abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_89378198
Ik ben nog elke dag vreselijk blij met het kamertje van Isabeau en ik vind het ook heel erg bij haar passen (vrolijk en uitbundig), maar als ik hier kijk krijg ik gewoon zin een nieuwe kamer voor haar te gaan maken.

Nou krijgt ze waarschijnlijk een nieuwe, grotere kamer over een paar jaar, dus kan ik lavast inspiratie opdoen. :D Kan niet vroeg genoeg beginnen.
pi_89547841
Ik ben trouwens uiteindelijk bij de V&D geslaagd voor een ledikantdeken! Het is heel fijn spul, een soort Koeka-ripoff. Dank voor de tip, wickie!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 5 december 2010 @ 15:40:55 #278
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89552525
Huup wat wordt je kamertje leu-heuk! En dat kistje is ook echt O+ .

Je hebt me trouwens op een idee gebracht met deze foto *O*:
quote:
Ik heb deze zomer uit Frankrijk 22 hele leuke kaartjes meegenomen van een Franse kunstenares, Amandine Piu. De prenten drijven de spot met (franse) reclames. Het is een serie met o.m. deze afbeeldingen:








Ik heb ook nog van die IKEA-plenkskes liggen, ik zie een combi, wat jullie?

Mijn dochter schopt me nu instemmend O+

We hebben trouwens gisteren een ongelooflijk gaaf sintkado van mijn schoonouders gekregen. We mogen namelijk deze commode van Tom & Lilly van ze bestellen O+:

We hebben dan ook besloten dat we waarschijnlijk het bedje uit dezelfde serie erbij gaan bestellen. Ik vind ons huidige, antieke bedje misschien nog wel ietsje mooier, maar het zit me toch dwars dat ie niet helemaal aan de richtlijnen van tegenwoordig voldoet. Misschien tuttig mijnerzijds, maar als het kindje kan gaan draaien dan moet het matrasje omlaag en kom je uit bij het deel zonder spijltjes. En dat zit me toch niet helemaal lekker...

Dus, wordt het nu waarschijnlijk dit bedje:


We kunnen zelf een kleur doorgeven waarin we het bedje en de commode willen hebben. Daar denken we dus nog even goed over na.

Ik heb trouwens het afgelopen jaar ook heul veul verschillende harten verzameld, waaronder die
die hierboven staat en ook op Huup's kamertje hangt. Misschien dat ik daar ook nog wel wat mee doe (had ze voordat ik zwanger was in het trapgat bedacht).
pi_89554626
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:40 schreef twentemeisje het volgende:
Huup wat wordt je kamertje leu-heuk! En dat kistje is ook echt O+ .

Je hebt me trouwens op een idee gebracht met deze foto *O*:

[..]

Ik heb deze zomer uit Frankrijk 22 hele leuke kaartjes meegenomen van een Franse kunstenares, Amandine Piu. De prenten drijven de spot met (franse) reclames. Het is een serie met o.m. deze afbeeldingen:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb ook nog van die IKEA-plenkskes liggen, ik zie een combi, wat jullie?
[ afbeelding ]
Mijn dochter schopt me nu instemmend O+

We hebben trouwens gisteren een ongelooflijk gaaf sintkado van mijn schoonouders gekregen. We mogen namelijk deze commode van Tom & Lilly van ze bestellen O+:
[ afbeelding ]
We hebben dan ook besloten dat we waarschijnlijk het bedje uit dezelfde serie erbij gaan bestellen. Ik vind ons huidige, antieke bedje misschien nog wel ietsje mooier, maar het zit me toch dwars dat ie niet helemaal aan de richtlijnen van tegenwoordig voldoet. Misschien tuttig mijnerzijds, maar als het kindje kan gaan draaien dan moet het matrasje omlaag en kom je uit bij het deel zonder spijltjes. En dat zit me toch niet helemaal lekker...

Dus, wordt het nu waarschijnlijk dit bedje:
[ afbeelding ]

We kunnen zelf een kleur doorgeven waarin we het bedje en de commode willen hebben. Daar denken we dus nog even goed over na.

Ik heb trouwens het afgelopen jaar ook heul veul verschillende harten verzameld, waaronder die
die hierboven staat en ook op Huup's kamertje hangt. Misschien dat ik daar ook nog wel wat mee doe (had ze voordat ik zwanger was in het trapgat bedacht).
TM die harten kun je leuk in een mobiel vorm hangen! Je koopt 2 houten bezemstelen of vind 2 takken in het bos. En legt ze in een kruis en slaat een spijkertje in het midden. Mooie lintjes aan je harten et voila!

Of je koopt een ring (zo een van een lampenkap) en je hangt ze daar aan.

Gezien je behang zou ik je meubeltjes in het wit bestellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan op 05-12-2010 18:56:20 ]
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 5 december 2010 @ 17:00:50 #280
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89554836
Das ook een leuk idee Cyan, dat van die hartjesmobiel!

Helemaal wit willen we niet, maar we willen er ook geen al te bonte kermis van (het behang is inderdaad al druk zat), vandaar dat we er nog ff goed over na moeten denken...
  zondag 5 december 2010 @ 18:12:45 #281
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89557261
@TM

Man en ik hebben ook zo'n bedje met zijkanten. Meneer zat van de week ook even te lezen en hij vertelde ook dat het niet veilig is.

Nu maken we van dat bedje een bedje voor naast/tegen ons bed aan. Waarschijnlijk twee matrassen op elkaar met versteviging ertussen. Dat kunnen we dan gebruiken naast, en later ipv de wieg op onze kamer.

Voor de babykamer hebben we besloten een Stokke Sleepi bedje te kopen, wel 2e hands, want nieuw kost het ding 600 eurie! Belachelijk veel geld, dus via MP er een op de kop getikt.

  zondag 5 december 2010 @ 18:29:37 #282
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89557819
En deze kast, als commode en opbergplek. Ook meteen de enige kast op het kamertje, voor een hang/legkast kast is nog voldoende plek, maar ik hou niet van standaard kamers. Manlief wil nog steeds liever de witte, maar ook dat vind ik iets te gewoon. Ik kreeg al meteen van iemand in de omgeving de vraag 'Maar wat als het een meisje is'? Daar moest ik hard om lachen, alsof blauw exclusief een jongenskleur is....

  zondag 5 december 2010 @ 18:59:42 #283
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89558871
Ik snap je helemaal Juud, wij willen ook zo min mogelijk standaard (dus daarom ook eigenlijk geen witte meubeltjes, maar sommige dingen zijn juist in wit weer zo leuk).

Je commode/kast is leuk! En inderdaad, blauw kan net zo goed voor een meiske natuurlijk! Wij gaan geen bedje op onze eigen slaapkamer zetten, althans, zo denken we er nu over. Maar voor hetzelfde geld bedenken we ons op dag 1 na de geboorte ;) .

Zo vind ik deze kamer van Kids Factory (Pronkstuk genaamd) ook zo bijzonder, maar megaveel te duur:

Ledikant ¤ 1145,- / Kast ¤ 1405,- / Kommodeblok ¤ 1525,- / Kommodetafel ¤ 1019,- :o

Ik heb vanavond geloof ik een hormonenstorm. Was net al om niets boos om mijn O+ (en moet daar vervolgens dan om janken) en nu twijfel ik ook heel erg over het behang dat we hebben besteld. Ben bang dat het veuls te druk is en ga morgen denk ik 1 soort proberen te vervangen door een effen behangetje... Djeez wat ben ik een twijfelaar. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 05-12-2010 19:09:13 ]
  zondag 5 december 2010 @ 19:08:29 #284
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89559205
Twijfelen doe ik ook, denk vooral de we het beide heel graag 'goed' willen doen.
Zo had ik ook al helemaal bedacht welke kinderwagen ik wou hebben, (zie Topic) maar nu wil ik toch een andere.

Ook hadden we eerst zachtblauw/groen voor de muur bedacht en is het nu spierwit geworden... :)
  zondag 5 december 2010 @ 19:11:39 #285
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89559335
We zijn gewoon een stelletje zwangere mutsen Juud ;) . Ik was vorige week zo opgelucht dat ik (mijn lief was er allang uit) eindelijk de knoop had doorgehakt, en nu begin ik weer van vooraf aan... Tja...

De kinderwagen waren we gelukkig snel uit (Mutsy Joey Silver) en het er ook nog helemaal over eens.
pi_89559615
Oooh die prentjes zijn leuk zeg TM! O+
en die commode oef <3 :9 wat een mooi ding.

Juud die kleur blauw vind ik juist supermooi! Ik zou dr wel mee uit de voeten kunnen haha.
Heerlijk zoveel bergruimte, mn zusje heeft die staan thuis, maar dan gewoon als dressoir in het bruinzwart, superkast is t!

Zij heeft er trouwens andere knopjes opgezet, allemaal van die verschillende glazen zeg maar. Moet natuurlijk maar net je ding zijn maar het staat bij haar dressoir ontzettend tof.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 december 2010 @ 19:26:13 #287
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89559808
Thanks huup! We zijn er zelf ook helemaal weg van O+ .

En wat die kastknopjes betreft, http://porseleinenknoppen.nl/produkten.php *; .
  zondag 5 december 2010 @ 19:32:51 #288
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_89560021
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:26 schreef twentemeisje het volgende:
En wat die kastknopjes betreft, http://porseleinenknoppen.nl/produkten.php *; .
Die bovenste hebben wij op de kast van onze oudste dochter gezet, in het wit met roze stippels. <3
Die blauwe kast vind ik ook leuk. Ik heb ook het behangetje binnen, toch voor het witte met de rode teckel gegaan. Nu nog een keer moed (en tijd) verzamelen om aan de slag te gaan.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  zondag 5 december 2010 @ 20:03:21 #289
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89561077
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:20 schreef huuphuup het volgende:
Oooh die prentjes zijn leuk zeg TM! O+
en die commode oef <3 :9 wat een mooi ding.

Juud die kleur blauw vind ik juist supermooi! Ik zou dr wel mee uit de voeten kunnen haha.
Heerlijk zoveel bergruimte, mn zusje heeft die staan thuis, maar dan gewoon als dressoir in het bruinzwart, superkast is t!

Zij heeft er trouwens andere knopjes opgezet, allemaal van die verschillende glazen zeg maar. Moet natuurlijk maar net je ding zijn maar het staat bij haar dressoir ontzettend tof.
Het blauw is wel net iets donkerder. Als ze hem in rood hadden, dan had ik die gekocht, maar daarin hebben ze alleen het kleinere model met drie lades. Er kan idd ongelooflijk veel spul in, ook het beddengoed enz, past makkelijk.

Ja knopjes had ik al naar zitten kijken, die erop zitten zijn niet geschikt naar mijn idee.
Het zal wel zoiets worden, maar ik weet het nog niet.... Dank voor de link TM!

pi_89561197
Ooooh, die knoppen heb ik op de commode, vier knoppen in vier kleuren, mooi vind ik die O+ .
  zondag 5 december 2010 @ 20:07:26 #291
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89561206
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:32 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Die bovenste hebben wij op de kast van onze oudste dochter gezet, in het wit met roze stippels. <3
Die blauwe kast vind ik ook leuk. Ik heb ook het behangetje binnen, toch voor het witte met de rode teckel gegaan. Nu nog een keer moed (en tijd) verzamelen om aan de slag te gaan.
Wow, ik heb daar ook een lamp van gezien, weet je dat die er is?
Tof behang hoor... ;)
pi_89561360
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:32 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Die bovenste hebben wij op de kast van onze oudste dochter gezet, in het wit met roze stippels. <3
Die blauwe kast vind ik ook leuk. Ik heb ook het behangetje binnen, toch voor het witte met de rode teckel gegaan. Nu nog een keer moed (en tijd) verzamelen om aan de slag te gaan.
Leuk! je behangetje O+ ben benieuwd hoe het wordt!

Over die knopjes, mn zusje heeft er idd ook allemaal verschillende op zitten, met allerlei kleurtjes enzo. Staat erg leuk, zeker ook omdat de kast donker is van kleur.
Het maakt zo'n kast net even wat anders, een persoonlijk tintje eraan, ik hou er wel van <3

Ik heb trouwens van de lieve sint 6 prentjes gehad! *O* nu nog lijstjes erbij speuren, ben er nog steeds niet helemaal uit wat voor kleur enzo ik wil :P dan maar in Ikea ofzo twijfelen binnenkort.
leukleukleuk!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89561392
Fijn Huup, die goede Sint... ;)
pi_89561494
En Juud, zie hier die knoppen, in kleur O+ . Oh, ik zie nu dat ze toch anders zijn. Er zit niet zo'n zilveren toefje op :D .

  zondag 5 december 2010 @ 20:20:35 #295
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89561730
@Huup ;) Voor de kaarten.




Wij maken drie houten plankjes boven elkaar of twee, die van 8.99 van Ikea.
Met wat lijstjes, knuffies en andere spullekes erop.
pi_89562409
Ik wil toch echt een witte kast...
pi_89562719
quote:
18s.gif Op zondag 5 december 2010 20:36 schreef Dementor het volgende:
Ik wil toch echt een witte kast...
:D

@Juud, ik ben er nog niet over uit of ik witte lijstjes wil, of juist wat donkerdere houten. Beetje dezelfde kleur als die kist, ze komen aan dezelfde wand te hangen als die kist. Hoe dan ook wil ik wel graag een beetje een versleten look. T mag wat ruwer zeg maar, om het niet té zoet te maken I guess.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 december 2010 @ 20:47:38 #298
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89562945
Versleten is ook mooi, dan zou ik eerder een goede kringloopwinkel zoeken. I O+ die winkels...
Ik ga waarschijnlijk woensdag even neuzen bij Ikea voor wat spullekes en prullekes.

En even kijken naar mijn blauwe kast. O+ :D
  zondag 5 december 2010 @ 21:52:44 #299
100412 mefke79
komt goed!
pi_89566297
TM, laat dat behang gewoon komen, als je het toch te druk vindt, kan je het zo weer op marktplaats gooien.

We zijn er hier nog niet uit hoe alles wordt. Maar....de vloer voor Driekus zijn kamer is al wel gescoord, want nu in de aanbieding bij de Karwei: Kiezel uit de VT wonen serie. Ik ben gewoon nu al jaloers op de vloer, zou em ook beneden graag hebben.
deze dus:
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 5 december 2010 @ 21:54:24 #300
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89566388
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:26 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks huup! We zijn er zelf ook helemaal weg van O+ .

En wat die kastknopjes betreft, http://porseleinenknoppen.nl/produkten.php *; .
Bij de Woonstore & Loods 5 staan bakken met porseleinenknopjes alle soorten en maten.
Zijn ze veel goedkoper, wel handig voor als je er veel moet hebben :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')