelf te bewijzen, waarom ben je dan niet tegelijkertijd zo gaan trainen dat je zeker kon weten dat je geen deksel op je neus kreeg??
Misschien lullig, misschien hard maar ik geef jou hetzelfde advies als die knakker daar, een cluster voor een opleiding is slechts een richtlijn, geen persoonlijk plafond waar je doorheen kan, waarom zou je genoegen nemen met de minimum?
Ik probeer je een beetje op te fokken, je te laten bewijzen dat je het écht wilt, en als dit is waar je 100% voor wilt gaan moet je dan voor 120% gaan..
Altijd 110% voor jezelf en als je dan nog 10% extra kan geven om mij te kakken te zetten kan ik dat alleen maar aanmoedigen!

Laat ik eerst even zeggen dat ook al doelde je in 1e instantie niet op mij, het was wel een reactie waar mijn naam (door EllaN) in voorkwam. Dus best logies dat ik mij aangesproken voelde.
Daarbij meende ik te weten dat ik genoeg kracht bezat voor de cluster en alleen mijn conditie nog op pijl moest brengen. Dat ik mij hier zwaar in vergist heb is duidelijk geworden en bij de fysieke keuring kwam ik een klein stukje te kort bij kracht.
Ik kan niet uitleggen hoeveel teleurstelling dit brengt bij mij en heb hierom uiteraard de nodige tranen laten vloeien!
Maar ik kan zeker zeggen en met name op de keuring en tijdens het hardlopen om te trainen ik altijd voor de volle 120% (zoals jij zegt) ben gegaan. Het is voor mij wel of niet snap je

.
Goed, hoe het zo gelopen is, ik ben nog steeds zwaar teleurgesteld en ben welliswaar gister begonnen met krachttrainen en ik zal mijzelf net zo hard opwerken voor januari wanneer ik terug mag komen voor de fysieke keuring.
En ja, je bent een botte klootzak... maar stiekem mag ik je wel