quote:nop!
quote:Net gehoord, maar die is echt nieuw voor mijOp woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mijne was My orphan year van NOFX.
quote:Da's niet zo heel raar.Op woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net gehoord, maar die is echt nieuw voor mij.
quote:[Sersjee-modus]Tjongejonge, zal ik je even wat muziekkennis bijspijkeren?Op woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net gehoord, maar die is echt nieuw voor mij.
quote:Je doet te weinig activiteiten met vrienden, daarom ga je nog meer studeren en krijg je een massive overload. ?Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik mijn studie aan het verkloten ben terwijl ik dit al 7 jaar wil?
quote:Nee ik zit constant te SOG'en.Op woensdag 27 oktober 2010 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je doet te weinig activiteiten met vrienden, daarom ga je nog meer studeren en krijg je een massive overload. ?
quote:SOG?Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee ik zit constant te SOG'en.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[Sersjee-modus]Tjongejonge, zal ik je even wat muziekkennis bijspijkeren?[/Sersjee-modus]
quote:Nee dat doet het niet. Serieus.Op woensdag 27 oktober 2010 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet je wat je dan moet doen?
PC uitzetten, TV uitzetten, mobiel uitzetten.
Werkt perfect![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |