quote:
quote:ja verraad het ffOp woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opschepper. Op de TALmeet heb je bekend dat ie op steenkolen gaat.
quote:Een hele doos kleenex, eerder.
quote:gewoon netjes aflikken
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan het werk??
quote:Nee, dat niet. Wel 1,5 uur over gewerkt.
quote:Dat.
quote:vertel eens wat nieuws
quote:Ik zou om foto's willen vragen, maar gezien het tijdstip en het feit dat er morgen weer gewerkt moet worden haak ik af.
quote:Wat doe je eigenlijk voor werk?Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef Solique het volgende:
Nee, dat niet. Wel 1,5 uur over gewerkt.
Waren wat Prio 1 meldingen waardoor ik niets anders heb gedaan dan mensen bellen en gebeld worden. Net aan pauze kunnen nemen. En dan ook nog de normale werkzaamheden + andere problemen.
Heb halve dag alleen gezeten terwijl er normaal 8 mensen zitten, dus was wat druk. Te druk eigenlijk.
quote:maar ik kus wel lekker
quote:Slaap lekker KuukOp woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou om foto's willen vragen, maar gezien het tijdstip en het feit dat er morgen weer gewerkt moet worden haak ik af.
Trusten koffiepoppetjes..
quote:Slaaplekker KuukjenOp woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou om foto's willen vragen, maar gezien het tijdstip en het feit dat er morgen weer gewerkt moet worden haak ik af.
quote:
quote:trusteOp woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Die heb ik ook nietOp woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:4 seconden sneller
quote:slaap lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Hou het er maar op dat ik altijd te druk was met me te storen aan andere mensenOp woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
btw flash kom je daar nu pas achter, hoe lang kom ik hier al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |