SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ga maar dan.Op donderdag 28 oktober 2010 09:59 schreef NBT het volgende:
Godverreeeedommmmeee! .... Wat een kut dag.. mag ik naar huis!?
quote:heeel goed!Op donderdag 28 oktober 2010 10:13 schreef Lutte het volgende:
Morgen jongens!!
Zal ik eens wat vertellen? Ik heb een 8 voor mijn SE Engels!!!!!!!!!
quote:nouja ik zal niet zeggen dat het goed gaat!Op donderdag 28 oktober 2010 10:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!
En gaat met jou ook alles goed? Je moet niet huilen NBT!
quote:Door de zure appel heenbijten!!Op donderdag 28 oktober 2010 10:18 schreef NBT het volgende:
[..]
nouja ik zal niet zeggen dat het goed gaat!![]()
Heb eigenlijk nu al een enorme bagger baal dag! Maar gelukkig is het morgen weekend, moet gewoon ff doorbijten...
quote:Ja, beetje afleiding enzoo!Op donderdag 28 oktober 2010 10:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Door de zure appel heenbijten!!
Gelukkig is daar FOK! en GRTDOJW voor.
quote:Haha, ja.Op donderdag 28 oktober 2010 10:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, beetje afleiding enzoo!Afreageren!
En met hartjes spelen!
![]()
![]()
quote:Ohwja, nog altijd niks gehoord???Op donderdag 28 oktober 2010 10:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ja.
Goede OP ook!!
Ik lig hier met een lieve poezel op bed en ben gelukkig de heel middag/vooravond weg, en dan is er morgen kans op R&P-nieuws!
quote:Wat goed van je Engels!!!Op donderdag 28 oktober 2010 10:13 schreef Lutte het volgende:
Morgen jongens!!
Zal ik eens wat vertellen? Ik heb een 8 voor mijn SE Engels!!!!!!!!!
quote:Nee, een FA heeft nog geen tijd gehad, maar ik snap het ook wel want voor R&P moeten ze gewoon echt de allerbeste kiezen en dat kost tijd. Ondertussen staat er telkens 'Re' of 'Netsplitter' in de MyAT, en dan staat er iets van 'gezellighed!
quote:Dat is nog even spannend dus!Op donderdag 28 oktober 2010 10:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, een FA heeft nog geen tijd gehad, maar ik snap het ook wel want voor R&P moeten ze gewoon echt de allerbeste kiezen en dat kost tijd. Ondertussen staat er telkens 'Re' of 'Netsplitter' in de MyAT, en dan staat er iets van 'gezellighed!' of 'we hebben nieuws' met in een spoiler 'ik word het niet'. En hevige discussies over leeftijd, maar zowel Netsplitter als Re hebben nog een keer gezegd dat dat niet uitmaakt dus ik blijf nog even hopen!
En dankje HT, wat leuk dat jij mij complimentjes geeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |