SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ga maar dan.Op donderdag 28 oktober 2010 09:59 schreef NBT het volgende:
Godverreeeedommmmeee! .... Wat een kut dag.. mag ik naar huis!?
quote:heeel goed!Op donderdag 28 oktober 2010 10:13 schreef Lutte het volgende:
Morgen jongens!!
Zal ik eens wat vertellen? Ik heb een 8 voor mijn SE Engels!!!!!!!!!
quote:nouja ik zal niet zeggen dat het goed gaat!Op donderdag 28 oktober 2010 10:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!
En gaat met jou ook alles goed? Je moet niet huilen NBT!
quote:Door de zure appel heenbijten!!Op donderdag 28 oktober 2010 10:18 schreef NBT het volgende:
[..]
nouja ik zal niet zeggen dat het goed gaat!![]()
Heb eigenlijk nu al een enorme bagger baal dag! Maar gelukkig is het morgen weekend, moet gewoon ff doorbijten...
quote:Ja, beetje afleiding enzoo!Op donderdag 28 oktober 2010 10:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Door de zure appel heenbijten!!
Gelukkig is daar FOK! en GRTDOJW voor.
quote:Haha, ja.Op donderdag 28 oktober 2010 10:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, beetje afleiding enzoo!Afreageren!
En met hartjes spelen!
![]()
![]()
quote:Ohwja, nog altijd niks gehoord???Op donderdag 28 oktober 2010 10:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ja.
Goede OP ook!!
Ik lig hier met een lieve poezel op bed en ben gelukkig de heel middag/vooravond weg, en dan is er morgen kans op R&P-nieuws!
quote:Wat goed van je Engels!!!Op donderdag 28 oktober 2010 10:13 schreef Lutte het volgende:
Morgen jongens!!
Zal ik eens wat vertellen? Ik heb een 8 voor mijn SE Engels!!!!!!!!!
quote:Nee, een FA heeft nog geen tijd gehad, maar ik snap het ook wel want voor R&P moeten ze gewoon echt de allerbeste kiezen en dat kost tijd. Ondertussen staat er telkens 'Re' of 'Netsplitter' in de MyAT, en dan staat er iets van 'gezellighed!
quote:Dat is nog even spannend dus!Op donderdag 28 oktober 2010 10:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, een FA heeft nog geen tijd gehad, maar ik snap het ook wel want voor R&P moeten ze gewoon echt de allerbeste kiezen en dat kost tijd. Ondertussen staat er telkens 'Re' of 'Netsplitter' in de MyAT, en dan staat er iets van 'gezellighed!' of 'we hebben nieuws' met in een spoiler 'ik word het niet'. En hevige discussies over leeftijd, maar zowel Netsplitter als Re hebben nog een keer gezegd dat dat niet uitmaakt dus ik blijf nog even hopen!
En dankje HT, wat leuk dat jij mij complimentjes geeft!
quote:Mitochondriën enzo?Op donderdag 28 oktober 2010 10:42 schreef honkeytonk het volgende:
Blèèèègh! Ik ben nu biologie aan het makenStom vak
Met al dat spul op celniveau! Ik word er niet goed van
quote:Zet gewoon je advanced powers in, dan weet je alles!Op donderdag 28 oktober 2010 10:42 schreef honkeytonk het volgende:
Blèèèègh! Ik ben nu biologie aan het makenStom vak
Met al dat spul op celniveau! Ik word er niet goed van
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zet gewoon je advanced powers in, dan weet je alles!
sorry flauw grapje, ik kon het niet laten
quote:Ik moest lachen.Op donderdag 28 oktober 2010 10:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zet gewoon je advanced powers in, dan weet je alles!
sorry flauw grapje, ik kon het niet laten
quote:Dat ja, en met die basen, triplets, codonnen, aminozuren en al die shit.. Veel te ingewikkeldOp donderdag 28 oktober 2010 10:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
En wij moesten dat voor afgelopen proefwerk ook herhalen, HT, wat een drama. En dan ook al die rijken erbij.
En opbouw DNA is toch met die eiwitten en RNA en m-RNA en t-RNA toch?
quote:Die triplets zijn echt om te huilen!! En startcodon/stopcodon las ik standaard overheen!! Maar zit jij dan in de vierde?Op donderdag 28 oktober 2010 10:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat ja, en met die basen, triplets, codonnen, aminozuren en al die shit.. Veel te ingewikkeld
quote:Ja, hoezo? Ik ben een extreem late leerlingOp donderdag 28 oktober 2010 10:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die triplets zijn echt om te huilen!! En startcodon/stopcodon las ik standaard overheen!! Maar zit jij dan in de vierde?
quote:Ik hoor trouwens ook in de 5e te zitten, maar ik was in groep 3 voor zo ongeveer 7 maanden in het ziekenhuis gelegen, dus toen heb ik die over moeten doenOp donderdag 28 oktober 2010 10:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Ik ben een extreem late leerling
quote:Haha, ik dacht dat je in de vijfde zat.Op donderdag 28 oktober 2010 10:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoor trouwens ook in de 5e te zitten, maar ik was in groep 3 voor zo ongeveer 7 maanden in het ziekenhuis gelegen, dus toen heb ik die over moeten doen
quote:Het was meer het feit dat de artsen ook heel lang ruzie maakten, het waren meerdere dingen, kinkhoest, maar ze dachten allemaal (behalve 1) dat het iets anders was, en een soort astma, maar daar ben ik nu overheen gegroeidOp donderdag 28 oktober 2010 10:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat je in de vijfde zat.Maar zeven maanden in het ziekenhuis klinkt nogal erg?
quote:Okay, al veel meegemaakt in je korte leventje dan!!Op donderdag 28 oktober 2010 11:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het was meer het feit dat de artsen ook heel lang ruzie maakten, het waren meerdere dingen, kinkhoest, maar ze dachten allemaal (behalve 1) dat het iets anders was, en een soort astma, maar daar ben ik nu overheen gegroeidEn doordat ik dat allemaal heb meegemaakt, word ik (bijna) nooit meer ziek
Dat is nog wel een voordeel
quote:Ik vind het altijd wel chill, een rustige SCOp donderdag 28 oktober 2010 11:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, al veel meegemaakt in je korte leventje dan!!
En vrijwel nooit ziek zijn is fijn! Ik ben echt meteen *ploef* ziek.
Er moeten wat meer mensen naar de GRTDOJW komen!!
quote:Haha, dan is het wel te volgen. (De NB echt niet.)Op donderdag 28 oktober 2010 11:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel chill, een rustige SCDat lijkt me echt vervelend, dat heeft mijn zus ook, die is supervaak ziek en verkouden en griep en alles
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat weet jij dondersgoed, gewoon even stoppen nouIk heb ook gevoelens hoor!
quote:Dat over dat stalkboekje, klinkt sarcastisch, maar ik heb het gevoel dat je dat serieus bijhoudt!Op donderdag 28 oktober 2010 11:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dan is het wel te volgen. (De NB echt niet.)
En je hebt ook nog een zus...
( * Lutte noteert het in haar stalkboekje. )
quote:Haha, nee hoor. Zal ik iets verklappen? Ik vergeet zelfs van iedereen hoe die heet! Ik weet het van Chinless, Snaavel, Ploertendoder, Michhas en BunnyCookii, en degenen die hun naam als username hebben. Ik ben echt een drama met namen!!Op donderdag 28 oktober 2010 11:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat over dat stalkboekje, klinkt sarcastisch, maar ik heb het gevoel dat je dat serieus bijhoudt!
quote:Weet je ook niet meer hoe ik heet?Op donderdag 28 oktober 2010 11:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. Zal ik iets verklappen? Ik vergeet zelfs van iedereen hoe die heet! Ik weet het van Chinless, Snaavel, Ploertendoder, Michhas en BunnyCookii, en degenen die hun naam als username hebben. Ik ben echt een drama met namen!!
quote:Coen?Op donderdag 28 oktober 2010 11:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet je ook niet meer hoe ik heet?Ik weet nog wel hoe jij heet
quote:Tuurlijk! Ik heet Maarten en ik kom uit Friesland!Op donderdag 28 oktober 2010 11:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Coen?
Edit: Onee, Maarten natuurlijk!!
quote:Haha, Laura. Maar wat was het dan?Op donderdag 28 oktober 2010 11:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
BijnaJij was Laura toch? Of Lauren
![]()
Nee, ik denk toch Laura!
Ik weet wel hoe Michhas niet heet
quote:Tjaa... Ik PM het wel, als ik mijn naam hier zeg, weten 2 users meteen wie ik wasOp donderdag 28 oktober 2010 11:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, Laura. Maar wat was het dan?
quote:Is goed!Op donderdag 28 oktober 2010 11:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tjaa... Ik PM het wel, als ik mijn naam hier zeg, weten 2 users meteen wie ik was
quote:Omdat ik helemaal niet weet wat ik verkeerd doe!
quote:Niet huilen, dan moet ik ook huilenOp donderdag 28 oktober 2010 11:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Omdat ik helemaal niet weet wat ik verkeerd doe!
quote:Ik doe normaaaaaaaal!Op donderdag 28 oktober 2010 11:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet huilen, dan moet ik ook huilen
Maar wel even normaal doen graag.
quote:Je hoeft niet gelijk zo te schreeuwen hoor, i'm right here
quote:Ik schreeuw niet, en ik snap er geen fok van waar je het over heb!Op donderdag 28 oktober 2010 11:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk zo te schreeuwen hoor, i'm right here
Gewoon even stoppen nou, alsjeblieft, ik wil niet meer zo
quote:Goedemorgen Micha!Op donderdag 28 oktober 2010 11:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk zo te schreeuwen hoor, i'm right here
Gewoon even stoppen nou, alsjeblieft, ik wil niet meer zo
quote:Weet ikOp donderdag 28 oktober 2010 11:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik schreeuw niet, en ik snap er geen fok van waar je het over heb!
quote:Hey appie
quote:Moet ik je bij je naam noemen meneertje? Vertel is! Wat is er nou???
quote:Je weet mijn naam niet eensOp donderdag 28 oktober 2010 11:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Moet ik je bij je naam noemen meneertje? Vertel is! Wat is er nou???
quote:PM!Op donderdag 28 oktober 2010 11:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je weet mijn naam niet eens
Er is niks, ik wil gewoon dat er even normaal gedaan wordt hier! Ik schiet weer helemaal vol als ik het zeg
quote:Ik vertel je naam in PM, ik wil hem niet zomaar hier openbaar zetten!Op donderdag 28 oktober 2010 11:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over in die PM
quote:Jij vertelt een naam in PM, niet mijn naamOp donderdag 28 oktober 2010 11:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik vertel je naam in PM, ik wil hem niet zomaar hier openbaar zetten!
quote:Dat is wel jou naam!Op donderdag 28 oktober 2010 11:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij vertelt een naam in PM, niet mijn naamhoe kom je daar in godsnaam bij
quote:ja, blablablaOp donderdag 28 oktober 2010 11:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oke, dan welals jij dat graag wilt, dan is dat mijn naam
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam mijn tracerenSTALKER!
quote:Waarom ga je mijn naam dan traceren
quote:Ik ben je naam allang vergetenOp donderdag 28 oktober 2010 11:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom ga je mijn naam dan tracerenTevens weten Lutte en honkeytonk mijn echte naam ook, dus het maakt weinig uit of je hem weet of niet, als je het had gevraagd had ik het je gewoon verteld
voornaam natuurlijk...
quote:Wat?
quote:Bartholomeus de DerdeOp donderdag 28 oktober 2010 11:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben je naam allang vergeten
quote:Ik niet!!Op donderdag 28 oktober 2010 11:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben je naam allang vergeten
quote:Ohwwwww gaan we zo doen!?
quote:Je bent wel mooi Michhas.Op donderdag 28 oktober 2010 11:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik probeerde hetzelfde met jouw naam, check waar ik uit kom:
http://nbt.hyves.nl/
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 12:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vind je me nog steeds vervelend?
quote:TuurlijkOp donderdag 28 oktober 2010 12:01 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu wij Michhas zijn hyves hebben, heeft hij meteen zijn profielfoto veranderd
quote:Je hebt wel een goede muzieksmaak!Op donderdag 28 oktober 2010 12:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
TuurlijkHeb al maanden niks meer met hyves gedaan, bedacht het me net ineens
Inbox: 56
quote:Over welk nummer gaat het?Op donderdag 28 oktober 2010 12:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je hebt wel een goede muzieksmaak!
quote:Nas, Monkey Mafia en Daft Punk spraken mij wel aanOp donderdag 28 oktober 2010 12:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Over welk nummer gaat het?Ze zijn trouwens allemaal fucking vet
quote:Oh ik dacht dat je die youtube dingen daar onder bedoeldeOp donderdag 28 oktober 2010 12:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nas, Monkey Mafia en Daft Punk spraken mij wel aan
quote:NeeOp donderdag 28 oktober 2010 12:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je die youtube dingen daar onder bedoelde
quote:Ik mis je nu al!Op donderdag 28 oktober 2010 12:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik krijg nog wat van jou, etterbakkie
quote:Wat wil je van me hebben dan?
quote:NBT
quote:Aaahhjohhh, ik heb hem toch ook geraden!
quote:It's so unfairOp donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Aaahhjohhh, ik heb hem toch ook geraden!
quote:je heb hem al in je pm
quote:grrmmppffflllOp donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh ik zat maar te kutten hoor, ik kan er toch niks mee
quote:oke, eerst ff pauze..Op donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kom dan maar hierheen, dan gaan we biertjes drinken en MW2 doen
quote:Middag
quote:Lan party?Op donderdag 28 oktober 2010 12:59 schreef lipjes het volgende:
zo met de katten naar de dierenarts, en dan inpakken voor de lan
quote:Jezus hoe hou je het vol?Op donderdag 28 oktober 2010 13:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
van vrijdag 3 tot zondag 5 gamen
quote:Ik denk een krat met energydrink, en masturbatie.Op donderdag 28 oktober 2010 13:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jezus hoe hou je het vol?![]()
quote:Nice man, waar is het?Op donderdag 28 oktober 2010 12:59 schreef lipjes het volgende:
zo met de katten naar de dierenarts, en dan inpakken voor de lan
quote:Energydrink, energypillen, cafeinepillen en bierOp donderdag 28 oktober 2010 13:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jezus hoe hou je het vol?![]()
quote:hehehe kan je ook foto's maken voor ons?Op donderdag 28 oktober 2010 13:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Energydrink, energypillen, cafeinepillen en bier
quote:Ja hoor, komt goedOp donderdag 28 oktober 2010 13:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
hehehe kan je ook foto's maken voor ons?het is altijd mooi om zoiets te zien
je heb zeker ook een leuke gecasemodde kast?
quote:Drachten, friesland
quote:Aah! Het prachtige Friesland! Doe de groeten aan geavanceerde kracht!Op donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja hoor, komt goed
en valt wel mee.
heb een big-tower met 2x 25cm fans e.d.
en totaal 7 of 8 terabyte aan harddisk ruimte
Maar misschien inderdaad mn neon er weer eens terug inbouwen
[..]
Drachten, friesland
quote:JezusOp donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja hoor, komt goed
en valt wel mee.
heb een big-tower met 2x 25cm fans e.d.
en totaal 7 of 8 terabyte aan harddisk ruimte
Maar misschien inderdaad mn neon er weer eens terug inbouwen
[..]
Drachten, friesland
quote:Ik ben twaalfOp donderdag 28 oktober 2010 13:12 schreef Michhas het volgende:
Ooit ook een keer gedaan toen ik twaalf was, was echt vet
quote:denkt wel hoorOp donderdag 28 oktober 2010 13:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
JezusIk zal mijn specs eens opnoemen
CPU: Intel Core 2 Quad Q8300 (@2,5 GHz)
RAM 4Gb DDR2
GFX: Nvidia Gforce 9400GT 1GB
HDD: 2TB
Zou met mijn systeempje goed mee kunnen draaien?
quote:lekker gegeten?
quote:Goed zo
quote:Haaai
quote:Goed hoor
quote:Alvast veel plezier lipjes enneh: pics heOp donderdag 28 oktober 2010 15:18 schreef lipjes het volgende:
Nou auto is uitgemest, zo de pc inpakken
quote:die komen er wel.Op donderdag 28 oktober 2010 15:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Goed hoor
[..]
Alvast veel plezier lipjes enneh: pics he
quote:verveelde jij je ook zo?Op donderdag 28 oktober 2010 15:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Goed hoor
[..]
Alvast veel plezier lipjes enneh: pics he
quote:Ik neem even een kijkjeOp donderdag 28 oktober 2010 15:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
die komen er wel.
webcam is er ook al
www.thereality.nl
quote:Dat valt best meeOp donderdag 28 oktober 2010 15:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
verveelde jij je ook zo?
quote:haha na een half uur kwam eindelijk de 1e klant een keerOp donderdag 28 oktober 2010 15:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik neem even een kijkje
[..]
Dat valt best mee
quote:op het werk......... ITOp donderdag 28 oktober 2010 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat voor werk doe je?of verveel je je thuis?
quote:mja daar ben ik weeer...Op donderdag 28 oktober 2010 15:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
altijd goed voor enige verveelmomenten
quote:ja op mn werk kan ik niet fokken hoe erg ik me ook verveelOp donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef NBT het volgende:
Dat is lief van je!
Jij gewoon thuis aan het vervelen dan?
quote:Oh dat zei je al ja!Op donderdag 28 oktober 2010 15:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja op mn werk kan ik niet fokken hoe erg ik me ook verveel
quote:ja ik vermaak me ook wel want ik FOK!Op donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Oh dat zei je al ja!
Thuis niks te doen? Hmm, ik vermaak me altijd wel als ik thuis ben...
quote:Met SBS6 toch?Op donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Oh dat zei je al ja!
Thuis niks te doen? Hmm, ik vermaak me altijd wel als ik thuis ben...
quote:ECHT WEL!Op donderdag 28 oktober 2010 15:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
's middags is er geen fuck op tv
quote:zet hem om 4 uur maar op sbs6 of op rtl 5Op donderdag 28 oktober 2010 15:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is me nou nooit opgevallen
quote:mijn vader is nu thuis en neemt de tv in beslagOp donderdag 28 oktober 2010 15:54 schreef NBT het volgende:
[..]
zet hem om 4 uur maar op sbs6 of op rtl 5
quote:Ohww je woont nog bij je ouders.............Op donderdag 28 oktober 2010 15:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn vader is nu thuis en neemt de tv in beslag
quote:ja zo raar is dat niet als je 17 bent toch?Op donderdag 28 oktober 2010 16:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohww je woont nog bij je ouders.............
quote:Ohw je bent 17....Op donderdag 28 oktober 2010 16:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja zo raar is dat niet als je 17 bent toch?
quote:Heul wel! Wat denk jij dan? Ik heb nog een paar jaar, om te bepalen welk leuk baantje ik ga doen.
quote:1989?Op donderdag 28 oktober 2010 16:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heul wel! Wat denk jij dan? Ik heb nog een paar jaar, om te bepalen welk leuk baantje ik ga doen.
quote:Boefje!Op donderdag 28 oktober 2010 16:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Iets met kijken wat er in KPD te zien was![]()
![]()
quote:jaja stiekem kijk je er elk uur 1x opOp donderdag 28 oktober 2010 16:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een keer in gekekenGewoon uit nieuwsgierigheid
Verder nooit meer gebruik van gemaakt
quote:NeeOp donderdag 28 oktober 2010 16:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaja stiekem kijk je er elk uur 1x op
quote:maar je wist wel opeens dat je 1989 had ingevuld ervoorOp donderdag 28 oktober 2010 16:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NeeIk was het alweer bijna vergeten dat het bestond:P
quote:Lees het woordje "bijna"Op donderdag 28 oktober 2010 16:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar je wist wel opeens dat je 1989 had ingevuld ervoor
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:12 schreef NBT het volgende:
Maar goed! Ik had niet verwacht dat jullie jong waren!
quote:Lutte is nog jongerOp donderdag 28 oktober 2010 16:12 schreef NBT het volgende:
Maar goed! Ik had niet verwacht dat jullie jong waren!
quote:Tja, je weet nooit wat er achter een naam zit toch?
quote:Maar Michhas is al iets in de 20Op donderdag 28 oktober 2010 16:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Tja, je weet nooit wat er achter een naam zit toch?
quote:Ja maar dat wist ik!Op donderdag 28 oktober 2010 16:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ben zelfs ouder dan freule NBT
quote:nee maar meestal wel aan de posts te zien enzoOp donderdag 28 oktober 2010 16:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Tja, je weet nooit wat er achter een naam zit toch?
quote:Dat was het ook wel, maar ik ga niet zomaar om iemand leeftijd vragen?Op donderdag 28 oktober 2010 16:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar meestal wel aan de posts te zien enzo
quote:Hoe oud ben jij dan?Op donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat was het ook wel, maar ik ga niet zomaar om iemand leeftijd vragen?
quote:Profiel en dan terugrekenen naar 1986Op donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hou oud ben jij dan? Ik weet wel je naam
quote:Wow! Ik voel me nu in een keer zo jeugdigOp donderdag 28 oktober 2010 16:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Profiel en dan terugrekenen naar 1986
edit; daar komt 24 uit
quote:acht het kan nog jonger, er is een fokker van 11 gesignaleerdOp donderdag 28 oktober 2010 16:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wow! Ik voel me nu in een keer zo jeugdig
quote:Wie dan?Op donderdag 28 oktober 2010 16:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
acht het kan nog jongen, er is een fokker van 11 gesignaleerd
quote:jij ben AP niet... AP is vervelend...
quote:jongen zeg het niet want dan blijf je gezeik houden met mensen die zeuren dat je AP bent terwijl jij dat ontkentOp donderdag 28 oktober 2010 16:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet zij al dat ik -edit- ben?
quote:Oké! Edit jij het uit de qoute? Ik haalt het ook wel wegOp donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jongen zeg het niet want dan blijf je gezeik houden met mensen die zeuren dat je AP bent terwijl jij dat ontkent
quote:gefixedOp donderdag 28 oktober 2010 16:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké! Edit jij het uit de qoute? Ik haalt het ook wel weg
quote:24 jaarOp donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hou oud ben jij dan? Ik weet wel je naam
quote:WerkenOp donderdag 28 oktober 2010 16:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oudje! Werk je dan al? Of nog druk bezig met studeren?
quote:Ik ben niet boeiendOp donderdag 28 oktober 2010 16:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja PD vertel eens over je boeiende leven
quote:Zal ik vertellen?Op donderdag 28 oktober 2010 16:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je weet toch wel iets te vertellen
quote:zo dat is boeiendOp donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zal ik vertellen?![]()
Ik moest vandaag en gister kokenGister Gratin gemaakt met spare-ribs en broccoli, en vandaag tortillas
quote:Jahahaaa! En ik ben vandaag ook naar mijn vriendin geweest, en boodschapjes gedaan, mijn fiets gefixed en huiswerk gemaakt
quote:en wat heeft dit boefje met zijn vriendin gedaan?Op donderdag 28 oktober 2010 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jahahaaa! En ik ben vandaag ook naar mijn vriendin geweest, en boodschapjes gedaan, mijn fiets gefixed en huiswerk gemaakt
quote:Sommige dingen zijn niet voorbestemd om op FOK! terecht te komenOp donderdag 28 oktober 2010 16:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en wat heeft dit boefje met zijn vriendin gedaan?
quote:alles is voorbestemd om op FOK! te komenOp donderdag 28 oktober 2010 16:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn niet voorbestemd om op FOK! terecht te komen
quote:Ik denk dat ik zulke dingen beter in een ander subforum kan posten...Op donderdag 28 oktober 2010 16:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alles is voorbestemd om op FOK! te komen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iedereen heeft het toch tegen jou
quote:ja inderdaad, we zullen het uit je trekkenOp donderdag 28 oktober 2010 16:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Volgende TopicTitel: "Waar we willen weten wat HT met zijn vriendin heeft gedaan"
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dat zei mijn vriendin ookOp donderdag 28 oktober 2010 16:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja inderdaad, we zullen het uit je trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin ook![]()
![]()
![]()
![]()
ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Mag toch best? Dat is de enige lach die ik hoor op deze kamerOp donderdag 28 oktober 2010 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lachen om je eigen slechte woordgrapjes
quote:Iets met een zwaar slechte woordgrap, een slechte TT, en een meesterplan dat via de PM werd besproken, hoezo?
quote:Puberaal geneuzel
quote:Oké! We houden er mee op! We zouden jou hier nooit dat gevoel willen geven.Op donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jup
Opeens voel ik me niet meer zo thuis hier
quote:Ik snap er inderdaad werkelijk niks van....
quote:dat dus,Op donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké! We houden er mee op! We zouden jou hier nooit dat gevoel willen geven.
quote:Maakt niet uit, ik ook nietOp donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik snap er inderdaad werkelijk niks van....
quote:Nou, kijk:Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik snap er inderdaad werkelijk niks van....
quote:Ik heb toch al gezegd dat ik stop!Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef Ploertendoder het volgende:
HT.. wil je je puberale dingen even voor je houden? Of ga lekker in PUB puberaal doen. Een paar geintjes kan geen kwaad, maar dit slaat nergens op.
quote:okeOp donderdag 28 oktober 2010 16:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik stop!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nou, kijk:
CC: Wat heb jij met je vriendin gedaan?
IK: Zeg ik niet
CC: We trekken het er wel uit:
IK: Dat zei mijn vriendin ook,
Dat was de hoofdlijn, er zijn 1/2 slechte woordgrappen uitgelaten.
quote:Ik ga niet meer naar den bingo, ik ga alleen naar de speciale swingende seniorendisco!Op donderdag 28 oktober 2010 16:49 schreef Michhas het volgende:
Voor de volwassenere mensen onder ons;
Iemand nog naar de bingo geweest vorige week? Ik wel, samen met Bep. Dus wij zitten daar rustig, komt Truus ineens naar ons toe, ze begon keihard te schreeuwen en te slaan met haar wandelstok, omdat ik haar na onze date niet meer gebeld had
Ze sloeg zo hard dat mijn stoma knapte
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:49 schreef Michhas het volgende:
Iemand nog naar de bingo geweest vorige week? Ik wel, samen met Bep. Dus wij zitten daar rustig, komt Truus ineens naar ons toe, ze begon keihard te schreeuwen en te slaan met haar wandelstok, omdat ik haar na onze date niet meer gebeld had
quote:BingoOp donderdag 28 oktober 2010 16:49 schreef Michhas het volgende:
quote:waarom ga je dan ook uit met Bep als je Truus zou bellen?Op donderdag 28 oktober 2010 16:49 schreef Michhas het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef Ploertendoder het volgende:
NBT.. nog 10 minutenEn dan weekend v oor jou
quote:Ja zeker wel! en dan zien jullie mij pas maandag weer terug!Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef Ploertendoder het volgende:
NBT.. nog 10 minutenEn dan weekend v oor jou
quote:wat ga je doen dit weekend?Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja zeker wel! en dan zien jullie mij pas maandag weer terug!
quote:Ik zal je missenOp donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef NBT het volgende:
[..]
quote:Waarom?Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef NBT het volgende:
[..]
quote:Morgen vroeg zwemmen, ( Baantjes trekken ) Morgen avond maar een langs mijn ouders, zien die me ook weer eens. Zaterdag naar een concertje achtig iets.. en zondag heeerlijk chillen!Op donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat ga je doen dit weekend?
quote:Ik ga jou ook missen PD!
quote:Ik fok thuis niet! Alleen op het werk!
quote:Veel plezier dan!Op donderdag 28 oktober 2010 16:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Morgen vroeg zwemmen, ( Baantjes trekken ) Morgen avond maar een langs mijn ouders, zien die me ook weer eens. Zaterdag naar een concertje achtig iets.. en zondag heeerlijk chillen!
[..]
Ik ga jou ook missen PD!
[..]
Ik fok thuis niet! Alleen op het werk!
quote:Laat je je tieten hier?
quote:okee leuk! nouja tot maandag en ik zal je missenOp donderdag 28 oktober 2010 16:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Morgen vroeg zwemmen, ( Baantjes trekken ) Morgen avond maar een langs mijn ouders, zien die me ook weer eens. Zaterdag naar een concertje achtig iets.. en zondag heeerlijk chillen!
[..]
Ik ga jou ook missen PD!
[..]
Ik fok thuis niet! Alleen op het werk!
quote:het spijt me Echtgenoot!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:57 schreef NBT het volgende:
Ik zal mijn tieten achterlaten!(moet je ff naar een topic van S&G gaan
)
quote:Ben weg!Op donderdag 28 oktober 2010 16:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
waaromwaarom, god, waarom nbt? neem mij
quote:Doeidoei freule NBT
quote:wat een heerOp donderdag 28 oktober 2010 17:06 schreef NBT het volgende:
Dat zeg hij altijd tegen me! (ik fok stiekum op de fiets!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |