quote:tjongejonge, ik dacht jij was veteraan hier.Op donderdag 28 oktober 2010 03:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
frontpage? is er meer dan een forum op fok
quote:hoax
quote:
quote:Wat gebeurt er in het keldertje dan?:Op donderdag 28 oktober 2010 03:24 schreef kitao het volgende:
[..]
keldertje is er ook nog.
alleen voor vips met 21+ verklaring.
quote:ik ben geen vip.Op donderdag 28 oktober 2010 03:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in het keldertje dan?:
quote:beter speel je proOp donderdag 28 oktober 2010 03:28 schreef j0rdiiii het volgende:
FIFA 11 aaaaaaarggggggghhhhhhhhh kneusjes die alle ballen op een te snelle speler geven en zo winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:klinkt goed strandOp donderdag 28 oktober 2010 03:39 schreef Beach het volgende:
http://soundcloud.com/frequent-frequency/real-life
ik laat dat maar eens achter voor jullie
quote:aah ok
quote:ook fl maar ik had laatst een andere betere gevonden maar vergetenOp donderdag 28 oktober 2010 03:42 schreef Beach het volgende:
Ik heb alleen maar babystapjes gezet met produceren man. Pure bagger, maar ik gebruik dan ook FL Studio
Wat doe jij?
quote:Vanaf 0:47 best een leuke beatOp donderdag 28 oktober 2010 03:39 schreef Beach het volgende:
http://soundcloud.com/frequent-frequency/real-life
ik laat dat maar eens achter voor jullie
quote:ik heb dus 2 draaitafels technics 1200 mk2 en een dateq xtc (eerste model) staan op vynil op te spinnen
quote:niceOp donderdag 28 oktober 2010 03:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb dus 2 draaitafels technics 1200 mk2 en een dateq xtc (eerste model) staan op vynil op te spinnen
quote:yess, het echte speelgoed
quote:1200 vierkante kilometer ?!!!!Op donderdag 28 oktober 2010 03:48 schreef PeZu het volgende:
ik heb dus 2 draaitafels technics 1200 km2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |