Toby moet er idd weer in .. opbouwend veel beter.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:23 schreef truedestiny het volgende:
[..]
lekker dan! maar daarmee verdient die zijn basisplek niet
Niet zo groot als je denkt, maar dat hangt er dus ook vanaf welk team je supportert, hè.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja want het is echt vergelijkbaar zo. Het verschil tussen zo trollen of subjectief zijn en wat wij doen omdat het ook echt zo is, is toch redelijk groot.
ik als Ajacied zeg:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:38 schreef dieselnoi het volgende:
Het is wel vrij irritant dat zowat elke scheids altijd in het nadeel van Ajax fluit. Dit is al ruim 5 seizoen gaande en het is gewoon vervelend. Ajax mist iedere keer het kampioenschap op een punt of een goal na maar als alle dubieuze beslissingen in het voordeel van ajax waren gevallen dan waren ze al een stuk of 3-4 kampioen geweest.
Jammer!quote:
Ach, zelfs zonder dat we landskampioen worden blijven we de mooiste club van Nederland.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:38 schreef dieselnoi het volgende:
Het is wel vrij irritant dat zowat elke scheids altijd in het nadeel van Ajax fluit. Dit is al ruim 5 seizoen gaande en het is gewoon vervelend. Ajax mist iedere keer het kampioenschap op een punt of een goal na maar als alle dubieuze beslissingen in het voordeel van ajax waren gevallen dan waren ze al een stuk of 3-4 kampioen geweest.
goals bedoel jequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Suarez bewaart zijn goal voor Auxerre denk ik.
Ik ben al blij met een bewaarde assist op El hamdioui.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Suarez bewaart zijn goal voor Auxerre denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |