quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Heb ik dus gelijk of niet ?
quote:Ik heb sinds juni 2007 nog maar 2 bekeuringen. Beiden in auto van een ander, dus er gaan bij mij geen punten afOp donderdag 28 oktober 2010 14:59 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
In mijn geval zou dat veel te veel risico zijn voor je punten rijbewijs
quote:het zo zwart op wit zien doet toch meer pijn als ik had verwacht
quote:Klopt, daar haalden we destijds allemaal ons eerste vriendinnetje vandaan.Op donderdag 28 oktober 2010 14:32 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Stijldansen is gewoon tijdloos hoor. Ik heb vanaf mijn 16 tot 20 ook veel aan stijldansen gedaan. De dansschool is overigens ook een uitstekende plaats om contacten met dames op te doen (te veel dames, te weinig heren)
quote:Joe tochOp donderdag 28 oktober 2010 15:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het zo zwart op wit zien doet toch meer pijn als ik had verwacht
quote:tja, uithuilen en opnieuw beginnen... Duim, daten?
quote:Rebound dates zijn geen goed idee hoor JoeOp donderdag 28 oktober 2010 15:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tja, uithuilen en opnieuw beginnen... Duim, daten?
quote:En huilen ook niet hoor JoeOp donderdag 28 oktober 2010 15:14 schreef Neelix het volgende:
[..]
Rebound dates zijn geen goed idee hoor Joe
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb sinds juni 2007 nog maar 2 bekeuringen. Beiden in auto van een ander, dus er gaan bij mij geen punten af
quote:Als je geflitst wordt is ie voor rekening van de auto-eigenaar.
quote:I second that.Op donderdag 28 oktober 2010 15:17 schreef Neelix het volgende:
[..]
Als je geflitst wordt is ie voor rekening van de auto-eigenaar.
Yuki houdt er blijkbaar van om hard te rijden
quote:Een parkeerbonOp donderdag 28 oktober 2010 15:17 schreef Neelix het volgende:
[..]
Als je geflitst wordt is ie voor rekening van de auto-eigenaar.
Yuki houdt er blijkbaar van om hard te rijden
quote:Maar dat is toch ook zoOp donderdag 28 oktober 2010 15:19 schreef macondo het volgende:
[..]
I second that.
"Sorry Macondo, maar jouw auto gáát gewoon niet zachter"
quote:Maar wel lekkerOp donderdag 28 oktober 2010 15:14 schreef Neelix het volgende:
[..]
Rebound dates zijn geen goed idee hoor Joe
quote:Maar om nou te rebounden met degene die je net aan de kant heeft gezet...
quote:Seks met ex-en schijnt ook geweldig te zijn, al moet ik eerlijk bekennen dat ik het nooit meegemaakt heb.Op donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar om nou te rebounden met degene die je net aan de kant heeft gezet...
quote:Niet heel veel anders dan in de relatie, geloof ikOp donderdag 28 oktober 2010 15:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Seks met ex-en schijnt ook geweldig te zijn, al moet ik eerlijk bekennen dat ik het nooit meegemaakt heb.
quote:Lijkt mij ook, maar velen beweren dat het ineens lekkerder is.Op donderdag 28 oktober 2010 15:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet heel veel anders dan in de relatie, geloof ik
quote:Als tijdens de relatie al goed was, wordt het daarna niet beter - blijft min of meer hetzelfde.Op donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar velen beweren dat het ineens lekkerder is.
quote:Dat suggereert dat het bij slechte seks in de relatie wel anders wordtOp donderdag 28 oktober 2010 16:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Als tijdens de relatie al goed was, wordt het daarna niet beter - blijft min of meer hetzelfde.
quote:Bij slechte seks niet, bij ingeslapen routinematige seks wel ja. Want daarna met je ex is het plotseling weer spannendOp donderdag 28 oktober 2010 16:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat suggereert dat het bij slechte seks in de relatie wel anders wordt
quote:En in sommige situaties sta je beide alweer even droogOp donderdag 28 oktober 2010 16:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat suggereert dat het bij slechte seks in de relatie wel anders wordt
quote:Ingeslapen routinematige seks is echt een no-no, ik heb het nog nooit meegemaakt, en als wel dan is het tijd om verder te gaan. ex-sex zit er dan ook niet meer in.Op donderdag 28 oktober 2010 16:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Bij slechte seks niet, bij ingeslapen routinematige seks wel ja. Want daarna met je ex is het plotseling weer spannend
quote:Precies, alle relaties blijven altijd sprankelend en spannend - ook in bed. Op Fok ten minste..Op donderdag 28 oktober 2010 16:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ingeslapen routinematige seks is echt een no-no, ik heb het nog nooit meegemaakt, en als wel dan is het tijd om verder te gaan. ex-sex zit er dan ook niet meer in.
quote:Dat zeg ik toch niet. Ik heb een heule lange relatie gehad waarbij dat allemaal goed zat, maar waar het ergens anders mis ging. Een korte relatie waarbij de sex niet goed was, bleek uiteindelijk ook niet te werken.Op donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies, alle relaties blijven altijd sprankelend en spannend - ook in bed. Op Fok ten minste..
quote:+1Op donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Ik heb een heule lange relatie gehad waarbij dat allemaal goed zat, maar waar het ergens anders mis ging. Een korte relatie waarbij de sex niet goed was, bleek uiteindelijk ook niet te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |