quote:Hoe ben jij met paarden?Op donderdag 28 oktober 2010 00:49 schreef raebyddet het volgende:
Ik ben een sportieve leuke meid.
Ik kan goed met mensen en kinderen omgaan.
Ik ben serieus en prettig om mee te werken.
Ik zit op toneel, voetballen en turnen.
Ik heb mooi lang haar.
quote:Slecht. Sowieso mensen die andere dieren dan eekhoorns berijden.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijkt een beetje arrogant vind ik. Een beetje te. Volgens die beschrijving is ze echt zo'n gelukkig kindje dat al vroeg in commercials speelde voor bakken geld. En haar moeder idem dito.
quote:Ik oordeel pas nadat ik afbeeldingen van haar bips heb gezien.Op donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijkt een beetje arrogant vind ik. Een beetje te. Volgens die beschrijving is ze echt zo'n gelukkig kindje dat al vroeg in commercials speelde voor bakken geld. En haar moeder idem dito.
quote:Dat. Een beetje te irritant, maar nog lang niet zo irritant als Ralf Mackenbach. Want ik gun iedereen zijn succes, maar dat ventje kan mij echt woest maken.
quote:Ze kijkt een beetje alsof ze walgt van de camera. Die uitdrukking op haar gezicht doet me denken aan de uitdrukking die veel mensen hebben wanneer ze willen niezen. Ze walgt van de camera, maar toch staat ze er graag voor. Wat is dit voor een wereld? Masochistisch kind is hetOp donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ze is wel wat voor SpangasOp donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus wel een lieve reclame. Volgens mij ben ik de enige.
quote:Ze hebben vast ook zo'n moeder-dochter-commercial gedaan. Waarin het kind iets stouts doet, maar het is niet erg, want daar hebben we <insert product> voor, en dan sluit de moeder het kind in de armen, en dan volgt er zo'n standaard sound effects lach.Op donderdag 28 oktober 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Dat dus. Ik heb een hekel aan die commercials van tegenwoordig.Op donderdag 28 oktober 2010 00:57 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ze hebben vast ook zo'n moeder-dochter-commercial gedaan. Waarin het kind iets stouts doet, maar het is niet erg, want daar hebben we <insert product> voor, en dan sluit de moeder het kind in de armen, en dan volgt er zo'n standaard sound effects lach.
quote:Nee, nee, nee. Helemaal niet.Op donderdag 28 oktober 2010 00:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje.
En vaarwel keizer Napoleon.
quote:Ik heb ook een tentamen. Geen idee wat ik ervoor moet doen.Op donderdag 28 oktober 2010 00:56 schreef napoleonfour het volgende:
Veel plezier nog, ik ga weg want ik heb een tentamen jwt.
quote:Mijn moeder heeft talkpoeder, dat is volgens mij net zo oud als ik. Het is nog steeds niet op. Ik heb haar verteld dat ze de verpakking niet weg mag gooien als het leeg is, want het ziet er veel te mooi uit. Blauw, met dan zo'n mooi lettertype, en een blije babyhoofdfoto.Op donderdag 28 oktober 2010 01:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb een hekel aan die commercials van tegenwoordig.
Tevens kots ik op al die nieuwe reclame, verpakkingen, alles gewoon. Alles is zo standaard en ruk. Op een paar na. Kom je eens in zo'n oud cafe en dan zie je daar allemaal oude reclame aan de muur hangen. Ik kan dan helemaal sentimenteel worden ookal heb ik die tijd niet eens meegemaakt.
quote:Toen ik nog in Afrika woonde moesten we er soms op jagen. Rennen als een gek en dan maar speren gooien.Op donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef Skylark. het volgende:
Heeft een van jullie ervaring met antilopes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |